The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Купувааааам

#11
.че е бегачка знаем.! но и що не пали пак знаем! има един датчик на скоростната кутия/насочен към маховика/този датчик формира импулс за запалването.Т.Е за да подаде искра .закрепен е с две болчета към кожуха на кутията и от него излиза кабел /двоен/ .това нещо реагира на завъртането на маховика и подава импулси към електрониката,която от своя страна пуска помпата за бензин и подава искра в дистрибутра,съответно свещие :wink:
причината ТИ ,най вероятно се крие в това нещенце Confusednipe:
чувал съм /но не вярвам/,че когато се омасли се появява такъв дефект,но не вярвам защото доколкото знам е магнитен датчик а на магнита маслена преграда не му пречи.

Имаше мнения ,че е датчик на Хол,но при датчика на Хол трябват три кабела а на волвото има два Confusedhock:
460
Reply

#12
.че е бегачка знаем.! но и що не пали пак знаем! има един датчик на скоростната кутия/насочен към маховика/този датчик формира импулс за запалването.Т.Е за да подаде искра .закрепен е с две болчета към кожуха на кутията и от него излиза кабел /двоен/ .това нещо реагира на завъртането на маховика и подава импулси към електрониката,която от своя страна пуска помпата за бензин и подава искра в дистрибутра,съответно свещие :wink:
причината ТИ ,най вероятно се крие в това нещенце Confusednipe:
чувал съм /но не вярвам/,че когато се омасли се появява такъв дефект,но не вярвам защото доколкото знам е магнитен датчик а на магнита маслена преграда не му пречи.

Имаше мнения ,че е датчик на Хол,но при датчика на Хол трябват три кабела а на волвото има два Confusedhock:


Attached Files Thumbnail(s)
   
460
Reply

#13
Terorist, баш датчик на хол си е. Има го в различни варианти. На двигателите без турбо е с два края. При турбинираните е с три. И сега следва най-интерестното. Ако искате вярвайте, ако щете недейте, но моето 440 GLT, което карам вече 10 години, 2 (два) пъти годишно не иска да запали. Обикновено проблема идва при смяна на сезоните есен и пролет. Вдигам капака, само пипвам с пръст кабела на датчика на хол, без да пипам нищо друго и проблема изчезва през следващите 5-6 месеца. Ако някой ми даде смислено обяснение на този феномен, много ще го черпя. Аз не мога. Въпросният феномен се е появява откакто е купена колата, без изключение. :roll:
Reply

#14
Terorist, баш датчик на хол си е. Има го в различни варианти. На двигателите без турбо е с два края. При турбинираните е с три. И сега следва най-интерестното. Ако искате вярвайте, ако щете недейте, но моето 440 GLT, което карам вече 10 години, 2 (два) пъти годишно не иска да запали. Обикновено проблема идва при смяна на сезоните есен и пролет. Вдигам капака, само пипвам с пръст кабела на датчика на хол, без да пипам нищо друго и проблема изчезва през следващите 5-6 месеца. Ако някой ми даде смислено обяснение на този феномен, много ще го черпя. Аз не мога. Въпросният феномен се е появява откакто е купена колата, без изключение. :roll:


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply

#15
Според мен пък, 3-тия край е маса. Също така ще потвърдя че това нещо се нарича датчик на Хол.
Продължавам с моето приключение, което се изразяваше в съвсем други симптоми-не палене давене пукане
гърмене и мн мощност. Истина е че е магнитен, следователно щом е такъв значи има свойствата
да привлича метални предмети. Още по-следователно нищо друго не може да му пречи освен нещо метално.
И така, след като прерових целия мотор (Б18ФТ), стигнах и до този датчик. Изваждайки го се оказа че
в следствие на износения феродов диск на съединителя(както знаем в него има освен феродо и метални стружки),
беше се лепнала малка метална стружка от порядъка на 0,5х0,5мм. Другия вариант на непалене и
побутване и палене както е на колегата, е логично прекъснат кабел или клема.
Така. На другия колега ще кажа, че проблема му с непаленето НЕ идва от датчика на хол 100%.
Ако той беше проблемен по един или друг начин, колата ти въобще нямаше да върви. Както сам
си предположил, има голяма вероятност да е от стъпковото моторче за празния ход. Друга възможност е
контактния ти ключ( колкото и странно да е).
Ще кажа и няколко думи за т.н. радиатор. Абе колеги, аз се смея на жените(да не се обиждат), ама
как може да има толкова уточнения и въпроси за един радиатор? В тази кола е възможно да има
максимален брой радиатори 3(три) - климатик, кулер и водно охлаждане, като всичките тия радиатори
се намират до последния т.е. на едно място са в колата-не са разхвърляни напред назад. Та така.
Човека си търси радиатора за климатика, колата очевидно няма турбина следователно освен
радиатора за климатика има само още един.
Reply

#16
Според мен пък, 3-тия край е маса. Също така ще потвърдя че това нещо се нарича датчик на Хол.
Продължавам с моето приключение, което се изразяваше в съвсем други симптоми-не палене давене пукане
гърмене и мн мощност. Истина е че е магнитен, следователно щом е такъв значи има свойствата
да привлича метални предмети. Още по-следователно нищо друго не може да му пречи освен нещо метално.
И така, след като прерових целия мотор (Б18ФТ), стигнах и до този датчик. Изваждайки го се оказа че
в следствие на износения феродов диск на съединителя(както знаем в него има освен феродо и метални стружки),
беше се лепнала малка метална стружка от порядъка на 0,5х0,5мм. Другия вариант на непалене и
побутване и палене както е на колегата, е логично прекъснат кабел или клема.
Така. На другия колега ще кажа, че проблема му с непаленето НЕ идва от датчика на хол 100%.
Ако той беше проблемен по един или друг начин, колата ти въобще нямаше да върви. Както сам
си предположил, има голяма вероятност да е от стъпковото моторче за празния ход. Друга възможност е
контактния ти ключ( колкото и странно да е).
Ще кажа и няколко думи за т.н. радиатор. Абе колеги, аз се смея на жените(да не се обиждат), ама
как може да има толкова уточнения и въпроси за един радиатор? В тази кола е възможно да има
максимален брой радиатори 3(три) - климатик, кулер и водно охлаждане, като всичките тия радиатори
се намират до последния т.е. на едно място са в колата-не са разхвърляни напред назад. Та така.
Човека си търси радиатора за климатика, колата очевидно няма турбина следователно освен
радиатора за климатика има само още един.


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)