10-18-2008, 09:16 AM
Бутонът е точно за DSA, който е с принцип на действие обратен на АБС - тоест против прибуксуване при потегляне, известен е още и като ASR при Даймлер и ВАГ групата.
АБС системата скъсява спирачния път при всякакви условия, освен макадам /при спиране се получава "вкопаване" заради рохката повърхност/. Най-голямото сцепление м/у гумата и пътя е на границата на блокиране - тоест в момента, когато гумата започва да се влачи /абс не сработва или лисва/ сцеплението пада и спирачният път се удължава.
Единственият недостатък на АБС системата е, че тълкува неравности по пътя като загуба на сцепление и намалява спирачното усилие, което може да ви подведе в дадени моменти.
Що се касае до колегата със парцалите в спирачната течност - смени я и дано нямаш запушвания и симптомите изчезнат.
АБС системата скъсява спирачния път при всякакви условия, освен макадам /при спиране се получава "вкопаване" заради рохката повърхност/. Най-голямото сцепление м/у гумата и пътя е на границата на блокиране - тоест в момента, когато гумата започва да се влачи /абс не сработва или лисва/ сцеплението пада и спирачният път се удължава.
Единственият недостатък на АБС системата е, че тълкува неравности по пътя като загуба на сцепление и намалява спирачното усилие, което може да ви подведе в дадени моменти.
Що се касае до колегата със парцалите в спирачната течност - смени я и дано нямаш запушвания и симптомите изчезнат.