The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Студ без парно......

#41
stutsi написал си, че си вързал изпарителя последователно на маркуча, който вкарва водата в радиаторчето. При мен е обратното. Изпарителят е вързан последователно на маркуча, който отвежда циркулиращата охладителната течност от радиаторчето за отопление. Така са го направили холанците. Теоретично не би трябвало да има разлика в отоплението, в зависимост от двата начина на свързване. Ако двигателя държи нормален температурен диапазон, при теб най-вероятно се касае за запушено радиаторче.
Моделът 440/460 се слави с много добро отопление, за разлика примерно от Honda Civic. 8)
Reply

#42
Ей тука <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=103190.0" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=103190.0</a><!-- m --> е показано нагледно как може да изглежда радиаторчето за парното. Това нещо без сваляне отпушване няма. При толкова труд по сваляне и качване, най-добре е да се смени с ново. Както се вижда е имало известна циркулация на течност през него.
Дано не ми се наложи смяна. :mrgreen:
Reply

#43
Виж, задължително трябва да бъде вързан испарителя паралелно на малкият кръг и неможеш да го ограничиш с топло понеже ще замръзне.Кранче няма, през радиаторчето постоянно върти топла течност.Клапите се обръщат с вакуум.Ако той е откачен... е възможен този проблем.
Reply

#44
А за прочистване на охладителната системе е най-добре със сода каустик.Една супена лъжица се разтваря и се изсива в системата която е само с вода.Кара се колата 20-25 мин. и след това се промива два пъти с вода.Промиването е също свързано с отваряне на термостата т.е. големият кръг.След което системата се пълни с антифриз.Лимонената кисилина премахва само котленият камък.Содата каустик е основа и премахва натрупалата се утайка от ръжда.Лично съм го правил на бившата си жигула и на опел кадет сега с волвото съм се родил.Отоплениието е страхотно.Успех.
Reply

#45
Мерси за савета Wink
Ще пробвам ,но напролет,че в това време не ми се занимава вече.
Пооправих се сега духа малко по-топло и размръзява стъклата.
Ще го мъча да го свалям и почистя по натам ,че ново ми обявиха някаква цифра ....
Някой знае ли как се сваля и ако има такава тема да даде линк ,че аз ен открих ?

П.С. tod1968 Защо да е задължително испарителя да се връзвапаралелно?
Според мен точно това е причината за загуба на топло в колите с газ.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)