The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Народе, помощ !

#1
Не знам какво точно се случва но под 2000 оборота колата започва да придърпва все едно се опитвам да тръгна на 3та да речем :? Това се случва на която и да е скорост, но както казах под 2000 оборота. На какво може да се дължи това ? Някой да има идея или подобен проблем ?
Reply

#2
свещи, задръстен горивен филтър?
Reply

#3
Ами за свещите не съм ги гледал но мислех от тях да е .. За горивния филтър миналия път го погледнаха като смених маслото казаха че е ок, но може да се смени .. да взема да го сменя този път :roll: иначе това което видях по форума гледам и бензиновата помпа ... моята вие от доста време но това се получава само при ниси обороти и не е точно проблема който виждам из форума .. знам ли .. Утре ще отида да видят този филтър :roll:
Reply

#4
какво значи "са го видели" горивния филтър трябва да се свали и да се провери пропускливостта му. За бензиновата помна не исках да предполагам, защото знам, че е цифра и все пак за каква кола говорим?
Reply

#5
Volvo S40 1997г. Бензин 2.0 Филтъра го свалиха и казаха че може следващия път да се смени защото се сменя на 40-50 000км ако не се бъркам :?
Reply

#6
Виж и дистрибуторната капачка, може и задръстен катализатор или мойта болка-дебитомера.
Reply

#7
NASKO1973 Wrote:Виж и дистрибуторната капачка, може и задръстен катализатор или мойта болка-дебитомера.

stiga ste gadali.. ima si servizi za tiq ne6ta Smile
Reply

#8
може да са сигурно 10 неща...няма смисъл от пророчества, пък и полза няма...отиди на един добър диагностик и ще разбереш от какво е болна госпожицата Big Grin успех
Volvo V40 1,9d 2001 D4192T3
4 cylinders
146 hp / 4100 RPM
350 Nm/ 1660 RPM
1870 cu. cm
powered by PowerChip Germany

Рено Клио, Сеат Ибиса, Опел Тигра, Пежо 306 и....В40
Reply

#9
колегата я си свали моторчето за оборотите хубаво го бромий с бензин или спрей за карборатори и кажи дали има разлика,аз така бях правил като имах с40 даже свалих и траъбата която влиза от въздушния филтър в мотора и хубаво почистих дроселовата клапа,само гледай да не разкачиш сензора по тая траба,че ще ти изкара грешка компа,за да го предотвратиш разкачи акумолатора
Reply

#10
виж да не е заминал някой кабел на свещите...


Attached Files Thumbnail(s)
   
ВОЛВО-S40"97г. 2.0-16V-103Kw
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)