Posts: 629
Threads: 5
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
И аз съм разглобявал до това положение, но точно тази част с помпата не ми се е налагало да я отварям.
Не мога да ти помогна със съвет, но ми е интересно, какво си намислил, та имам няколко въпроса. Как мислиш да балансираш кардана, след като го скъсиш? Има ли изобщо място, да вместиш овърдрайва в пространството между скоростната кутия и междинния лагер? Как мислиш да удължиш опашката, за да зацепиш овърдрайва? И последен (засега) въпрос - какъв фланец мислиш да направиш, за да присъединиш овърдрайва, към корпуса на 5-степенната кутия и как мислиш да му осигуриш достатъчен приток на масло за помпата, защото мисля, че няма да стане само с махане на семеринга на изхода на 5-степенната кутия? Струва ми се, че единственият вариант е да направиш на фреза нов междинен корпус, който да играе роля и на фланец и в него да прехвърлиш карантиите на 5-тата скорост. Цялото начинание ми се струва доста авантюристично и не знам дали си струва ядовете и инвестициите, като се има предвид, че M46 и M47 не са кой знае колко сполучливи трансмисии.
There's someone in my head but it's not me...