The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Търся кутия за въздушен филтър за 745

#1
Здравейте,

Някой може ли да ми помогне??? Търся кутия за въздушен филтър за Волво 745. Опитах в Мото Пфое, но там не успяха да ми намерят. Ако някой знае къде мога да намеря, ще бъде много хубаво.
Reply

#2
C какъв двигател е Волвото? Аз мога да ти предложа кутия от бензиново 740, с двигател B230K, което ще рече - 2.3 с карбуратор.
Reply

#3
Moxy Wrote:C какъв двигател е Волвото? Аз мога да ти предложа кутия от бензиново 740, с двигател B230K, което ще рече - 2.3 с карбуратор.
Двигателят е бензинов - 2000 без карбуратор. Май няма да стане, а?
Но благодаря!
Reply

#4
Ако филтърната кутия ти е, като тази на първата снимка, значи мога да ти помогна, но ако е, като на втората - ще трябва да продължиш търсенето. В mobile.bg се продава едно 940 на части. Ако не е турбо кутията трябва да е същата, като на втората снимка, независимо дали е 2000 или 2300 ccm.


Attached Files Thumbnail(s)
       
Reply

#5
Moxy Wrote:Ако филтърната кутия ти е, като тази на първата снимка, значи мога да ти помогна, но ако е, като на втората - ще трябва да продължиш търсенето. В mobile.bg се продава едно 940 на части. Ако не е турбо кутията трябва да е същата, като на втората снимка, независимо дали е 2000 или 2300 ccm.
На пръв поглед ми изглежда същата като на първата снимка. Извинявай за въпроса, може да ти се стори тъп, но това че е с карбуратор, а нашата не, има ли значение. Просто наистина изглежда по същия начин.
Reply

#6
Chris Wrote:
Moxy Wrote:Ако филтърната кутия ти е, като тази на първата снимка, значи мога да ти помогна, но ако е, като на втората - ще трябва да продължиш търсенето. В mobile.bg се продава едно 940 на части. Ако не е турбо кутията трябва да е същата, като на втората снимка, независимо дали е 2000 или 2300 ccm.
На пръв поглед ми изглежда същата като на първата снимка. Извинявай за въпроса, може да ти се стори тъп, но това че е с карбуратор, а нашата не, има ли значение. Просто наистина изглежда по същия начин.

Не, това няма никакво значение. Това е все пак една кутия само.
А, какво се е случило на твоята?
Reply

#7
Нашата кутия "изгърмя" вследствие на газовото захранване. Тъй като сме почти сигурни, че кутията е същата как може да се свържем с теб? Дай си телефона или се обади на 0897 909236.
Reply

#8
Хмм, защо гърмят тези газови? Няма ли начин да се избегне това?
И то само на инжекции с обикновенна газова се случва.
Поне аз не съм чул за моноинжекция или карбуратор да гърми...
Reply

#9
Chris Wrote:
Moxy Wrote:Ако филтърната кутия ти е, като тази на първата снимка, значи мога да ти помогна, но ако е, като на втората - ще трябва да продължиш търсенето. В mobile.bg се продава едно 940 на части. Ако не е турбо кутията трябва да е същата, като на втората снимка, независимо дали е 2000 или 2300 ccm.
На пръв поглед ми изглежда същата като на първата снимка. Извинявай за въпроса, може да ти се стори тъп, но това че е с карбуратор, а нашата не, има ли значение. Просто наистина изглежда по същия начин.

Въросът ни най-малко не ми се струва тъп, а и щом кутията изглежда като моята - още по-добре. Иначе колата от първата снимка е с карбуратор, а втората е инжекцион. Както е видно от снимките, кутиите са различни и затова попитах с какъв мотор е колата. Щом казваш, че не е с карбуратор (т.е., че е инжекцион), а кутията е, като на карбураторния мотор, значи сигурно колата ти е с механичен инжекцион - мотор В200Е.

Аз в момента не съм в България, затова ще ти дам телефона на баща си. Току що говорих с него и му казах да я приготви, така че ако му звъннеш през седмицата ще можете да се уговорите по-конкретно. Забравих да спомена, че баща ми, както и кутията, се намират в София. Телефонът е 0886 51 00 34.

П.П. Колкото до гърменето, случва се и при карбураторни мотори, когато смесителната плочка се намира над карбуратора. Иначе, на мен старото Волво за 4 години ми е гърмяло само 3 пъти, в рамките на една седмица, в края на която си смених гумичките и мембраните на изпарителя и така отново преустанових гърменето. Аз обаче си имам "кихалка" (предпазна клапа) и затова не съм страдал от въпросните 3 гърмежа, въпреки че първият беше много силен.
Reply

#10
Moxy Wrote:Аз обаче си имам "кихалка" (предпазна клапа) и затова не съм страдал от въпросните 3 гърмежа, въпреки че първият беше много силен.
Какво представлява въпросната "кихалка" и къде се монтира? Нещо стандартно ли е или е
някакво самоделно хитро нещо? Вероятно някакъв клапан който да отвори при налягане..
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)