05-24-2009, 01:31 PM
Здравейте колеги! От много време имам 1 гаден проблем със съединителя, който като че ли започна по-често да се появява. Състои се в следното: Понякога ми се налага да държа педала на съединителя по-дълго и като реша да го отпусна, точката на контакт с двигателя, при която колата тръгва, пада много ниско долу, т.е. като отпусна крака 3-4 см и колата потегля, докато в нормално състояние, без да го държа натиснат дълго, съединителят е високо горе. Поне наедно 10 см по-нагоре от позицията, която се появява при дълго задържан съединител. Дали ще е от феродовия диск:? Тази кола за двадесетгодишното и каране не е сменян диска или ще има някъде проблем с жилото.
Благодаря предварително!
П.С. Като вкарвам на задна, не се чува онова дране на скоростите, държи приемливи обороти - 3 скорост, 4000 оборота - 90 км/ч, а иначе е до 7 000 оборота. Всъщност това беше на един баир тук, а купето си е бая тежко. Според мен феродовият диск има още живот, но от къде ще идва този проблем тогава.
Благодаря предварително!
П.С. Като вкарвам на задна, не се чува онова дране на скоростите, държи приемливи обороти - 3 скорост, 4000 оборота - 90 км/ч, а иначе е до 7 000 оборота. Всъщност това беше на един баир тук, а купето си е бая тежко. Според мен феродовият диск има още живот, но от къде ще идва този проблем тогава.
I ROLL
VOLVO 740 2.0 163 h.p. B200ET 1985
VOLVO 740 2.0 163 h.p. B200ET 1985