06-22-2006, 08:08 PM
Абе нещо колата ми от време на време ми стържеше отряво при спиране - та чак свиреше и вибрираше яко.
Какво се случи:
От лява ми бе блокирало тази ос с звездогаечния ключ - снимката!
Раздвижва се оста за да излезе - изчиства се и се слага грес - лесно е.
Също така и доста ръжда по крайщата на спирачния диск - следващата снимка. Тази ръжда я отстраниш с ЧУК, в писледствие и с отверка и чук както и пила от време на време - има си тънкости - питайте.
Феродото имаше още малко но го смених!
Ново е дебело 11милиметра, старото бе на 5 мм. - можеше още да се изкара - но винаги си пазя старите си части.
На другото колело - дясно:
Същите неща и проблеми!
НО, имаше и още нещо.
На спирачния цилиндър има две успоредни бутала - едното бе блокирало! но го раздвизих за момента, но пак ще го свалям за да го оправя проблема.
Това се е случило защото маншончето имаше една голямичка дупка.
Колата неспираше лесно - зарат малкото повръхност която упираше в диска заради ръждата.
Прилагам 3 фотоса около ремонта ми.
Какво се случи:
От лява ми бе блокирало тази ос с звездогаечния ключ - снимката!
Раздвижва се оста за да излезе - изчиства се и се слага грес - лесно е.
Също така и доста ръжда по крайщата на спирачния диск - следващата снимка. Тази ръжда я отстраниш с ЧУК, в писледствие и с отверка и чук както и пила от време на време - има си тънкости - питайте.
Феродото имаше още малко но го смених!
Ново е дебело 11милиметра, старото бе на 5 мм. - можеше още да се изкара - но винаги си пазя старите си части.
На другото колело - дясно:
Същите неща и проблеми!
НО, имаше и още нещо.
На спирачния цилиндър има две успоредни бутала - едното бе блокирало! но го раздвизих за момента, но пак ще го свалям за да го оправя проблема.
Това се е случило защото маншончето имаше една голямичка дупка.
Колата неспираше лесно - зарат малкото повръхност която упираше в диска заради ръждата.
Прилагам 3 фотоса около ремонта ми.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.