08-23-2009, 10:56 PM
Здравейте колеги, в момента съм в Марсилия, Франция и намерих 960 като мойто в Сан Ремо,
Италия, само на 270 км от тук. Цената е 1300 евро, на 200 хил. км е и единствения описан проблем е неработещ климатик. Някои от вас може би знаят, че правих сериозен ремонт - беше ми спукана главата на мотора. Тъй като двигателя е рядко срещан, а мене голяма краста ме тресе, бих искал да направя от двете едно, или ако е по-читаво да си го карам, а другото за части.Този мотор (B204FT) е произвеждан специално за италианския пазар в периода - края на 1989 - началото на 1994 - така че това е най-новото с този двигател което може да се намери. Тази кола тук е малко по-нова от мойта (1994), с повече екстри (кожи-можи, глезотии) и дори е същия цвят. Знам долу-горе какво и как да проверя по мотора и ходовата част. Чудя се дали да я взема, но това което не ми е ясно е като документи какво трябва, как стои въпроса с номерата, колко още пари/такси ще отидат по прехвърлянето и т.н., и тъй като ще стоя тук до края на годината искам да си я карам и тук и после на самоход до България.
Ако някой има опит и е внасял кола и е наясно какво и как става, ще съм много благодарен.
Също ме вълнува следното - колата е акцизна - 190 коня е. Мога ли да я внеса без да я регистрирам или да я регистрирам по-късно? Или като кола за части? Моята си е регистрирана иначе.
Ето и я въпросната кола: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=bqxxquatxwt4" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=bqxxquatxwt4</a><!-- m -->
Италия, само на 270 км от тук. Цената е 1300 евро, на 200 хил. км е и единствения описан проблем е неработещ климатик. Някои от вас може би знаят, че правих сериозен ремонт - беше ми спукана главата на мотора. Тъй като двигателя е рядко срещан, а мене голяма краста ме тресе, бих искал да направя от двете едно, или ако е по-читаво да си го карам, а другото за части.Този мотор (B204FT) е произвеждан специално за италианския пазар в периода - края на 1989 - началото на 1994 - така че това е най-новото с този двигател което може да се намери. Тази кола тук е малко по-нова от мойта (1994), с повече екстри (кожи-можи, глезотии) и дори е същия цвят. Знам долу-горе какво и как да проверя по мотора и ходовата част. Чудя се дали да я взема, но това което не ми е ясно е като документи какво трябва, как стои въпроса с номерата, колко още пари/такси ще отидат по прехвърлянето и т.н., и тъй като ще стоя тук до края на годината искам да си я карам и тук и после на самоход до България.
Ако някой има опит и е внасял кола и е наясно какво и как става, ще съм много благодарен.
Също ме вълнува следното - колата е акцизна - 190 коня е. Мога ли да я внеса без да я регистрирам или да я регистрирам по-късно? Или като кола за части? Моята си е регистрирана иначе.
Ето и я въпросната кола: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=bqxxquatxwt4" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=bqxxquatxwt4</a><!-- m -->