The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
АВТОТЕСТ/ Волво 440 инжекция

#1
Smile някои знае ли ,и пробвал ли е АВТОТЕСТ по таблицата която е разпространена в нета /?
Reply

#2
Smile някои знае ли ,и пробвал ли е АВТОТЕСТ по таблицата която е разпространена в нета /?
Reply

#3
Еми аз съм ръчкал там и го пуснах докато работи колата на бензин.Почва6 да чува6 как дат4иците правят нещо абе въобще странна изтория Smile Не ми даде гре6ка каза че всичко е тип топ 8)
Orion - High Performance Car Audio
Reply

#4
Еми аз съм ръчкал там и го пуснах докато работи колата на бензин.Почва6 да чува6 как дат4иците правят нещо абе въобще странна изтория Smile Не ми даде гре6ка каза че всичко е тип топ 8)
Orion - High Performance Car Audio
Reply

#5
Kespanok 460 Wrote:Еми аз съм ръчкал там и го пуснах докато работи колата на бензин.Почва6 да чува6 как дат4иците правят нещо абе въобще странна изтория Smile Не ми даде гре6ка каза че всичко е тип топ 8)
Ама трябва ли да работи двигателя? Аз само на контакт давам и от време на време (винаги) ми даде грешки
Reply

#6
Kespanok 460 Wrote:Еми аз съм ръчкал там и го пуснах докато работи колата на бензин.Почва6 да чува6 как дат4иците правят нещо абе въобще странна изтория Smile Не ми даде гре6ка каза че всичко е тип топ 8)
Ама трябва ли да работи двигателя? Аз само на контакт давам и от време на време (винаги) ми даде грешки
Reply

#7
да, предишната ми 440ка беше 1.8 mi и имаше автотеста. Общо взето адски полезна джаджа. Много лесно се борави. А и да не говорим , че спестява доста пари за сервиз, където майсторите в повечето случаи знаят по-малко от вас за колата и се пулят на грешките от автотеста. С него си открих наглед сериозен проблем, където двигателят работеше със сривове. открих коя е грешката за това и обяснението беше не добър контакт с акумулатора.......оказа се клеясал бушон на алармата и имобилайзера( за още по-сериозно доказателство ще кажа, че от два сервиза не можаха да ми кажат къде е проблема ).SmileSmileSmile А сега съм нещастен, че новата ми 440ка е с електроника на Бош и няма автотестSadSadSadSadSadSadSad
Двигателят не трябва да работи - това е системка, която само чете натрупаните грешки в компа. Но е добре да се нулират( има и такава опция) и да се пусне да поработи малко за да регистритра наново само актуалните грешки , ако има такива. Най-добре първо без да чистите старите, а след това на чисто, хем да сравните. Колите с газова винаги дават една грешка ( дори и тез с фабричната), свързана с подаването на бензина, тя да не ви плаши.
Reply

#8
да, предишната ми 440ка беше 1.8 mi и имаше автотеста. Общо взето адски полезна джаджа. Много лесно се борави. А и да не говорим , че спестява доста пари за сервиз, където майсторите в повечето случаи знаят по-малко от вас за колата и се пулят на грешките от автотеста. С него си открих наглед сериозен проблем, където двигателят работеше със сривове. открих коя е грешката за това и обяснението беше не добър контакт с акумулатора.......оказа се клеясал бушон на алармата и имобилайзера( за още по-сериозно доказателство ще кажа, че от два сервиза не можаха да ми кажат къде е проблема ).SmileSmileSmile А сега съм нещастен, че новата ми 440ка е с електроника на Бош и няма автотестSadSadSadSadSadSadSad
Двигателят не трябва да работи - това е системка, която само чете натрупаните грешки в компа. Но е добре да се нулират( има и такава опция) и да се пусне да поработи малко за да регистритра наново само актуалните грешки , ако има такива. Най-добре първо без да чистите старите, а след това на чисто, хем да сравните. Колите с газова винаги дават една грешка ( дори и тез с фабричната), свързана с подаването на бензина, тя да не ви плаши.
Reply

#9
Аз съм с дизел.. по принцип имам такава джаджа под капака.. няколко пъти се опитвах да го подкарам (както пише по книгите) но безупешно.. нищо не мига, нищо не свети.. мен живо ме интересува защото напоследък (откакто си наводних колата) имам някакви проблеми с нормалната работа на двигателя... не знам дали има някаква електроника (компютър) по тая кола която управлява двигателя но все пак исках да видя дали няма някакви грешки.. ще се радвам ако някой дизелджия може да ми помогне...
Don't tell me there's no hope at all
Together we stand, divided we fall
Reply

#10
Аз съм с дизел.. по принцип имам такава джаджа под капака.. няколко пъти се опитвах да го подкарам (както пише по книгите) но безупешно.. нищо не мига, нищо не свети.. мен живо ме интересува защото напоследък (откакто си наводних колата) имам някакви проблеми с нормалната работа на двигателя... не знам дали има някаква електроника (компютър) по тая кола която управлява двигателя но все пак исках да видя дали няма някакви грешки.. ще се радвам ако някой дизелджия може да ми помогне...
Don't tell me there's no hope at all
Together we stand, divided we fall
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)