The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ЗА КАТАЛИЗАТОРИТЕ

#1
Сервизи лъжат за ”запушени” катализатори
25 април 2008 / Валентин Илиев
На моето внимание изникна фактът, че много сервизи за ауспуси махат катализатрите от автомобила ви, с обяснението, че е запушен и не ви трябва. Това си е чиста проба измама.
Катализатора на колата не може да се запуши ей така. А дори да е запушен, то следва да се докаже чрез диагностика. Само ще ви кажа че един стар катализатор се търгува за 200лв , заради благородните метали в него. Изкупува се веднага от всяка морга за метали. Махайки катализатора, сервизът печели от него и от продажбата на резонатор, който се слага на негово място, и от труда за всичко това. Следва обяснението, че колата ви ще има повече мощност, което всъщност е повече шум при ускорение. Двигателят ви е изчислен да работи с катализатор и махането му нарушава инерционното изпразване на изгорели газове, от там и намалена мощност и увеличен разход и шумна и добре замърсяваща кола!!!
При автомобилите с две ламда сонди колата ви ще бъде перманентно ощетена и жълтата лампа за компютъра ще започне да свети, докато не си сложите нов катализатор-ххх лв. Светвайки жълтата лампа на таблото, компютъра на колата ви минава на ниво “презададени данни” и не регулира финната настройка на горивото. Следва драстично увеличен разход на гориво и непродаваем автомобил.
Запомнете каквото и да ви обясняват катализатора е последното нещо което, трябва да се смени.
Признак на запушен катализатор:
Колата ускорява прекрасно до около 3500- 4500 оборота и след това загубва пъргавина и при продължително каране с висока скорост над тези обороти започва да прегрява много бързо. След сваляне на скоростта под тези обороти, се охлажда веднага до нормална температура. Confusednipe: Confusednipe: Confusednipe: Confusednipe: Confusednipe: Confusednipe: :trans:
Reply

#2
много неточности има в статията...от цената на катализатора до промяната в техническите характеристика на колата


Attached Files Thumbnail(s)
   
Купувам (малката)дясната част от ножа под предната броня на с/в40...
Reply

#3
Много си е точна статията. Напълно съм съгласен с нея.
Отностно цената на изкупуване може да е дори и по-висока.
А за автомобилите с две сонди генерирането на грешка от компютъра е 90% сигурно.
Reply

#4
Antonii Wrote:Много си е точна статията. Напълно съм съгласен с нея.
Отностно цената на изкупуване може да е дори и по-висока.
А за автомобилите с две сонди генерирането на грешка от компютъра е 90% сигурно.

аз съм без катализатор и проблеми нямам...ПОсле 200лв никой няма да ти даде...За още малко нов ще си взема...
А за характеристиките въобще няма смисъл да говорим...Турбо автомобилите като моя(нали две сонди) обичат по освободени генерации...

мои наблюдения са това Smile
Купувам (малката)дясната част от ножа под предната броня на с/в40...
Reply

#5
Колега неспоря за изменението на техническите параметри на двигателя.
Става въпрос за начина по който някои сервизи лъжат клиентите си.
При теб незнам какъв е случая явно си имал късмет.
Отностно 200-те лв и аз няма да ти дам, но мога да взема толкова за моя катализатор(дори малко повече).
Обаче не тук в БГ. :wink:
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)