01-26-2010, 07:10 PM
Здравейте колеги,
след като скъсах ангренаж и си понесох финансовите последствия за това в сервиза получи следното:
При зацепването на ангренажа майстора каза че при нормално зацепване на ремъка при помпата колата не работи добре. Пуши, не се форсира добре. При даване на предварение с един зъб всичко се оправило...
Да но колата стана адски шумна при ускорение, но пък върви много добре. Четох доста из нета и повечето хора твърдят че това в повечето води точно до повишен шум на двигателя.
Въпроса ми е кое е наложило презацепването по този начин, и как може да се оправи, къде и т.н.
след като скъсах ангренаж и си понесох финансовите последствия за това в сервиза получи следното:
При зацепването на ангренажа майстора каза че при нормално зацепване на ремъка при помпата колата не работи добре. Пуши, не се форсира добре. При даване на предварение с един зъб всичко се оправило...
Да но колата стана адски шумна при ускорение, но пък върви много добре. Четох доста из нета и повечето хора твърдят че това в повечето води точно до повишен шум на двигателя.
Въпроса ми е кое е наложило презацепването по този начин, и как може да се оправи, къде и т.н.
Volvo V40 '99 1.9 TDi