The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
От капачката на двигателя духа яко,..яко като вентилатор!

#51
Такааа сега и аз да ти кажа нещо от личен опит.
1. Масло не ти гори със сигурност иначе щеше да разбереш веднага по пушека отзад.
2. Прав е колегата да прегледаш електриките, свещи, помпа, а също и катализатор
3. АКО ТРЪГНЕШ ДА СМЕНЯШ СЕГМЕНТИ ЩЕ СЕ ВИДИШ В ЧУДО!!! По-добре продай колата!
Аз тръгнах от смяна на сегменти и стигнах до смяна на целия двигател барабар със скоростна кутия /старите можеш да ги видиш при Жоро GT1 - той ще ти разкаже и патилата ми /. Е вярно сега върви като пушка но на какви пари и нерви!!!

П.С. Жоро ми помогна да оправя колата а не да я разваля.
Reply

#52
ogo1 Wrote:Такааа сега и аз да ти кажа нещо от личен опит.
1. Масло не ти гори със сигурност иначе щеше да разбереш веднага по пушека отзад.
2. Прав е колегата да прегледаш електриките, свещи, помпа, а също и катализатор
3. АКО ТРЪГНЕШ ДА СМЕНЯШ СЕГМЕНТИ ЩЕ СЕ ВИДИШ В ЧУДО!!! По-добре продай колата!
Аз тръгнах от смяна на сегменти и стигнах до смяна на целия двигател барабар със скоростна кутия /старите можеш да ги видиш при Жоро GT1 - той ще ти разкаже и патилата ми /. Е вярно сега върви като пушка но на какви пари и нерви!!!

П.С. Жоро ми помогна да оправя колата а не да я разваля.

Колега, твоята масло гореше ли?

Ако не е невъзпитано да попитам-, за какви пари става дума?Колко ще трябва да се изръся?
Вече се съмнявам, че и масло ми гори--хода катго ошашавен и гледам как дими моят ауспух сравнен с този на други коли- виждам ясно димът.Дано е от студеното време.Съмнявам се ,че и масло гори.Въобще във всичко се съмнявам. Sad
Как да не ремонтирам?Карам само на бензин, а колата не върви!В това се убЕди един колега.А неговото Ве 40(при това на газ) е звяр. Sad
Разходът ми смесон(,но не карам всеки ден из София) е 11,6 на 100 км.
При следваща заплата отивам при ДжиТи1 да ми прегледа колата и да каже.
Явно той е от малкото в България, които ги разбират волвата........


ЕДНО РАЗБРАХ-


КОЛА ОТ ИТАЛИЯ НЕ!НЕ И НЕ!КОЛА КАРАНА ОТ ИТАЛИАНЕЦ Е С ИЗРАЗХОДВАН РЕСУРС НА ПОЧТИ 100%.

ДНЕС от яд взех един флакон от 500 мл ,,Редекс" за инжектори и целия го бутнах на 44 литра гориво.Каквото става да става.
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply

#53
Razsipnik Wrote:
ogo1 Wrote:ЕДНО РАЗБРАХ-


КОЛА ОТ ИТАЛИЯ НЕ!НЕ И НЕ!КОЛА КАРАНА ОТ ИТАЛИАНЕЦ Е С ИЗРАЗХОДВАН РЕСУРС НА ПОЧТИ 100%.
Ха ,колега и моита е Италянка ,Милано Big Grin
340gle ,1988,1.7,80hp-минало
850,1992,B5252F,2.5i,20v,170hp-минало
V40 ,1997,B4204S,2.0i,16v,140hp-минало
S40,1997,B4218S,1.8i,16v,115hp-минало
C70,1999,B5234T3,2.3 Turbo,240hp-настояще
V40,1997,B4218S,1.8i,16v,115hp-настояще
Reply

#54
масло гореше яко. от време на време отзад ставаие мъгла. сипвах по 1 литър на 1000км. това разбира се на края стана така. след това ремонт за около 1500 лв. - сегменти ангренажен и ремък на водна, освен това и шлайфане и незнам си кво. тръгвам след седмица за Видин и блокира двигателя на Петрохан. От клубар си купих двигател и скоростна (по евтино ми излезе от ремонта)
сега е студено и трябва да гледаш цвета на пушека отзад а не количеството. ако е сив не е на добре. ако е бял нямаш проблеми. освен това винаги гледай щеката да имаш масло най-малко на минимум - иначе ще блокираш двигателя особено на дълъг път.
това с редекса е много добре и те съветвам да го правиш веднъж годишно независимо от състоянието на двигателя и колата.
след всичко това ти си решаваш какво да правиш.
успех
Reply

#55
ogo1 Wrote:масло гореше яко. от време на време отзад ставаие мъгла. сипвах по 1 литър на 1000км. това разбира се на края стана така. след това ремонт за около 1500 лв. - сегменти ангренажен и ремък на водна, освен това и шлайфане и незнам си кво. тръгвам след седмица за Видин и блокира двигателя на Петрохан. От клубар си купих двигател и скоростна (по евтино ми излезе от ремонта)
сега е студено и трябва да гледаш цвета на пушека отзад а не количеството. ако е сив не е на добре. ако е бял нямаш проблеми. освен това винаги гледай щеката да имаш масло най-малко на минимум - иначе ще блокираш двигателя особено на дълъг път.
това с редекса е много добре и те съветвам да го правиш веднъж годишно независимо от състоянието на двигателя и колата.
след всичко това ти си решаваш какво да правиш.
успех

Благодаря за пожеланието!

Относно Редекс, аз си имам една ,,терапия" за колата.
Изчистихме инжекторите на колата през септември.

Винги купувам по 2 Редекс от 500 мл. Единият флакон го сипвам целия на пълен резервоар, изгорям го, а после на два пъти и другия флакон.Правя го на всеки три месеца.
Верно, че това далеч надхвърля предписаното, но мисля че има макар и малка полза.
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply

#56
Аз отдавна ти препоръчах да те види чичо Жоро, ама ти се моташ и разсъждаваш по форума само Big Grin Big Grin Big Grin
Не е нормално да нямаш тяга а да ти харчи по 11 на сто извън града това е ясно. Мини през студ.град и после ще разказваш запушени филтри ли си имал, помпата ли е крива и такива ми ти работи Big Grin
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)