The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с цилндъра на S40 2.0 турбо 160k

#1
Здаравейте на всички волво любители!Нов съм в клуба и се надявам да получа малко помощ!
Преди 3 мес. по време на път ми отказа един цилиндър,още на същия ден вкарах колата в сервиз,там сътветно ми смениха свещи и една от бобините за запалване(колата е с две бобини)-до тук всичко добре,колата замърка като контенце :wink: !И така до онзи ден!Отивайки на работа ми се случва асолютно същото!Отворих и проверих всички свещи,сътветно едната беше омаслена(което означава че цилиндъра не работи),видях че една от бобините която отговаря за него е старата!Консултирах се с двама монтьори,те ми казаха че най-вероятно е заминала старата бобина!Купих бобината(която струва 87 евро) и с ентосиазъм я смених за 10 мин. като се надявах че всичко ще се оправи!Уви цилиндъра отказва да запали,свеща дава искра,инжектора впръсква(защото мокри свеща) но до там!Цилиндъра не е затлачен(като изключа лекия нагар),оставих го отворен(без свещ)доста време,въртях малко без свещ за да може евентуално да изскара каквото има вътре,но неще и неще!Ако имате някаква идея,ще се радвам да я споделите с мен!Благодаря предварително на отзовалите се :wink: !!
Volvo S40 2.0T 160cv(B4204T)..1998г.-шведски мотор!
Reply

#2
няма как от бобина да ти откажа единия цилиндър при положение ,че те са две...По една за всеки два цилиндъра...
Само на този цилиндър ти е омаслена свеща?
И какво точно прави докато си карал?
Купувам (малката)дясната част от ножа под предната броня на с/в40...
Reply

#3
MaxBass Wrote:няма как от бобина да ти откажа единия цилиндър при положение ,че те са две...По една за всеки два цилиндъра...
Само на този цилиндър ти е омаслена свеща?
И какво точно прави докато си карал?
Просто в движение изгуби мощност,абсолютно като първият път-тогава смениха едната бобина!Дори когата купих бобината от сервиз на Волво,ги попитах дали това е възможният вариант да е отказал цилиндъра-и те ми казаха че почто на 100% е това!А дали има някаква особенност при смяна на свещи и бобини-например да се разкачи ел. захранването на инжекторите или нещо подобно.......?!?!Не знам,много ми е странно,дали компютъра не се е огелпил нещо и да впръсква не на време-просто няма логика!Според мен бобините са с две неутрални ел. пътеки,за всяка свещ по отделно!
Най-вероятно ще трябва да отида на диагностика!Проблема е че живея в чужбина,а тук едно влизане в сервиз няма да ви казвам за какви суми става на въпрос,само диагностиката стига до 100 евро Cry !
Volvo S40 2.0T 160cv(B4204T)..1998г.-шведски мотор!
Reply

#4
ivor75 Wrote:Според мен бобините са с две неутрални ел. пътеки,за всяка свещ по отделно!
Най-вероятно ще трябва да отида на диагностика!!
Бобината подава напрежение на 2-те свещи едновременно Wink Това за диагностиката е най-правилното, отиди някъде, да ти измерят запалителната система. Също така, казваш, че са сменени свещи и бобини, но не и кабели.... При смяната на всички тези компоненти, няма никакви особености, махаш старото и на негово място слагаш новото, но е хубаво да си сигурен, че това, което сменяш, действително не работи Wink
Reply

#5
Ето схема на запалителната система на двигател B4204 T. По нея по-добре може да се ориентираш какво може да дава проблема:
   


Attached Files Thumbnail(s)
   
Vovlo V40 2001 1.9Di 115Hp
Reply

#6
Благодаря на отзовалите се!Колата е в сервиз,единственото което мога да кажа за сега е че цилиндъра няма компресия!Повече ще ми кажат утре,моля се да не е много сериозно! Sad
Volvo S40 2.0T 160cv(B4204T)..1998г.-шведски мотор!
Reply

#7
моята не е като на схемата....
Купувам (малката)дясната част от ножа под предната броня на с/в40...
Reply

#8
ivor75 Wrote:Благодаря на отзовалите се!Колата е в сервиз,единственото което мога да кажа за сега е че цилиндъра няма компресия!Повече ще ми кажат утре,моля се да не е много сериозно! Sad

Това за компресията си беше ясно, след всичко което изброи, че е правено, сменяно,...
Но колкото и да се молиш, няма да мине без "аутопсия" на мотора, а там няма несериозно. Tongue
Всичко е сериозно.
Reply

#9
BOCK GT1 Wrote:
ivor75 Wrote:Благодаря на отзовалите се!Колата е в сервиз,единственото което мога да кажа за сега е че цилиндъра няма компресия!Повече ще ми кажат утре,моля се да не е много сериозно! Sad

Това за компресията си беше ясно, след всичко което изброи, че е правено, сменяно,...
Но колкото и да се молиш, няма да мине без "аутопсия" на мотора, а там няма несериозно. Tongue
Всичко е сериозно.
Mmmm....за съжеление си прав,и аз бях на това мнение!Два изпусквателни клапана изгорели и съответно липсват парчета от тях!Само пречината не мога да си изясня а и в срвиза не са много сигурни-повдигачи,късно заплване(евентуално от проблеми с бобината),лошо гориво.....и т.н.!До тук присъдата ми е 700 евро Smile ....и така!Единственото което разбрах е че:Всичко в живота е късмет,ако ще и танк да си купиш,нямаш ли си късмет..... Sad !Поздрав на всички Влово маниаци,надявам се да си помагаме и занапред!
Volvo S40 2.0T 160cv(B4204T)..1998г.-шведски мотор!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)