The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
обезвъздушаване на охладителната ситема

#11
terorist Wrote:все си мисля ,че се обезвъздушават сами....през едно тънко маркуче към разширителния съд-особено тия модели с големия радиатор.А относно термостата-на него има един малък отвор/поне на подобния на оригинала,който е с клапанче и съчма-неща,които не тр да се пренебрегват!никога не съм обезвъздушавал ,освен и само,когато продухам Big Grin :ctf: гарнитурата от зор :ctf:

Напълно съм съгласен с терориста - охладителната система се обезвъздушава сама. Ако искате да стане по-бързо просто давате повече газ, за да върти по-бързо водната помпа. Всички отвинтвания по маркучите са абсолютно ненужни. Smile)
Reply

#12
Може, може, обаче има ли пробка, значи има нужда от нея Smile Smile
460 B18U
... Хора, обединявайте се! Вижте: нулата е нищо, но две нули вече значат нещо...
[Image: 16283]
Reply

#13
Да и ти си прав, ако изпразниш цялата охладиелна система без пробка ще ти се наложи да чакаш колата да загреее, да долееш, да повърти малко, полсе пак и така докато я напълнишSmile - 30 мин(горе долу). Ако ползваш пробката може да извършиш процедурата за 15 Smile, но всеки знае, че ако отвинтиш нещо, което не е нужно да се отвинтва на стара кола, може да не успееш да го завинтиш до оригиналното му състояние. Да спестиш 15 мин. или да имаш здрава охладителна система.... ти кое предпочиташ?
Reply

#14
Първо весели празници и честита коледа на съфорумниците с пожелания за много щастливи моменти занапред и безкрайни безаварийни Big Grin . Сега, искам да питам кога да разбера кога колата е обезвъздушена? Значи, беше ми се пръснал маркуча (3-та) смених го и налях около 2,5 литра антифриз. Наливах докато колата работеше и натисках големия маркуч който излиза от горе на радиатора. В разширителния съд от малкото маркуче си излизаше така въздух примесен с антифриз така след като работи около 20-ина минути колата си загря и после нивото на антифриз в разширителния съд си беше на MAX сигнатурата. Не съм развивал пробката. Обаче сега когато и да натисна големия маркуч, от малкото маркуче към разширителния съд излиза въздух, без както в началото - и антифриз. Колата я карах и се включи перката да охлажда, антифриз не съм доливал понеже си беше между MAX и MIN. Как да разбера дали е успешно обезвъздушена? Благодаря Ви, и весели празници!
Reply

#15
Сигурен признак за обезвъздушена охладителна система е работата на парното. Ако то работи нормално всичко е ОК. От това, което прочетох при теб не би трябвало да има проблем. 8)
Reply

#16
Колега, как ти е парното в тези по-хладни дни и вечери?!? Ако ти духа топло не се чуди и не се притеснявай, системата ти е обезвъздушена. Иначе започвай да се притесняваш, но малко :wink: Big Grin. Поздрави.
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Reply

#17
Ха, колегата МММ по-горе е зесегнал болния проблем. Отново поздрави и успех при решаването му.
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Reply

#18
Благодаря Ви, за експресните отговори. Значи парното духа топло, и загрява така доволно. При тези ниски температури вътре става доста топло за пробег около 2 км горе долу като не е завито копчето до край и духа на 1ва степен . Понеже аз вирея на по студено Big Grin . Т.е. не намирам разлика между преди обезвъздушаването и след обезвъздушаването...
Reply

#19
Карай си тогава спокойно и не се притеснявай!!!!!
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Reply

#20
Благодаря, колега! Весело изкарване на празниците!!! ::beer::
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)