Posts: 42
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2009
Reputation:
0
Имаше подобна тема преди месеци, но не я откривам.
Подавам ляв мигач и като върна волана мигача не се изключва. Ако някой има идея, моля да помага
Posts: 4,368
Threads: 166
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jan 2010
Reputation:
7
ozzye Wrote:Имаше подобна тема преди месеци, но не я откривам.
Подавам ляв мигач и като върна волана мигача не се изключва. Ако някой има идея, моля да помага И аз го имам този проблем, вече свикнах да си връщам мигача на ръка , но ако има лесно и рационално решение бих го оправил, така че и аз искам да чуя решение на проблема :?
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Posts: 187
Threads: 30
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2008
Reputation:
0
И аз имах такъв проблем, но го отсраних собственоръчно. Трябва да се свали лостчето и да се разгоби. При мен се оказа, че се притискат пластмасите на механизма за изключване в тялото което го затваря (мисля, че и при вас това е причината). Доколкото си спомням подвижната част, коят връща лоста е бяла пластмаса и имаше една или две пружинки. Решението ми беше да подложа само тънко листче хартия и механизма започна да се движи свободно. Освен това го смазах лекичко с масълце. Вече 2 години нямам проблеми след моята интервенция, да чукна на дърво. 8)
Много трудно свалих самото лостче, защото е хванато с много лошо разположени видии. Но си измайсторих закривена отверка и се справих. Лесно става, ако се свали целия волан и после механизма, но аз реших, че може да имам проблеми с въздушние възглавници и го направих без да свалям волана. Не мога да опиша с подробности процедурата, защото беше отдавна, пък и не се сетих да направя снимки...
1. Volvo S40, 1.8, Manual, 115 к.c., MY 1998, Vialle LPi
2. Volvo V50, 2.4 D5, Auto, 180 к.с., MY 2007
3. Volvo XC70, 3.2, AWD, Auto, 238 к.с., MY 2009
Posts: 42
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2009
Reputation:
0
Благодаря, Колега. Ако някой може само да подскаже само къде точно да се постави подложката ще съм благодарен.
Posts: 187
Threads: 30
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2008
Reputation:
0
"Подложката" се поставя като разглобиш на съставните му части самото лостче на мигачите. Сваля се цялото от волана, иначе няма как. Обясних за бялата пласмаса или механизма който при завъртане на волана трябва да позиционира лоста на мигачите в неутрално/изключено положения. Като се свали има няколо болчета да се развият още, за да се разлоби напълно. После доколкто си спомням подложих парченце хартия между капачето и леглото на механизма за изключване така, че да не му пречи при движението, но да повдигне капачето защото при внимателното изследване на причината за не свободното движение беше, че капачето прекалено притиска палеца или бялата пластмаса (както я нарекох вече). Освен това малко го смазах с някаква фина грес за механизми. Сега се сещам и за вариант при който може да се изпили лекичко бялата пластмаса, за да не опира в капачето и да се спира. Повече няма как да обясня защото не си спомням в подробности как го направих,пък и най-доброто обяснение е снимковия материал, но не направих снимки преди 2 години, съжалявам!
1. Volvo S40, 1.8, Manual, 115 к.c., MY 1998, Vialle LPi
2. Volvo V50, 2.4 D5, Auto, 180 к.с., MY 2007
3. Volvo XC70, 3.2, AWD, Auto, 238 к.с., MY 2009
Posts: 42
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2009
Reputation:
0
Колега, мерси за инфото. Вчера разглобих споменатите пластмаси, но не намерих проблем утре пак ще пробвам.
Posts: 3,420
Threads: 154
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
9
Друга възможна причина за която се сещам е да са паднали или скъсани пружинките които задействат механизма който връща лостчето.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Posts: 42
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2009
Reputation:
0
И пружинката и другите детаили са си здрави, но не забелязах да се трият. Май ще го отварям пак.
|