08-23-2010, 06:54 PM
Кои двигаели са на рено при с/в40?
|
08-23-2010, 06:57 PM
gramov Wrote:За дизелите е сигурна работата,а бензиновите? КОЛЕГА, БЛАГОДАРЯ ТИ ЗА ТЕМАТА.! НЕКА МОДЕРАТОР ДА Я МАРКИРА КАТО ВАЖНА!Крайно време беше. Крайно време е да се изясни този въпрос................................... Омръзна ми вече един да казва- двегател от Рено Лагуна, а друг- това си е Волво двигател. ДАНО ДА ОТКРИЕМ ИСТИНАТА НАЙ-НАКРАЯ.
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците. <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m --> Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
08-23-2010, 06:57 PM
2ият линк нещо не се получи, ето го пак <!-- m --><a class="postlink" href="http://it.wikipedia.org/wiki/Motore_modulare_Volvo" onclick="window.open(this.href);return false;">http://it.wikipedia.org/wiki/Motore_modulare_Volvo</a><!-- m -->
08-23-2010, 07:10 PM
gramov Wrote:2ият линк нещо не се получи, ето го пак <!-- m --><a class="postlink" href="http://it.wikipedia.org/wiki/Motore_modulare_Volvo" onclick="window.open(this.href);return false;">http://it.wikipedia.org/wiki/Motore_modulare_Volvo</a><!-- m --> Какво излиза?Май двигателя(специяално КУЦИЯТ КОН 2,0 литра) си е баш на Рено???? Защо казвам куц кон, защото не върви много, а лапа и харчи като за турбиниран, който е с около 30 конски сили отгоре. Лошото е ,че е на инталиански страницата от Уикипедия и ще трябва да опирам да услигеите на google translate.
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците. <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m --> Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
08-24-2010, 06:36 AM
B4164S, B4184S, B4204S, B4204T - Volvo
B4184SM - Mitsubishi D4192T - Renault Объркването с 2 литровия двигател идва от факта, че е слаган на Laguna (1995-1998) и на Safrane 2.0 (1996-2000), но както си пише и във втория линк "Това е най-малкият двигател, принадлежащ на двигатели Volvo. Този двигател е свързан с 2,4 B524, който дебютира през 1992 г., но за разлика от него е 1 цилиндър по-малко (4 вместо 5)" Въпросният двигател(B4204S) се монтира в Рено под код N7Q, но по всички форуми хората си го пишат, че е на Volvo
08-24-2010, 07:07 AM
Моят е 1.8 куб./115к.с./ За двигателят не знам, но миналата година счупих скорости и майстора ми намери чаркове от моргата на Рено и ги сложи. Поне за трансмисията мога да кажа, че са на Рено.
А за двигателя мога да кажа само, че дали Рено, дали Волво са се изложили тотално. За успокоение на колегата по-горе с 2.0 литровия мотор и моята дава горе-долу същите показатели: разход голям, вървеж никакъв. А за колегите, които ще започнат да ме оборват мой приятел има S40 същия мотор и като го слушам май това си е голям недостатък на този модел. За турбинираните не мога да кажа нищо, защото нямам впечатления.
08-24-2010, 07:21 AM
Бензиновите двигатели са на Волво с изключение на 1.8 GDI, който е 125 к.с. и е на Митсубиши. Дизелите са на рено. Със скоростните кутии е друга бира. На бензиновите без турбо се слага скоростна кутия на рено (с рингчето за включване на задна), докато на турбинираните, на GDI и на дизелите се слага съвсем друга скоростна кутия. Тя си е на Volvo. Проблема при атмосферните мотори с динамиката идват именно от тази смотана кутия на рено, която има ужасни предавателни числа. Ако се сложи на атмосферен мотор скоростна кутия от турбиниран резултатът ще е повече от приятен - двигателя ще може да покаже качествата си, а и разхода ще падне.
Volvo S40 1998 1.8
Volvo 940 1996 2.0T Opel Astra 2007 CDTI Renault Megane 2010 dCi ex - Volvo S60 2001 2.4
08-24-2010, 07:33 AM
s0me0ne Wrote:Бензиновите двигатели са на Волво с изключение на 1.8 GDI, който е 125 к.с. и е на Митсубиши. Дизелите са на рено. Със скоростните кутии е друга бира. На бензиновите без турбо се слага скоростна кутия на рено (с рингчето за включване на задна), докато на турбинираните, на GDI и на дизелите се слага съвсем друга скоростна кутия. Тя си е на Volvo. Проблема при атмосферните мотори с динамиката идват именно от тази смотана кутия на рено, която има ужасни предавателни числа. Ако се сложи на атмосферен мотор скоростна кутия от турбиниран резултатът ще е повече от приятен - двигателя ще може да покаже качествата си, а и разхода ще падне. Това значи ли че на моя 115 к.с. ако махна сегашната и ако намеря и сложа на GDI ще се подобрят показателите (примерно)??
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex VOLVO V70 D5 - 2003 - ex VOLVO S80 V8 - 2006 - now
08-24-2010, 07:40 AM
Значи от скапаната трансмисия идва целия проблем. Нищо чудно, че моята в ниските обороти и трябва цяла вечност за да поеме, да не говорим какво приключение си да изпреварваш по пресечена местност. :lol: :lol: :lol:
08-24-2010, 07:45 AM
bell Wrote:Това значи ли че на моя 115 к.с. ако махна сегашната и ако намеря и сложа на GDI ще се подобрят показателите (примерно)?? Би трябвало да се промени динамиката в ниските обороти заради по-добрите предавателни числа.
Volvo S40 1998 1.8
Volvo 940 1996 2.0T Opel Astra 2007 CDTI Renault Megane 2010 dCi ex - Volvo S60 2001 2.4 |
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |