The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Защо качи разхода и почна да пуши s40

#21
kurik76 Wrote:
Razsipnik Wrote:
kurik76 Wrote:не ми свети лампата за ламбда сондата нито нищо, веднъж не искаше да запали и светна , изгасих и след това запали без проблеми. значи да проверя дали не е прехвърлила зъб, след смяната на клапаните нямаше ядове с колата но от около месец започна, а мина година от тогава


Това мажеш да провериш и като ,,надуете" с компресор с манометър всеки от цилиндрите на горна мъртва точка....
Ако има ,,съскане"/изпускане, значи някой от клапаните не функционира коректно....
ако има изпускане няма ли да гори масло, понеже не пипа маслото никак. мислех че е от ламбда сондата сега вече незнам от кое ще е Smile


Ще дам пример с моята кола- по този метод установихме, че имам загуба на мощност от 20 и 25 % на два от цилиндрите- 1 ви и 4-ти.А сега де.......................Компресията ми е добре и равна на цилиндрите............., а при замерване на горна мъртва точка........................загуба на мощност?????Даже и пир Волварския сервиз на GT1 мерих компресия????ОК.Но не върви като 140 коня, а лапа, както по-горе ти описах.
Досега(чукам на дърво) колата ми не гори масло................
Затова се изкуших и от 10W40 полу-синтетика сложих 5W40 пълна синтетика.
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply

#22
И аз го смених при кварталния майстор, събрах ролките по магазините, оказа се, че за нашите коли (B4202S) ролките в Мото Пфое са по евтини от ментетата :-) Хич не му се връзвай на ремъка, щом е минал 15 000 ще изкара 60 000. На оригиналният дават 100 000, но аз не се надявам колата да изкара още толкова и да си заслужава още една смяна.

Моят разход е същият като твоят. Преди това карах Ford Sierra (дърта) 1.6(90 кс) - 11 градско, 7.5 по пътя, Пежо партнер 1.4 (чисто нов)(75 кс) 12 градско, 8 по пътя, Опел Астра 1.4 (чисто нов) (75кс) 9 градско, 6.5 по пътя. Сравенено с тези коли и вървенето им Волвото е направо супер икономично. Единствените икономични коли, който съм виждал са Форд Фиеста 1.8 атмосферен дизел(60 кс, на жена ми) - 6 градско, 11 по пътя, Nissan Sunny 2.0 атмосферен дизел - 8 градско, 5 по пътя. И в двете коли не можеш да караш повече от час без да получиш трайни умствени и физически увреждания. Всеки такт ти се забива в задника през седалката, а волана е все едно държиш Хилти. При турбо дизелите не е така, но й разхода не е много далеч от бензина. Ако погледнеш новата ценова листа на Волво при еднакъв обем бензин и дизел имат пренебрежимо малка разлика в разхода.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#23
ще го махна още утре, че доколкото знам сега взима топал въздух направо от радиатора когато е топла колата а не е правилно. прави ми впечатление зимата каточели по малак разход ми дава от лятото. а филтара го имам от както имам колата значи 4 години, имам си и оригиналния но не съм имал проблеми и заради това до сега съм бил с него
Reply

#24
joro74 Wrote:И аз го смених при кварталния майстор, събрах ролките по магазините, оказа се, че за нашите коли (B4202S) ролките в Мото Пфое са по евтини от ментетата :-) Хич не му се връзвай на ремъка, щом е минал 15 000 ще изкара 60 000. На оригиналният дават 100 000, но аз не се надявам колата да изкара още толкова и да си заслужава още една смяна.

Моят разход е същият като твоят. Преди това карах Ford Sierra (дърта) 1.6(90 кс) - 11 градско, 7.5 по пътя, Пежо партнер 1.4 (чисто нов)(75 кс) 12 градско, 8 по пътя, Опел Астра 1.4 (чисто нов) (75кс) 9 градско, 6.5 по пътя. Сравенено с тези коли и вървенето им Волвото е направо супер икономично. Единствените икономични коли, който съм виждал са Форд Фиеста 1.8 атмосферен дизел(60 кс, на жена ми) - 6 градско, 11 по пътя, Nissan Sunny 2.0 атмосферен дизел - 8 градско, 5 по пътя. И в двете коли не можеш да караш повече от час без да получиш трайни умствени и физически увреждания. Всеки такт ти се забива в задника през седалката, а волана е все едно държиш Хилти. При турбо дизелите не е така, но й разхода не е много далеч от бензина. Ако погледнеш новата ценова листа на Волво при еднакъв обем бензин и дизел имат пренебрежимо малка разлика в разхода.
и аз смених няколко коли докато се спра на волво и с голям двигател, имах фиеста 1.1 6 извън града, капка 1.6 90 коня пак толкова разход волвото с 50 коня отгоре с малко повече бензин гори но капката като карам по дулго време и като сляза сяка6 са ме били някаде по пътя, всичко ме боли. убедих се че си заслужава малко повече гориво но да се возиш като бял човек
Reply

#25
joro74 Wrote:И аз го смених при кварталния майстор, събрах ролките по магазините, оказа се, че за нашите коли (B4202S) ролките в Мото Пфое са по евтини от ментетата :-) Хич не му се връзвай на ремъка, щом е минал 15 000 ще изкара 60 000. На оригиналният дават 100 000, но аз не се надявам колата да изкара още толкова и да си заслужава още една смяна.

Моят разход е същият като твоят. Преди това карах Ford Sierra (дърта) 1.6(90 кс) - 11 градско, 7.5 по пътя, Пежо партнер 1.4 (чисто нов)(75 кс) 12 градско, 8 по пътя, Опел Астра 1.4 (чисто нов) (75кс) 9 градско, 6.5 по пътя. Сравенено с тези коли и вървенето им Волвото е направо супер икономично. Единствените икономични коли, който съм виждал са Форд Фиеста 1.8 атмосферен дизел(60 кс, на жена ми) - 6 градско, 11 по пътя, Nissan Sunny 2.0 атмосферен дизел - 8 градско, 5 по пътя. И в двете коли не можеш да караш повече от час без да получиш трайни умствени и физически увреждания. Всеки такт ти се забива в задника през седалката, а волана е все едно държиш Хилти. При турбо дизелите не е така, но й разхода не е много далеч от бензина. Ако погледнеш новата ценова листа на Волво при еднакъв обем бензин и дизел имат пренебрежимо малка разлика в разхода.


Благодаря за сравниете и съвета Жоро!
Иначе не си отписвай Волвото....Щом е здрав мотора???Ще мине още 100 000 км, ако не го оставиш без масло или не го прегрееш или нещо по-лошо(не дай Боже).
Още повече ти си с АВТОМАТИЧНА СКОРОСТНА КУТИЯ!
А ТОВА В СЛУЧАЯ ОЗНАЧАВА, ЧЕ СИ НАПРАКТИКА СИ С ДРУГО ВОЛВО,в сравниние със същото от същите години , но с ръчната скоростна кутия на Рено.
Та...тая скоростна кутия, по-скоро монтажа и от Волво е голям гаф, да не кажа даже провал, поради скъперническо пестене. :x
Тая скоростна кутия е огромен проблем, заложен още от излизането на колата от завода.
Първо не е добро предавателното число, от тука и недобра денамика, тормозаскъсяване живота на двигателя, и повишен разход на гориво, при посредствен като скорост вървеж.
Е това е ,,придобивката" от Рено.....
Второ- въпросната скоростна кутия явно е чуплива- справка теми в този форум............
Нямам какво повече да кажа по тоя гавра с Волво феновета - на добра кола с приличен двигател да монтираш скоростна кутия с лошо предавателно число, която е за кола максимум от 90 конски сили.


Ясно е, че в България на нашите Волва не можем да вземем добра цена при препродажба(тука е страната на ФВ, Ауди и БМВ, повечето на по 20 години)..........,така че каране му е майката....
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply

#26
обидно ниски варвят цените на волво, не бих си взел друга марка. ако ще я сменям колата ще е пак волво дизел д5
Reply

#27
kurik76 Wrote:обидно ниски варвят цените на волво, не бих си взел друга марка. ако ще я сменям колата ще е пак волво дизел д5
ейтова е приказка Smile или т5 Big Grin
Купувам (малката)дясната част от ножа под предната броня на с/в40...
Reply

#28
MaxBass Wrote:
kurik76 Wrote:обидно ниски варвят цените на волво, не бих си взел друга марка. ако ще я сменям колата ще е пак волво дизел д5
ейтова е приказка Smile или т5 Big Grin
така де Smile доволен съм и този проблем дето го имам сега едвали да ме накара да си сменя мнението за марката, имам познати с ауди а4 и други от този клас, оплаквания и ядове. не ми е скъпа за подръжка и не се чупи че да несам доволен Smile
Reply

#29
Razsipnik Wrote:
joro74 Wrote:И аз го смених при кварталния майстор, събрах ролките по магазините, оказа се, че за нашите коли (B4202S) ролките в Мото Пфое са по евтини от ментетата :-) Хич не му се връзвай на ремъка, щом е минал 15 000 ще изкара 60 000. На оригиналният дават 100 000, но аз не се надявам колата да изкара още толкова и да си заслужава още една смяна.

Моят разход е същият като твоят. Преди това карах Ford Sierra (дърта) 1.6(90 кс) - 11 градско, 7.5 по пътя, Пежо партнер 1.4 (чисто нов)(75 кс) 12 градско, 8 по пътя, Опел Астра 1.4 (чисто нов) (75кс) 9 градско, 6.5 по пътя. Сравенено с тези коли и вървенето им Волвото е направо супер икономично. Единствените икономични коли, който съм виждал са Форд Фиеста 1.8 атмосферен дизел(60 кс, на жена ми) - 6 градско, 11 по пътя, Nissan Sunny 2.0 атмосферен дизел - 8 градско, 5 по пътя. И в двете коли не можеш да караш повече от час без да получиш трайни умствени и физически увреждания. Всеки такт ти се забива в задника през седалката, а волана е все едно държиш Хилти. При турбо дизелите не е така, но й разхода не е много далеч от бензина. Ако погледнеш новата ценова листа на Волво при еднакъв обем бензин и дизел имат пренебрежимо малка разлика в разхода.


Благодаря за сравниете и съвета Жоро!
Иначе не си отписвай Волвото....Щом е здрав мотора???Ще мине още 100 000 км, ако не го оставиш без масло или не го прегрееш или нещо по-лошо(не дай Боже).
Още повече ти си с АВТОМАТИЧНА СКОРОСТНА КУТИЯ!
А ТОВА В СЛУЧАЯ ОЗНАЧАВА, ЧЕ СИ НАПРАКТИКА СИ С ДРУГО ВОЛВО,в сравниние със същото от същите години , но с ръчната скоростна кутия на Рено.
Та...тая скоростна кутия, по-скоро монтажа и от Волво е голям гаф, да не кажа даже провал, поради скъперническо пестене. :x
Тая скоростна кутия е огромен проблем, заложен още от излизането на колата от завода.
Първо не е добро предавателното число, от тука и недобра денамика, тормозаскъсяване живота на двигателя, и повишен разход на гориво, при посредствен като скорост вървеж.
Е това е ,,придобивката" от Рено.....
Второ- въпросната скоростна кутия явно е чуплива- справка теми в този форум............
Нямам какво повече да кажа по тоя гавра с Волво феновета - на добра кола с приличен двигател да монтираш скоростна кутия с лошо предавателно число, която е за кола максимум от 90 конски сили.


Ясно е, че в България на нашите Волва не можем да вземем добра цена при препродажба(тука е страната на ФВ, Ауди и БМВ, повечето на по 20 години)..........,така че каране му е майката....

Интересно е, че във Вадис бях попаднал на информация, че колите за Франция са с друго предавателно число което беше същото като на автоматичната.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#30
kurik76 Wrote:обидно ниски варвят цените на волво, не бих си взел друга марка. ако ще я сменям колата ще е пак волво дизел д5

Обидно я!
Обаче не само в София все повече люде си накупиха Волво от ниския клас.....
Съотношението Цена-Качество ..........
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)