The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Новозакупено V40 - въпросчета

#31
Благодаря за информацията, полезна е, мисля че и за други колеги. След 1000 км ще сменям масло и ще искам в сервиза да прегледат обстойно скоростната кутия и съединителя (доколкото е е възможно без разглобяване). Ще пиша за резултата.
Reply

#32
Колеги здравейте отново! Проблемите с тази кола просто нямат край. Преди известно време ми се случи следната случка:
Карам си няколко километра, след което спирам, запалвам и след няколко метра колата почва да се тресе, като натисна газта няма никаква реакция, гасне и след това не може да запали с дни, но все на 3-4 ден запалваше. Преди повече от седмица ми направи отново същия проблем, изтеглиха ме (докато ме теглиха няколко пъти опитах да запаля с включване на 2ра или 3та но оборотите се вдигат като пусна съединителя, натисна ли го гасне). Казаха ми, че можело да бъде от датчик на разпределителния вал. Понеже го имах от другото волво, което ползвам за части го свалих, запоих кабелите наново и поставих датчика от донорите. Опитвайки се да запали колата за момент влиза до 300-400 об/мин, да речем за около една секунда и след това гасне. Върти, ще се скъса но не може да запали. От какво може да е според вас?
Reply

#33
Бобини?
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#34
joro74 Wrote:Бобини?

Ами утре ще ги сменя и тях, да видим какво ще стане...иначе правят искра като извадя лулата и я допра до метален елемент.
Reply

#35
Май не е от бобини, защото не стига гориво до инжекторите, някакви други предположения?
Reply

#36
Щом не стига гориво - горивна помпа или регулатор на налягане. Можеш да провериш с манометър за гуми (ама хубав, механичен и метален). Мериш налягането в рейката преди палене след като колата е седяла поне час (), трябва да е над 1.5. След палене трябва да поддържа между 2 и 3. Ако няма налягане преди палене - регулатор, ако не държи налягане запалена - горивна помпа.

Внимавай с манометъра, пластмасовите се разтварят от бензина, евтините боклуци не уплътняват добре и ще се олееш с бензин.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#37
Проблемът е, че от 3 седмици няма желание да запали изобщо...
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)