The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ГТП на ХС-тата ?

#11
и аз минах тази сутрен преглед - човека ги тества със загасен двигател... Не забелязах нещо необичайно или някакви странни шумове...
Между другото Ленд Крузерите са с раздатка, която има положение N - в това положение може да се тестват спирачките, може да се тегли и т.н.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.zanderbg.com">www.zanderbg.com</a><!-- w -->
Reply

#12
днес разбрах защо ГТП-тата не трябва да се правят 5 за 4... Пукна ми се спирачен маркуч и изтече общо взето цялата течност (педалът пропадна)... Добре, че намерих човек да дойде на място да разглоби и добре, че в ТЕХ-КО в Горубляне имаха такъв маркуч... В понеделник ще закарам в сервиз да ми сменят маркучите и на другите 3 колела...
За 21 години зад волана не ми се беше случвала такава повреда...
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.zanderbg.com">www.zanderbg.com</a><!-- w -->
Reply

#13
Тедо Wrote:днес разбрах защо ГТП-тата не трябва да се правят 5 за 4... Пукна ми се спирачен маркуч и изтече общо взето цялата течност (педалът пропадна)... Добре, че намерих човек да дойде на място да разглоби и добре, че в ТЕХ-КО в Горубляне имаха такъв маркуч... В понеделник ще закарам в сервиз да ми сменят маркучите и на другите 3 колела...
За 21 години зад волана не ми се беше случвала такава повреда...
Така е, но това с пукането на маркучите при коли под 10-15 год. е много малко вероятно от износване Wink
Има друга причина и виж дали евентуално не е протрит механично.
На мен ми се е случвало веднъж, но вината беше изцяло моя - след смяна на накладки, почистване на предни апарати и смяна на съпортите, бях превъртял апарата така, че мъркучът на едното колело правеше лека необичайна чупка. Вследствие на това, при някакво положение на колелото, маркучът се е търкал по-малко в джантата. Изтънява и при поредното натискане се пръска. За щастие ми се случи при обичайно спиране, а не екстремно, така че успях да спра и да установя проблема. След това смених и другия маркуч, поставих ги в правилната позиция, като чупка, и всичко си е наред вече 6-7 год. Колата сега я кара тъща ми.
Иначе самите спирачни маркучи (оригиналните!!!) са така проектирани, че да издържат много години. Дори видимо напукани (външно), те са надеждни.
Това със смяна на 4-те е добра идея, за да си сигурен в колата, но ги купи от МП, за да си сигурен, че взимаш оригинално!
BG VOLVO Member #00409
Reply

#14
Аз моето XC за преглед го закарах на Румен (Дунев), защото се познаваме от доста време (бях съдия доста време в БФАС).
Та, той го тества с валове само на единия мост, но задължително скоростния лост в положение "N".
Няма проблеми, където и да я закараш. Само трябва да се увериш, че мастерите там знаят за "N"-а.
Поздрави.
(ex) 2013 - 2017/ Volvo XC70, D5, 2007
(ex) 2016 - 2018/ Audi A4 1.8T Quattro, 1999
2011 - present/ Volvo S80, 2.0T, 1999
2017 - present/ Audi A8 4.2 Quattro, 2005
2017 - present/ Mini One, 2017
2020 - present/ Volvo V70 AWD, D5, 2005
Reply

#15
въобще не беше протрит - избило беше покрай щуцера от страната към купето... Вчера смених и останалите - също бяха пред спукване...
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.zanderbg.com">www.zanderbg.com</a><!-- w -->
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)