The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Виене след смяна на ангр.ремък с Contitech

#11
Само VIDA хваща всичко на Волво, другите пропускат някои неща.
ex XC90
Reply

#12
stefanrk Wrote:Виждам че темата е стара но не намерих подходяща тема да задам въпроса си... Така след смяна на ангренажен ремък и един от вамосите (колата е xc70 2.5t 209hp автомат бензин има два вамуса на двата вала) ми светна чека.... Ремъка е зацепен по белезите от инструкциите, та.... Прави ли се допълнителна центровка след смяна на ванос (като самият ванос се върти по часовниковата стрелка за предварение и обратно за закъснение или се закача на диакностика и се настройва по нея според данните които тя дава... Някой знае ли нещо по въпроса... С една диагностика (мисля че беше Делфи или нещо от този род, изчистихме грешката но след две три паления се появи отново чека... Някой да знае нещо...
Щом светва чека значи че центровката на вериатора не е правилна. Използва се специализиран инструмент за центровката. Белезите се използва само при смяната на ремъка . При смяна на вариаторо се използва инструмента за блокиране на разпределителните валове . Вариатора трябва да се сложат -+5 градуса.
VOLVO 244 GL D24 TIC(ЧЕРНИЯ ОБЛАК)
VOLVO V70 AWD B5244T3
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)