Волво Клуб - България

Full Version: Харесват ми V40 кажете ми нещо за тях.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6
Това с главите идва от италианците, не е в колата проблема... :|
iasku Wrote:Това с главите идва от италианците, не е в колата проблема... :|

добре обоснови се,видях 2ве обяви на волва с набисано цепена глава,не са ми казвали колеги от фиат форума тва.
Ти караш дизел кажи нещо повече за моторите с 90-95кс.Колко и струва смяната на ангренажн.ремак и ролки.Другото накладки,съединител,карета и частите по-преницата как са.Или ми дайде линк към некаде да чета,че почнах нова раб.и не остава време да се поровя пък и малката ми пречи на компа кат седна след раб.

Аре мерси пак,поздрави и успешна седмица колеги.
Колегата иска да ти каже да НЕ си купуваш, кола карана в италия Wink. Там са много немарливи, ръчкат яко, маслото го сменят само с доливане и др. такива, които не са само митове и легенди. Ако колата е поддържана добре, няма да имаш ядове, ако не е ще се охарчиш! Това е положението.
Моето мнение за дизеловите мотори на В40, което се е формирало за има, няма 2 километра тест драйв е че са мудни и нещо не ми допадна, но все пак моята е 2,0 бензин и мнението ми е сравнено с нея.
Колега, ако няма да се състезаваш , 1,9ТД 90 или 95 коня е вярното решение. Аз съм с такава . Наистина си е мудничка колата, но ако искаш кола под 100 коня /заради данъците и застраховките/ ще трябва да направиш този компромис. Ако ли пък данъци и застраховки не те събарят и си заделил около 7-8000 лева можеш да си вземеш В40 след 2000 година, със 115 коня дизел. Там вече е друго. Но както казах, всичко опира до парите , с които разполагаш. Аз лично съм изключително доволен от моята кола. Дърпам си без проблеми и караваната , която е 1 тон. Обслужването е сравнително евтино, тъй като все пак двигателят е Рено и части има навсякъде. Ролките и ангренажния ремък можеш да смениш за сумата от 300-400 лева, заедно с труда. Части също се намират лесно по моргите.
milenhr Wrote:Колега, ако няма да се състезаваш , 1,9ТД 90 или 95 коня е вярното решение. Аз съм с такава . Наистина си е мудничка колата, но ако искаш кола под 100 коня /заради данъците и застраховките/ ще трябва да направиш този компромис. Ако ли пък данъци и застраховки не те събарят и си заделил около 7-8000 лева можеш да си вземеш В40 след 2000 година, със 115 коня дизел. Там вече е друго. Но както казах, всичко опира до парите , с които разполагаш. Аз лично съм изключително доволен от моята кола. Дърпам си без проблеми и караваната , която е 1 тон. Обслужването е сравнително евтино, тъй като все пак двигателят е Рено и части има навсякъде. Ролките и ангренажния ремък можеш да смениш за сумата от 300-400 лева, заедно с труда. Части също се намират лесно по моргите.


благодарско колеги.Старата ми бе 116кс.сеа искам по-малко,ами разполагам с 3-4 хил. ше гледам ко ше изнамера за тези.
Чудех се имат ли колер,помпата ква е,дюзите електронни ли са.Или тва е за команреала.И като цяло имали елктроника.Тез 5кс.разлика мн.са ми любопитни, кво толкоз по-различно е 95кс.И къв разход ви дават.
аре ве колеги мн.ли питам.
здр.отново,не съм се отказал от мисълта за волво.Неска гледах и доста др.ма нищо не можа да ми грабне окото кат В40ката,видех 1на с чистачки на варовите Big Grin не я палихме че немала охладит.течност и проблем в датчика за темперт.му.Удрял макс.,на 1 пежо бутнах една букса и се обрави, същия проблем.Мойта пък го правеше тва заради въздушна възглавница.На волвото м/е да е друго,поне ако реша да я зема нема да права регистрация /тя е с нужната/ и еко такса платена.Малко масло има по горн.част на блока след гарнитур.на капака на клапаните явно изпекана.На кромата я смених чак след 1 г.каране.
Аве волв /90кс./ ме грабна доста,утре пак ше се чуя с човека ма от на табела 4300 и само по-тел.на 3700 си е добре за бюджета ми.


Кажете ми бъдещи колеги ко да гледам за 1 добро комби.Ще и направа и диагностика и майстори ше я гледат.Слушам ви за индикаторите който знаете дали е добра колата.Казвайте ше черпа,кат дода на срещите ви.
Виж тампона на двигателя. Когато аз си купувах кола, при доста от моделите които гледах, беше заинал (усеща се по вибрацийте в купето, пък и може да се види, като го огледаш). Цената му май беше към 300 лева.


п.с
Моля те пиши по разбираемо, аз не на всичко му хващам смисъла от 1ви прочит.
gramov Wrote:Виж тампона на двигателя. Когато аз си купувах кола, при доста от моделите които гледах, беше заинал (усеща се по вибрацийте в купето, пък и може да се види, като го огледаш). Цената му май беше към 300 лева.


п.с
Моля те пиши по разбираемо, аз не на всичко му хващам смисъла от 1ви прочит.

прав си извинявам се на всички,сигорно съм бил превъзбуден и уморен Smile

Кой тампон,те може би са 2-3 бр. отпред или по-вероятно да говориш за някой заден тампон от към купето.


Понеделник ше го гледам по-обстойнно волвото,имало само датчик за температур.на охлажд.течност да се смени каза човека, щото се скапал след като е посещението му на автомивка.
Ще послушам и др.мнения на хора който са втечение с дизеловото В40.
Отпред леко в дясно. Вижда се много добре.
Pages: 1 2 3 4 5 6