04-09-2009, 02:23 PM
zna4i s 2 dumi da ne se zanimavam a spored tebe koq kutiq e po dobra 4 stepennata ili 5 stepennata
The following warnings occurred: | ||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
Помогнете колеги-проблем с 5 -та скорост
|
04-09-2009, 02:23 PM
zna4i s 2 dumi da ne se zanimavam a spored tebe koq kutiq e po dobra 4 stepennata ili 5 stepennata
04-09-2009, 06:48 PM
Че си авантюра вярно е - ама ако стане ???
Отговарям по техническата част : - Може би това нещо ще бъде поставено на мястото на упорния лагер!!!!!!!!!!!! Разбира се със фланец и лагер - използва се и исходящата ос от ск.кутия на 4ката - баланс на кардани правят в Кубрат и на много други места - може и сам да си го направиш при наличие на малко техника за завътране например струг , фланец от многослойна гума и тебешир (е как става няма да ви кажа - но е вярно и съм го правил) - разход на гориво --- не ставай смешен - опитай се караш колата си без да включиш 5тата 100 км със нормалната скорост която караш и после ми кажи че гори по-малко ----- ми за какво изобщо им слагат тия ходоувеличители или повишаващи предавки а ? - мощност - никой не твърди че ще дърпа та да къса - идеята е да набереш и да подпреш . абе ако някой пръскал такова чудо да каже че закъсах до там , не че няма да отворя следващия както трябва ама с тоя може да се получи оопс.
04-10-2009, 11:12 AM
Не знам кой става смешен, но без да се обиждаш - явно не си наясно с доста голяма част от това, с което си се захванал.
Първо - разходът на гориво ще се увеличи и то значително. Както казах предавателното число на овърдрайва е 0.79, а на нормалната 5-та предавка - 0.82, т.е. разликата е минимална. Но, ако от 5-та, зацепиш овърдрайва, тогава предавателното число ще ти стане около 0.65 (0.82*0.79=0.65), което вече е малко, а този мотор няма чак толкова голям въртящ момент, че да го понесе. Да не говорим, че трябва постоянно да въртиш допълнително една планетарна предавка и една хидравлична помпа, а и доста повече масло. Второ - само със струг не можеш да направиш динамичен баланс, но щом казваш че знаеш къде балансират кардани - тогава няма проблем. Трето - на кое точно викаш упорен лагер, че нещо ми се загуби нишката. Ти разглобявал ли си си оригиналната 5-степенна скоростна кутия, за да видиш, че там, където на M46 се намира овърдрайвът, на M47 се намира 5-та предавка. Както казах, от 1-ва - до 4-та скорост двете кутии са абсолютно идентични. Разликата е в това, което се намира отзад. Освен, ако твоята оригинална трансмисия не е M90 и, ако е така, тогава наистина ще е грехота да я съсипеш. С няколко думи - трансмисията и диференциалът са разчетени за съответния двигател. Не случайно за тези Волва има 5 вида диференциали, в зависимост от двигателя, с който е оборудван съответният модел. Можеш да бъдеш 100% сигурен, че няма да откриеш топлата вода, като добавиш още една предавка и да скриеш шапката на шведите, които чудно как не са се сетили да ги правят Волвата от завода така. Моят съвет е, вместо да правиш от две кутии една, по-добре си потърси от някоя морга една скоростна кутия M90L2 и си я сложи нея. Тя на 5-та предавка има предавателно отношение 0.7, а освен това е в пъти по-хубава от M46 и M47.
There's someone in my head but it's not me...
04-14-2009, 06:30 PM
Благодаря ти много .
полезно е , защото доказва че не съм единствения дето го пере сачмата.... само че не е точно по темата Т.Е. аз знам как да го направя и знам че ще заработи - ама тоя малък проблем още не съм го кундисал на мястото дето трябваше да го туря . Остава пак въпроса - как аджеба се разтуря туй чудо??? Отново благодаря за интереса и се радвам че има хора които дори да гледат сеир са добронамерени ... |
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |