Волво Клуб - България

Full Version: Покупка на XC 90
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
zorba Wrote:Какво пише в книжката на колата?
Иначе слагай същото, на колко хиляди е?

Книжката е на немски и нищо не мога да й разбера. На 205000км е директно избрана и купена от Швейцария та се надявам да са реални. Ето още малко снимки.
Здравейте. Вече навъртях 4000км на колата и съм изключително доволен от нея. Забелязах обаче, че излиза пушек от капачката и пръчката за масло. При първото запалване на автомобила се чува един свистящ звук за 2 3 секунди след което изчезва. От изчетеното в нета се ориентирах за запушен PCV ( незнам как е на БГ). Въпроса ми е тази система задължително ли се сменя или може да се свали всичко и да се промие. Преди разглабяне трябва ли да поръчам нещо за уплетняване освен гарнитура за всмукателния колектор, която имам. Да добавя, че преди месец смених маркуч свързан с тази система излизащ от горе на двигателя минаващ под колекнора и влезащ в пластмасовата кутия на системата. Това беше извършено без сваляне на колектора. Също така имам доста омаслен марку по турбото. Идва отпред на колата S образен и се зауства в една пластмасова тръба. Възможно ли е това омаслявяне да е свързано пак с това PCV? Прилагам снимка на въпросния маркуч.
lubenst Wrote:Здравейте. Вече навъртях 4000км на колата и съм изключително доволен от нея. Забелязах обаче, че излиза пушек от капачката и пръчката за масло. При първото запалване на автомобила се чува един свистящ звук за 2 3 секунди след което изчезва. От изчетеното в нета се ориентирах за запушен PCV ( незнам как е на БГ). Въпроса ми е тази система задължително ли се сменя или може да се свали всичко и да се промие. Преди разглабяне трябва ли да поръчам нещо за уплетняване освен гарнитура за всмукателния колектор, която имам. Да добавя, че преди месец смених маркуч свързан с тази система излизащ от горе на двигателя минаващ под колекнора и влезащ в пластмасовата кутия на системата. Това беше извършено без сваляне на колектора. Също така имам доста омаслен марку по турбото. Идва отпред на колата S образен и се зауства в една пластмасова тръба. Възможно ли е това омаслявяне да е свързано пак с това PCV? Прилагам снимка на въпросния маркуч.

Картерната вентилация е на български.
Зависи колко е запушена пластмасовата кутия(масленния сепаратор), виж в МП около 60лв е нов
Излизат два номера, като в МП по VIN-а ще ти кажат кой е точно за твоята кола: 1271988, 8692211, подозирам, че ще е първия.

Ето и картинка на цялата картерна вентилация:
http://www.carcat.ru/list.php?id=NzExODU5NjI=
Здравейте колеги, от известно време ми се върти в главата покупка на XC90 D5 2007 - 2009г. Бихте ли ми дали съвет относно скоростната кутия (ръчна или автоматична). На пазара има много рядко екземпляри с ръчна скоростна кутия. Не мога да преценя какво да търся. Едната е много скъпа за ремонт но пъ е удобство да караш автомат, а другата на пактика почти няма какво да и се счупи.
Здравей. На практика в другата има какво да се счупи.. валове, зъбни колела, лагери.. ръчната кутия не е вечна. Имаш и съединител с маховик, демпфери и т.н. за няколко хиляди левове. Както сам каза, ръчната кутия е доста рядка и единственото нещо което съм чувал за нея е от приятел който също има XC90 - че ръчната не била много сполучлива. Но само слухове.

Лично моето мнение е, че купуването на кола от подобен калибър с ръчна кутия си е направо самоубийство.
iago Wrote:Здравей. На практика в другата има какво да се счупи.. валове, зъбни колела, лагери.. ръчната кутия не е вечна. Имаш и съединител с маховик, демпфери и т.н. за няколко хиляди левове.
Лично моето мнение е, че купуването на кола от подобен калибър с ръчна кутия си е направо самоубийство.
Първо, ръчна скоростна кутия на "джип", демек нещо като ферибот не е чак самоубийство, но си е много тегава работа. Разбира се малко след покупката на колата! Ама вече е късно. Как може да се сравни автомат с ръчка - удобство, комфорт, особено в града... Не знам.
Другото, относно ремонтите - да, по-евтино е, но един демпфер и комплект съединител като нищо отива към 2 бона... А и колите тука са на по над 200-300 хил. км., тъкмо да е тръгнал демпфера...
Карал съм Х5-ца ръчка, 7-8- месеца - Never more! Категорично. Така че не пиша наизуст, а по преживяно...
ПП. Разбира се, хора всякакви, някой може да ме мисли и мен за луд, но това си е мое мнение и не ангажирам никой с него!
Поздрави!
Какво и е на ръчката,стига всичко друго да си е наред според мене няма проблем.
А пък демпфера може би ще излезне наполовина отколкото ремонт на кутията, но все пак вкус другар няма.
Ми покарай тоя ферибот с РСК и ще разбереш.
Хич не е като РСК на малки коли...
Виждал ли си автобус Икарус? Подобно е.
Тука радходите остават на втори план.
Както каза ръчните са рядкост и на двете СК вероятността да е сменявано маслото е малка(за АСК от 3-4 год. препоръчват да се прави).
Според мен не това е първото което трябва да гледаш в една кола.
Темата е дъвкана много и няма край.
Какво ще кажете за този екземпляр. Ако някой случайно го е гледал моля за мнение. Километрите не ги коментираме.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://m.mobile.bg/details/21531812747676958">https://m.mobile.bg/details/21531812747676958</a><!-- m -->
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10