Волво Клуб - България

Full Version: Покупка на XC 90
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
mal4o85 Wrote:Колеги, трябва ли да ме притеснява факта, че даден ексемпляр е на 300 - 350 хиляди километра. Става въпрос за XC 90 D5 2007 - 2009г.
Не много, зависи как е сервизиран.
mal4o85 Wrote:Колеги, трябва ли да ме притеснява факта, че даден ексемпляр е на 300 - 350 хиляди километра. Става въпрос за XC 90 D5 2007 - 2009г.

Не, ако е поддържан както трябва това е нищо!
Много е трудно хората да разберат, че километрите не определят състоянието на автомобила.
Бих добавил, че на подобни километри човек трябва да се подготви за доста разходи за обслужване... Да се подготви... Wink
Колкото и да е поддържан един автомобил, започва да си иска своето.
Щото автомобила не е само двигател! Wink
ПП. А на колко години е?
Почти на 10г. Автомобила е октомври 2008г.
Трябва да те притеснява точно толкова, колкото когато си купуваш кола на 150к, а тя се окаже на 300-400к. Темата е много разтеглива според мен. Опитай да сравниш 100км на магистрала и 100км в града. Колко моточаса са и двата пробега? Защото при скорост 100км/ч, примерно, мотора ще работи един астрономически час на смешни обороти, без кутията да сменя предавки и т.н. Температурата на охл. течност ще е приблизително еднаква, натоварването монотонно и т.н. и т.н.

Да се върнат километрите на един автомобил така, че да не могат да се хванат лесно.. е въпрос на пари. Ако на продавача не му се дават пари, отива някъде, където връщат само километража (примерно). Обаче ако му се дават отива и "нагласяват" историята на обслужванията, кога е регенериран DPF-a, километрите в central gateway-я, таблото и където още се пази. Единствено никой не може да пипне в сървъра на Volvo.. докато колата е бира сервизирана там. Ако знаеш колко Мерцедеси съм виждал които за първите 3 години са изминали 120-130к км и за останалите 6 годинисамо още 15к км. И обслужванията подредени през 500-1000км на година (примерно). А съм виждал и такива които са на по 150к км.. с последна регенариция на DPF в блока на колата... на 450к км. Яко Big Grin.

Какво е състоянието на салона, копчетата, табло, боя, удари, ръжди, има ли цигански ремонти. Представи си че колата е на 350к км, със сменено турбо преди 20к км и сменена скоростна кутия преди 50к км... без удари и ръжди, с изправни модули. И магистрални километри...

Аз лично не бих се притеснявал чак толкова за километрите, ако колата е хубава.
... много точно казано колега iago Wink
Колегата iago и е прав, и не е...
По принцип масата коли "нов внос" са поне на половин милион километри, а тука рязко стават на около 150 хил. и се купуват и карат масово Wink
Въпреки това, колкото и да е поддържана колата, и километрите и годините си оказват влиянието!
И колата си иска нейното!
Нашата на 176 хил. абсолютно реални километри и почти 11 години (при нас от 5 и половина и 129 хил.), поддържана безкомпромисно, досега сме сменили:
1. Маслен охладител
2. Комплект предни и задни дискове и накладки
3. Капак на вихрови клапи
4. SAS модул
5. Радиатор на климатик
6. Два пъти комплект ремъци, ролки и водни помпи...
Така че ако колата (в случая на почти същите години, ама на 2 пъти повече километри!) дойде дори с част от тези "нужди", мисля че човек може и да се притесни мааалко.... Wink
Цените не помня наизуст, ама си излиза цифра и то при абсолютно нормално за експлоатацията състояние...
Ако добавим и евентуални проблеми с рейка, диференциали или автоматик, тогава си е тегаво отвсякъде!
ПП. Щото колата не е само двигател... Wink
Моля някой колего да ми нахвърля при оглед на автомобил XC90 D5 2009 - 2010г. за какво трябва да се гледа и ослушва човек?
ето - <!-- m --><a class="postlink" href="https://youtu.be/XTSu034Bl7o">https://youtu.be/XTSu034Bl7o</a><!-- m -->
Здравейте, група!

От доста време обмислям покупка на XC 90 - търся подходящото вече повече от половин година, но до сега или не попадам на такова или е 20 000евро. Коли в българия гледам основно за справка или ако има някоя за продан от форума. Предпочитанията ми са насочени към 3.2 или 4.4 бензин, евентуално 2.5Т, но само ако е нещо изключително. Като цяло бягам от дизела, НО в момента излезна едно доста прилично предложение, на малко километри, екзекутив, със сервизна история, без забележки и с точното оборудване, което искам. В тази връзка се замислям доста сериозно, дали да не направя компромис с агрегата и да го взема. До сега обаче съм се интересувал предидмно от бензина, а трябва да взема решение дали да я купя до края на днешния ден. В тази връзка ще помоля някой от колегите с D5 да даде насока - какво обслужване трябва да направя при закупуване - за масло и филтри е ясно, ангренаж, водна помпа, масло СК, има ли и филтър на маслото на СК, масло в раздатките? Пропускам ли нещо, и нужно ли е да правя всички тези неща? Можете ли да ме ориентирате ценово - колко ще ми излезне удоволствието? Не мисля да ходя до МП, понеже не съм им голям фен, но не обичам да правя компромиси с качеството, така че може да се вземе предвид ще купувам качествени части и консумативи. Съветвали са ме за В+3 сервиз в Дружба, когато става въпрос за неофициален сервиз за Волво в София - някой ако има други идеи и изобщо съвети - ще бъдат от полза.

Благодаря предварително,
Поздрави,
Louis!
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10