10-27-2018, 06:02 PM
Spurs Wrote:Карам и бензин, и дизел, мисля че V8 двигателя е нещо уникално...!Благодаря и за твоето мнение. А някой дали все пак не я е оглеждал?
Бих карал такъв с удоволствие...
Преценката е твоя.
Успех!
Spurs Wrote:Карам и бензин, и дизел, мисля че V8 двигателя е нещо уникално...!Благодаря и за твоето мнение. А някой дали все пак не я е оглеждал?
Бих карал такъв с удоволствие...
Преценката е твоя.
Успех!
ivobivo Wrote:Ако някой иска повече инфо за конкретната обява на V8-мака в "зелената градинка" нека ми пише на ЛС. Имам информация от извора на "втората ръка" преди "третата"Писах...
lubenst Wrote:Здравейте, навъртях 10000км на колицата и меко казано съм доволен. Сложих й газ BRC, но изкарва грешка " бедна смес на 1 цилиндър на тихи", но тово засега не е проблем. Имам обаче два проблема, които се проявиха с времето. Първия е адска смрад на сяра при по екстремно форсиране, запушен катализато. Предлагат ми смяна с резонаторно гърне или тръба Ф63. Проблема е, че има ламбда сонда и не е много ясно какво ще се случи ако махнем катализатора. Дайте съвет. Втория проблем е, че малката вратичка на багажника има луфт и явно не уплътнява, та като си отворя прозореца от вакуума всмуква изгорели газове от ауспуха в купето. Разгледах механизма, но не мога да се ориентирам как да прибера малко фиксаторите на купето за да прилепва плътно. И тука ми е нужен съвет.
lubenst Wrote:малката вратичка на багажника има луфт и явно не уплътнява...
ivobivo Wrote:lubenst Wrote:малката вратичка на багажника има луфт и явно не уплътнява...
И аз съм забелязал, че ако я затворя нежно също не "прилепва" добре. Опитай просто да я хлопнеш по-силно - при мен работи
lubenst Wrote:Мда с удар ала руска техника се нагласиха нещатаМмдааа малко "макаренко" способи винаги помагат градивно :lol: