Волво Клуб - България

Full Version: moto pfohe
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
milenhr Wrote:Все пак по моя проблем, описан малко по-горе, някой от МП или от колегите във форума може ли даде логично обяснение? Чух, че в електронните табла се поставяли батерии за поддържане на паметта. Може би и моето има такава, която се е изхабила. Това така ли е или трябва да търся причината за нулиране на показанията на друго място? Общото изминато разстояние не се нулира. Нулира се само часовникът и броячът на километрите, с който се засича дадена дистанция.

Не съм компетентна и предварително се извинявам, ако напиша някаква глупост. Ако ти се е изхабила батерията, не би ли следвало всичко да ти се нулира. Или общото разстояние може да се захранва от друго място. Или второ предположение, да е бъркано в компютъра и нешо да е прецакано. Ако го закачат от МП на кабелите, трябва всичко да си каже. Може да е какво ли не, включително ако се захранват не от батерия, а от кондензатор, послдения да е отишъл. Но ниастина някой капацитет да си каже мнението, аз само спамя. :roll:
milenhr Wrote:Все пак по моя проблем, описан малко по-горе, някой от МП или от колегите във форума може ли даде логично обяснение? Чух, че в електронните табла се поставяли батерии за поддържане на паметта. Може би и моето има такава, която се е изхабила. Това така ли е или трябва да търся причината за нулиране на показанията на друго място? Общото изминато разстояние не се нулира. Нулира се само часовникът и броячът на километрите, с който се засича дадена дистанция.

Не съм компетентна и предварително се извинявам, ако напиша някаква глупост. Ако ти се е изхабила батерията, не би ли следвало всичко да ти се нулира. Или общото разстояние може да се захранва от друго място. Или второ предположение, да е бъркано в компютъра и нешо да е прецакано. Ако го закачат от МП на кабелите, трябва всичко да си каже. Може да е какво ли не, включително ако се захранват не от батерия, а от кондензатор, послдения да е отишъл. Но ниастина някой капацитет да си каже мнението, аз само спамя. :roll:
milenhr Wrote:Здравей moruna а и на всички колеги!
Имам един дразнещ проблем с таблото на В40. Проблемът е, че когато загася двигателя часовникът и дисплеят, където се отчита изминатото разстояние /не общо навъртяните километри , а другият/ се нулират. Така при всяко гасене на двигателя ми се изтриват изминатите километри и часовникът. Можеш ли да дадеш някакво обяснение или насока откъде би могъл да е този проблем и евентуално негово решение. Заради тези нулирания доскоро като си засичах изминатите общи километри и горивото, заредено в резервоара, се оказваше, че колата ми харчи 12-13 на 100 км градско дизел, което за мен си е нереално. Оказа се че при нулирането на километража от показанието на общото изминато разстояние се изтриват стотиците метри и при стартиране наново на двигателя километража отново започва да брои от 0 метра /след десетичната запетая/. По този начин, ако няколко пъти през деня паля колата, изминавам определено разстояние и я гася, ми се губят по 2-3 километра на ден. Накрая при зареждането като дръпна чертата се оказва че разхода ми е вдигнат с около 30 процента.
Та, това е проблемът. Дано да съм бил ясен в обясненията си. Ако някой има идеи за решаването, да казва. Благодаря предварително на всички.

по описанието което даваш проблема вероятно е в таблото. получава се най-често след манипулация на километрите. има вариант да губи захранване, а също така да ина вътрешен проблем в самото табло. при закупуването на а-ла така ли беше или проблема се появи по късно?
milenhr Wrote:Здравей moruna а и на всички колеги!
Имам един дразнещ проблем с таблото на В40. Проблемът е, че когато загася двигателя часовникът и дисплеят, където се отчита изминатото разстояние /не общо навъртяните километри , а другият/ се нулират. Така при всяко гасене на двигателя ми се изтриват изминатите километри и часовникът. Можеш ли да дадеш някакво обяснение или насока откъде би могъл да е този проблем и евентуално негово решение. Заради тези нулирания доскоро като си засичах изминатите общи километри и горивото, заредено в резервоара, се оказваше, че колата ми харчи 12-13 на 100 км градско дизел, което за мен си е нереално. Оказа се че при нулирането на километража от показанието на общото изминато разстояние се изтриват стотиците метри и при стартиране наново на двигателя километража отново започва да брои от 0 метра /след десетичната запетая/. По този начин, ако няколко пъти през деня паля колата, изминавам определено разстояние и я гася, ми се губят по 2-3 километра на ден. Накрая при зареждането като дръпна чертата се оказва че разхода ми е вдигнат с около 30 процента.
Та, това е проблемът. Дано да съм бил ясен в обясненията си. Ако някой има идеи за решаването, да казва. Благодаря предварително на всички.

по описанието което даваш проблема вероятно е в таблото. получава се най-често след манипулация на километрите. има вариант да губи захранване, а също така да ина вътрешен проблем в самото табло. при закупуването на а-ла така ли беше или проблема се появи по късно?
Здравейте, колеги,
Имам проблеми с моето В40. Минавах на компютърна диагностика, сменях свещи и т.н. и нищо не се оправи ... Проблема е, че до 2500-2800 оборота, особено при ускоряване, двигателя прекъсва и тресе, сякаш се губи някой цилиндър. Като влезе в по-високи обороти, тогава започва да работи по-нормално и набира, ама до тогава е доста лошо положението. Двигателя ми е 2.0 16 клапана, 140 к.с., а колата е 1996 година. В друга тема четох за същия проблем, но колегата не е писал дали е намерил разрешение Sad ...
Здравейте, колеги,
Имам проблеми с моето В40. Минавах на компютърна диагностика, сменях свещи и т.н. и нищо не се оправи ... Проблема е, че до 2500-2800 оборота, особено при ускоряване, двигателя прекъсва и тресе, сякаш се губи някой цилиндър. Като влезе в по-високи обороти, тогава започва да работи по-нормално и набира, ама до тогава е доста лошо положението. Двигателя ми е 2.0 16 клапана, 140 к.с., а колата е 1996 година. В друга тема четох за същия проблем, но колегата не е писал дали е намерил разрешение Sad ...

GT1

kazaka Wrote:Здравейте, колеги,
Имам проблеми с моето В40. Минавах на компютърна диагностика, сменях свещи и т.н. и нищо не се оправи ... Проблема е, че до 2500-2800 оборота, особено при ускоряване, двигателя прекъсва и тресе, сякаш се губи някой цилиндър. Като влезе в по-високи обороти, тогава започва да работи по-нормално и набира, ама до тогава е доста лошо положението. Двигателя ми е 2.0 16 клапана, 140 к.с., а колата е 1996 година. В друга тема четох за същия проблем, но колегата не е писал дали е намерил разрешение Sad ...

Кабел на свещи, дистрибуторна капачка, бубина,.... :roll:

GT1

kazaka Wrote:Здравейте, колеги,
Имам проблеми с моето В40. Минавах на компютърна диагностика, сменях свещи и т.н. и нищо не се оправи ... Проблема е, че до 2500-2800 оборота, особено при ускоряване, двигателя прекъсва и тресе, сякаш се губи някой цилиндър. Като влезе в по-високи обороти, тогава започва да работи по-нормално и набира, ама до тогава е доста лошо положението. Двигателя ми е 2.0 16 клапана, 140 к.с., а колата е 1996 година. В друга тема четох за същия проблем, но колегата не е писал дали е намерил разрешение Sad ...

Кабел на свещи, дистрибуторна капачка, бубина,.... :roll:
GT1 Wrote:
kazaka Wrote:Здравейте, колеги,
Имам проблеми с моето В40. Минавах на компютърна диагностика, сменях свещи и т.н. и нищо не се оправи ... Проблема е, че до 2500-2800 оборота, особено при ускоряване, двигателя прекъсва и тресе, сякаш се губи някой цилиндър. Като влезе в по-високи обороти, тогава започва да работи по-нормално и набира, ама до тогава е доста лошо положението. Двигателя ми е 2.0 16 клапана, 140 к.с., а колата е 1996 година. В друга тема четох за същия проблем, но колегата не е писал дали е намерил разрешение Sad ...

Кабел на свещи, дистрибуторна капачка, бубина,.... :roll:
Уж всичко е наред - поне на диагностиката нищо не откриха ... Смених свещите и никаква промяна няма Sad ...
GT1 Wrote:
kazaka Wrote:Здравейте, колеги,
Имам проблеми с моето В40. Минавах на компютърна диагностика, сменях свещи и т.н. и нищо не се оправи ... Проблема е, че до 2500-2800 оборота, особено при ускоряване, двигателя прекъсва и тресе, сякаш се губи някой цилиндър. Като влезе в по-високи обороти, тогава започва да работи по-нормално и набира, ама до тогава е доста лошо положението. Двигателя ми е 2.0 16 клапана, 140 к.с., а колата е 1996 година. В друга тема четох за същия проблем, но колегата не е писал дали е намерил разрешение Sad ...

Кабел на свещи, дистрибуторна капачка, бубина,.... :roll:
Уж всичко е наред - поне на диагностиката нищо не откриха ... Смених свещите и никаква промяна няма Sad ...
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44