Волво Клуб - България

Full Version: moto pfohe
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
Zdraveite Sasho i vmilev,zasajalenie njamam gotov otgovor za tozi problem.Praznija hod se upravljava ot modula na motora chrez vaprosnija klapan i promjana na zapalvaneto.Modula se adaptira postojano,pri smjana na klapana e dobre da se pravi reset(otkacha se akomulatora na tozi model)dori i kogato se smehjava s nov.Drugijat variant e problem v zpalitelnata sistema,ili tozi koito ja upravljava(ECM-engine control module)Kogato kolata e na gaz stava oshte po slojno.Za svedenie diagnostikata na S40(1996-1999)s tester esubektivno ponjatie,v95% ot sluchaite kogato ne sveti "check engine"njama i zapisani greshki ,taka che za tova polivame (no ne s voda).Po njakoga reshavaneto na problem moje da otneme dni,vapros obache e kolko servizi biha otdelili tova vreme za edna kola i koi posle sthe plati.Sthe pisha kogato imam joker.....Mnogo e vajno kolata da ne smuche prez markuchi i uplatnenija sled drosela,prez karternata ventilacija i EVAP(benzinovite pari ot rezervoara.Chao za sega. :lol: :?: :!:
Zdraveite Sasho i vmilev,zasajalenie njamam gotov otgovor za tozi problem.Praznija hod se upravljava ot modula na motora chrez vaprosnija klapan i promjana na zapalvaneto.Modula se adaptira postojano,pri smjana na klapana e dobre da se pravi reset(otkacha se akomulatora na tozi model)dori i kogato se smehjava s nov.Drugijat variant e problem v zpalitelnata sistema,ili tozi koito ja upravljava(ECM-engine control module)Kogato kolata e na gaz stava oshte po slojno.Za svedenie diagnostikata na S40(1996-1999)s tester esubektivno ponjatie,v95% ot sluchaite kogato ne sveti "check engine"njama i zapisani greshki ,taka che za tova polivame (no ne s voda).Po njakoga reshavaneto na problem moje da otneme dni,vapros obache e kolko servizi biha otdelili tova vreme za edna kola i koi posle sthe plati.Sthe pisha kogato imam joker.....Mnogo e vajno kolata da ne smuche prez markuchi i uplatnenija sled drosela,prez karternata ventilacija i EVAP(benzinovite pari ot rezervoara.Chao za sega. :lol: :?: :!:
Ето една идея след втория ми опит за справяне за който няма да се въздаржа да разкажа.

След като ме "оправиха" в МФ по гореспоменатия начин , ходих и в прехваления ЮВЕ на симеоновско. Там майсторчетата сваляха сто пъти машинката за празен ход и я носиха в някаква стаичка за по 2 мин и пак - направи кръгче - добре ли е . да а ма не се оправя. накрая напъна нещо в дебитомера и колата като дигна 1500 оборота няма сваляне. споко викат след малко компа ще си се настрои и вярно след едно кръгче пак старата песен. според мен са напънали клапата да не може да затваря докрай на празен ход. Тръгнах си и от там разочарован.Да ама две кръстовища пред нас колата почна да не сваля под 1500 оборота веднага а със закъснение от няколко секунди. седиш на светофара и тия отстрани си мислят че се форсираш като гъзар.
Пред нас свалих моторчето и що да видя - тия юнаци от юве сложили парче от пирон в канала на моторчето дето избутва клапана!!!!! парчето естествено рязано с остри ръбове и задира в тесния канал и затова колата не сваля обороти. е извхвърлих го и казах няколко дъъълги изречения за родата им.


Имам идея за решение но още не съм пробвал , макар че тука някъде писах още тогава за нея - миналото лято
Та идеята е следната

моторчето за празен ход е уплътнено с една тънка хартиена гарнитурка. ако сложа дебела с канал между отворите за въздуха ще пускам някакво количество без каквато и да е намеса на компа и моторчето. може с различно дебели гарнитури и канали за различно сечение на канала и оттам различно количество преминаващ въздух. по този начин няма да чакам закъснялата или неадкватна реакция на компа/моторчато и оборотите да слизат толкова ниско. нямам представа обаче този въздух който ще влиза оттам винаги доколко ще лъже дебитомера и от там цялата логика на работа при режим на движение. мисля че количеството преминаващо през този канал с няколко милиметра сечение сечение е пренебрежимо малко в сравнение с дебелата тръба за входа на въздуха.

опита е безболезнен и 100% възтановим/обратим като интервенция върху колата.

какво мислят колегите от МФ за това - би ли имало ефект някакъв поне на теория или ще излезе някой друг проблем. времето се оправя и вече се замислям да отделя една събота за експеримент.
Ето една идея след втория ми опит за справяне за който няма да се въздаржа да разкажа.

След като ме "оправиха" в МФ по гореспоменатия начин , ходих и в прехваления ЮВЕ на симеоновско. Там майсторчетата сваляха сто пъти машинката за празен ход и я носиха в някаква стаичка за по 2 мин и пак - направи кръгче - добре ли е . да а ма не се оправя. накрая напъна нещо в дебитомера и колата като дигна 1500 оборота няма сваляне. споко викат след малко компа ще си се настрои и вярно след едно кръгче пак старата песен. според мен са напънали клапата да не може да затваря докрай на празен ход. Тръгнах си и от там разочарован.Да ама две кръстовища пред нас колата почна да не сваля под 1500 оборота веднага а със закъснение от няколко секунди. седиш на светофара и тия отстрани си мислят че се форсираш като гъзар.
Пред нас свалих моторчето и що да видя - тия юнаци от юве сложили парче от пирон в канала на моторчето дето избутва клапана!!!!! парчето естествено рязано с остри ръбове и задира в тесния канал и затова колата не сваля обороти. е извхвърлих го и казах няколко дъъълги изречения за родата им.


Имам идея за решение но още не съм пробвал , макар че тука някъде писах още тогава за нея - миналото лято
Та идеята е следната

моторчето за празен ход е уплътнено с една тънка хартиена гарнитурка. ако сложа дебела с канал между отворите за въздуха ще пускам някакво количество без каквато и да е намеса на компа и моторчето. може с различно дебели гарнитури и канали за различно сечение на канала и оттам различно количество преминаващ въздух. по този начин няма да чакам закъснялата или неадкватна реакция на компа/моторчато и оборотите да слизат толкова ниско. нямам представа обаче този въздух който ще влиза оттам винаги доколко ще лъже дебитомера и от там цялата логика на работа при режим на движение. мисля че количеството преминаващо през този канал с няколко милиметра сечение сечение е пренебрежимо малко в сравнение с дебелата тръба за входа на въздуха.

опита е безболезнен и 100% възтановим/обратим като интервенция върху колата.

какво мислят колегите от МФ за това - би ли имало ефект някакъв поне на теория или ще излезе някой друг проблем. времето се оправя и вече се замислям да отделя една събота за експеримент.
Сашо ти си готов за иновационния център на ВОЛВО Smile направо ме кефиш иначе аз лично съм пълна 0 /нула/ в техническо отношение. тъй обаче един съвет да Ви дам след случайно запознанство на гергьовско агне с една симпатична служителка на Мото Пфое. искайте след всяко посещение на сервиз да Ви дадат АНКЕТНА КАРТА- длъжни са да го правят след което я попълнете и предайте. от тези карти им зависят премиите на сервизните "майстори". аз лично когато за първи и последен път ползвах услуги на МП въобще не знаех и никой не ми даде да попълня такава.
Сашо ти си готов за иновационния център на ВОЛВО Smile направо ме кефиш иначе аз лично съм пълна 0 /нула/ в техническо отношение. тъй обаче един съвет да Ви дам след случайно запознанство на гергьовско агне с една симпатична служителка на Мото Пфое. искайте след всяко посещение на сервиз да Ви дадат АНКЕТНА КАРТА- длъжни са да го правят след което я попълнете и предайте. от тези карти им зависят премиите на сервизните "майстори". аз лично когато за първи и последен път ползвах услуги на МП въобще не знаех и никой не ми даде да попълня такава.
ogo1 Wrote:Сашо ти си готов за иновационния център на ВОЛВО Smile направо ме кефиш иначе аз лично съм пълна 0 /нула/ в техническо отношение. тъй обаче един съвет да Ви дам след случайно запознанство на гергьовско агне с една симпатична служителка на Мото Пфое. искайте след всяко посещение на сервиз да Ви дадат АНКЕТНА КАРТА- длъжни са да го правят след което я попълнете и предайте. от тези карти им зависят премиите на сервизните "майстори". аз лично когато за първи и последен път ползвах услуги на МП въобще не знаех и никой не ми даде да попълня такава.

наистина има такива анкетни карти които ако искате попълваре преди факторирането на поръчката. но от тези анкетни карти повярвай ми не зависи на никой заплатата те са за статистика. за сведение на всички колеги от форума има тъй наречените технически журнали които са над 20000. в тях са описани възможни проблеми и техните решения. по проблема споменат от колегата sasho_s40 има доста такива журнали но повечето от тях са свързани с подмяната на доста скъпи части и от там идва следвщия въпрос както каза Роби, КОЙ ПЛАЩА?
ogo1 Wrote:Сашо ти си готов за иновационния център на ВОЛВО Smile направо ме кефиш иначе аз лично съм пълна 0 /нула/ в техническо отношение. тъй обаче един съвет да Ви дам след случайно запознанство на гергьовско агне с една симпатична служителка на Мото Пфое. искайте след всяко посещение на сервиз да Ви дадат АНКЕТНА КАРТА- длъжни са да го правят след което я попълнете и предайте. от тези карти им зависят премиите на сервизните "майстори". аз лично когато за първи и последен път ползвах услуги на МП въобще не знаех и никой не ми даде да попълня такава.

наистина има такива анкетни карти които ако искате попълваре преди факторирането на поръчката. но от тези анкетни карти повярвай ми не зависи на никой заплатата те са за статистика. за сведение на всички колеги от форума има тъй наречените технически журнали които са над 20000. в тях са описани възможни проблеми и техните решения. по проблема споменат от колегата sasho_s40 има доста такива журнали но повечето от тях са свързани с подмяната на доста скъпи части и от там идва следвщия въпрос както каза Роби, КОЙ ПЛАЩА?
аз също имах съмнение относно взимането предвид на тези анкетни карти но жената ме увери че се взимат предвид и даже ме "обвини" че в 90% от тях се пишат хвалебствия а после недоволстваме и мърмориме. директно ме попита защо като повечето членове на вашия клуб са недоволни от МП /аз и казах така/ в анкетните карти няма такова нещо а само добри отзиви? така че моят съвет е взимат или не предвид Вие си ги попълвайте. нищо не Ви струва а откъде да знаете че утре някой няма да ги прочете и вземе предвид в МП.
аз също имах съмнение относно взимането предвид на тези анкетни карти но жената ме увери че се взимат предвид и даже ме "обвини" че в 90% от тях се пишат хвалебствия а после недоволстваме и мърмориме. директно ме попита защо като повечето членове на вашия клуб са недоволни от МП /аз и казах така/ в анкетните карти няма такова нещо а само добри отзиви? така че моят съвет е взимат или не предвид Вие си ги попълвайте. нищо не Ви струва а откъде да знаете че утре някой няма да ги прочете и вземе предвид в МП.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44