Волво Клуб - България

Full Version: moto pfohe
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
Оборотите на празен ход се регулират от IAC(Idle Air Control)възможно е проблема да е от него
Oborotite na prazen hod se regulirat ot IAC(Idle Air Control) vazmojno e problemat da e ot nego.
Оборотите на празен ход се регулират от IAC(Idle Air Control)възможно е проблема да е от него
Oborotite na prazen hod se regulirat ot IAC(Idle Air Control) vazmojno e problemat da e ot nego.
vmilev Wrote:Oborotite na prazen hod se regulirat ot IAC(Idle Air Control) vazmojno e problemat da e ot nego.
Демек от моторчето за празния ход, така ли?
Макар че и това на dango_ звучи доста правдоподобно.
vmilev Wrote:Oborotite na prazen hod se regulirat ot IAC(Idle Air Control) vazmojno e problemat da e ot nego.
Демек от моторчето за празния ход, така ли?
Макар че и това на dango_ звучи доста правдоподобно.
Първо да благодаря на колегата RORI .
След неговата намеса ,най-после някой в МП ми обърна внимание и за пръв път от 2 години бе направено нещо по автомобила без оспорване .
Дори отношението в сервиза бе различно и нямаше Високомерие и тн.,а имаше разумен диалог и изслушване .Опит за съвместно решаване на проблемите .

Днес бях поканен от началника на сервиза и бе направен обстооен преглед на моя автомобил.Бяха споделени и други маловажни проблеми .Взе се решение за всичко ,което е по силите на екипа и което действително попада във рамките на гаранцията.(а това е друга тема )

Дори бе изровен и архива и установено ,че повечето неща са жива истина .

НЕВЕРОЯТНО НО ФАКТ колеги ,просто имаше диалог ,а не пряка конфронтация.Ала искам този факт да стане традиция ,а не прецедент.

Нека и колегите от МП ,които живеят с професионализма и работата си да бъдат все така настоятелни и да защитават правото на клиента ,доколкото и той е прав,а не да изглеждат в нашите очи като търговци без сърце и разум .
Да не използват силата и правото със тънките му номера ,за да гонят непременно баснословни печалби ,а да вземат пряко отношение в защита на изрядните клиенти.

Та да приложа и малко истина и за вас .Това беше днес при теста проведен при сухо време и температура от 17 градуса.
Първо да благодаря на колегата RORI .
След неговата намеса ,най-после някой в МП ми обърна внимание и за пръв път от 2 години бе направено нещо по автомобила без оспорване .
Дори отношението в сервиза бе различно и нямаше Високомерие и тн.,а имаше разумен диалог и изслушване .Опит за съвместно решаване на проблемите .

Днес бях поканен от началника на сервиза и бе направен обстооен преглед на моя автомобил.Бяха споделени и други маловажни проблеми .Взе се решение за всичко ,което е по силите на екипа и което действително попада във рамките на гаранцията.(а това е друга тема )

Дори бе изровен и архива и установено ,че повечето неща са жива истина .

НЕВЕРОЯТНО НО ФАКТ колеги ,просто имаше диалог ,а не пряка конфронтация.Ала искам този факт да стане традиция ,а не прецедент.

Нека и колегите от МП ,които живеят с професионализма и работата си да бъдат все така настоятелни и да защитават правото на клиента ,доколкото и той е прав,а не да изглеждат в нашите очи като търговци без сърце и разум .
Да не използват силата и правото със тънките му номера ,за да гонят непременно баснословни печалби ,а да вземат пряко отношение в защита на изрядните клиенти.

Та да приложа и малко истина и за вас .Това беше днес при теста проведен при сухо време и температура от 17 градуса.
Нека и аз да кажа ДОБРЕ ДОШЪЛ на moruna!

И да споделя, че /колкото и странно да е/ - добре е първоначално да ползваме неформално контакта с човек от сервиза, който в областта на специализацията си - да прави общ мениджмънт тук в сайта /да дава насоки/ и с това да облекчава задалите въпроси - да знаят какво точно да търсят.
По този начин ще има неформална двустранна, диалогична връзка, и надявам се двустранно да сме си полезни.
Офицалният контакт не го избягваме, но той ще е на принципна основа. А тук очакваме да има и приятелски насоки на човек, който ще е приобщен към Волво обществото, което съществува в гаранционния, но в по-голямата си част в следгаранционния период. И освен веселбите, които са на повърхността - Клуба акцентира на взаимопомощта, дори когато парите не достигат.
А Мото Пфое си е място, където ако нищо друго не помага - знаем че винаги можем да отидем и разбира се се дразним, когато срещу офицалните, не малки цени, имаме усещане за "претупана работа". Но и там работят хора, какво като стандарта е различен...
Всъщност искам да кажа, че в повечето случаи хората са били любезни и с каквото са могли са помагали.

Е имаме възможност /ако moruna е достатъчно ИЗВРАТЕН :twisted: :wink: /, да му досаждаме неприсъствено /УЕБ/ с въпроси или за съдействие и съвети, като то се знае, че всеки който си е решил проблема неприсъствено ... присъствено ще го почерпи.
А ако няма друг начин - в МПФ ще бъде посрещнат от специалист, който се надявам скоро да бъде приобщен и като приятел в оформеното вече ВОЛВО общество.

moruna, тук е местото където може да се напипа пулса на доста проблеми, за които ... дори в Швеция може още никой да не е седнал да пише. И... така затваряме кръга на взаимопомощта - ако с проблемите си помогнем - любимата марка да стане и става още по добра!

Или в заключение:
Имаме нужда от ... твоето присъствие и се радвам, че си вече някъде сред нас!
Нека и аз да кажа ДОБРЕ ДОШЪЛ на moruna!

И да споделя, че /колкото и странно да е/ - добре е първоначално да ползваме неформално контакта с човек от сервиза, който в областта на специализацията си - да прави общ мениджмънт тук в сайта /да дава насоки/ и с това да облекчава задалите въпроси - да знаят какво точно да търсят.
По този начин ще има неформална двустранна, диалогична връзка, и надявам се двустранно да сме си полезни.
Офицалният контакт не го избягваме, но той ще е на принципна основа. А тук очакваме да има и приятелски насоки на човек, който ще е приобщен към Волво обществото, което съществува в гаранционния, но в по-голямата си част в следгаранционния период. И освен веселбите, които са на повърхността - Клуба акцентира на взаимопомощта, дори когато парите не достигат.
А Мото Пфое си е място, където ако нищо друго не помага - знаем че винаги можем да отидем и разбира се се дразним, когато срещу офицалните, не малки цени, имаме усещане за "претупана работа". Но и там работят хора, какво като стандарта е различен...
Всъщност искам да кажа, че в повечето случаи хората са били любезни и с каквото са могли са помагали.

Е имаме възможност /ако moruna е достатъчно ИЗВРАТЕН :twisted: :wink: /, да му досаждаме неприсъствено /УЕБ/ с въпроси или за съдействие и съвети, като то се знае, че всеки който си е решил проблема неприсъствено ... присъствено ще го почерпи.
А ако няма друг начин - в МПФ ще бъде посрещнат от специалист, който се надявам скоро да бъде приобщен и като приятел в оформеното вече ВОЛВО общество.

moruna, тук е местото където може да се напипа пулса на доста проблеми, за които ... дори в Швеция може още никой да не е седнал да пише. И... така затваряме кръга на взаимопомощта - ако с проблемите си помогнем - любимата марка да стане и става още по добра!

Или в заключение:
Имаме нужда от ... твоето присъствие и се радвам, че си вече някъде сред нас!
BLAGODARJA!Vsichki vie obichate VOLVO a az haresvam da rabotja za VOLVO taka che imame obstho,ie vjarno che ot foruma moje da se nuchi vinagi nestho novo za VOLVO.Poneje ne vinagi ima svobodno vreme za internet.koito ima problem,pitane ili nujda ot sadeistvie da zvani,ako moga sthe pomagam.
BLAGODARJA!Vsichki vie obichate VOLVO a az haresvam da rabotja za VOLVO taka che imame obstho,ie vjarno che ot foruma moje da se nuchi vinagi nestho novo za VOLVO.Poneje ne vinagi ima svobodno vreme za internet.koito ima problem,pitane ili nujda ot sadeistvie da zvani,ako moga sthe pomagam.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44