на мен карто не са ми предлагали но след всяко посещение там са ми се обаждали след няколко дни и любезно са ме питали дали съм доволен или не. и съм ги хвалил и съм недоволствал - особено за онази диагностика без комп. какъв е ефекта обаче нямам представа. в люлин има 2ма приемчици на волво ( тази сътрин бях там ) няколко пъти съм бил при този дето е по близо до врата деян радев и съм иставал доволен. веднъж при някакъв младеж дето стана историята с диагн. а тази сутрин колата беше записана при някакъв друг приемчик - бюрото му е до таблото със сувенири. не ми направи никак добро впечатление от разговора ми с него при предаването на колата и заявката за ремонт. няколко цитата:
1
какво и е на колата - ами тече от цилиндърчето на съединителя - ако го има може и днеска да я оправим - проверих в магазина преди да си запиша час има го - откъде си сигурен че е точно това - знам му номера по вадис - !?!?!
2
искам и преглед на ходовата част като свършите с другото - що к'во и има - нищо ама така и така съм тука за всеки случай да си знам ако има нещо - като и няма нищо к'во да и гледаме.
3
за колко време горе-долу ще стане ако е само това да се помотая наоколо ( часът е 8.15 сутринта, изтича ми прегледа и имам идея да го направя ако успея защото те не правят преглед ) - ами сигурно днеска стане ама няма смисъл да чакаш 5-6 часа.
може би да си пръв клиент в съботното утро не е на добре.
в крайна сметка си мисля, че проблема на мпф е по-скоро в организацията на работата, а не в хората. тя която изнервя клиентите си, а те от своя страна недоволстват от човека срещу тях.
сега е 3 следобед и още не са се обадили
едит: сега е 6 и вече се прибрах с колата, приемчика беше на ниво, явно краят на раб. ден е хубаво нещо
на мен карто не са ми предлагали но след всяко посещение там са ми се обаждали след няколко дни и любезно са ме питали дали съм доволен или не. и съм ги хвалил и съм недоволствал - особено за онази диагностика без комп. какъв е ефекта обаче нямам представа. в люлин има 2ма приемчици на волво ( тази сътрин бях там ) няколко пъти съм бил при този дето е по близо до врата деян радев и съм иставал доволен. веднъж при някакъв младеж дето стана историята с диагн. а тази сутрин колата беше записана при някакъв друг приемчик - бюрото му е до таблото със сувенири. не ми направи никак добро впечатление от разговора ми с него при предаването на колата и заявката за ремонт. няколко цитата:
1
какво и е на колата - ами тече от цилиндърчето на съединителя - ако го има може и днеска да я оправим - проверих в магазина преди да си запиша час има го - откъде си сигурен че е точно това - знам му номера по вадис - !?!?!
2
искам и преглед на ходовата част като свършите с другото - що к'во и има - нищо ама така и така съм тука за всеки случай да си знам ако има нещо - като и няма нищо к'во да и гледаме.
3
за колко време горе-долу ще стане ако е само това да се помотая наоколо ( часът е 8.15 сутринта, изтича ми прегледа и имам идея да го направя ако успея защото те не правят преглед ) - ами сигурно днеска стане ама няма смисъл да чакаш 5-6 часа.
може би да си пръв клиент в съботното утро не е на добре.
в крайна сметка си мисля, че проблема на мпф е по-скоро в организацията на работата, а не в хората. тя която изнервя клиентите си, а те от своя страна недоволстват от човека срещу тях.
сега е 3 следобед и още не са се обадили
едит: сега е 6 и вече се прибрах с колата, приемчика беше на ниво, явно краят на раб. ден е хубаво нещо
колеги съфорумци нека не нападаме pushi и moruna излишно. те са дошли тук да ни помагат и от тях може да извлечем само полза. това че работят МПф от която ние имаме прединмо лоши впечатления е кофти но тези хора не са създали организацията и нямат сила да променят нещата.
колеги съфорумци нека не нападаме pushi и moruna излишно. те са дошли тук да ни помагат и от тях може да извлечем само полза. това че работят МПф от която ние имаме прединмо лоши впечатления е кофти но тези хора не са създали организацията и нямат сила да променят нещата.
pushi Wrote:Извинявай че и ние сме хора и никога няма да бъдем перфектни(това в кръга на шегата)
Запознат съм с твоя проблем досега никой клиент освен теб няма такъв проблем и няма нищо написано за него. правени са запитвания до VOLVO но и от там вдигат ръце така че аз лично незнам какво да кажа!
Колкото до обучението на механиците- има специална програма и досега н се случвало да се учим върхо колита на хората.
То специалните програми особенно във Варна ги знаем.Значи остави си колата за два три дена и после ще видим.
Относно проблема с оборотите има още три 40 ки от същата серия,ама хората не им останаха нерви.Не е само при мен Е проблема.
А ЗА ФАРЧЕТАТА КАКВО ДА КАЖА ,СМЕНИХТЕ ГИ И ПАК СЪЩОТО И ТОВА ЛИ НЕ ЗНАЯТ ШВЕДИТЕ.
ИЛИ ПРОСТО ИДЕЯТА С АКВАРИУМА Е ЕДЕАЛНИЯ ВАРИЯТ.
НЕ СЪМ ВИЖДАЛ АВТОМОБИЛ ,ОТ НОВИТЕ СЕРИИ СЪС ТАКИВА ПЛАЧЕЩИ ФАРЧЕТА И ДА ТЕ УБЕЖДАВАТ ЧЕ Е НОРМАЛНО
НЕСПОСОБНОСТТА ДА СЕ РЕШАТ ПРОБЛЕМИТЕ ДИПЛОМАТИЧНО ОЗНАЧАВА САМО ,ЧЕ СЕ БЯГА ОТ ОТГОВОРНОСТ И ЗАГУБА НА СРЕДСТВА ОТ СТРАНА НА НЕКОРЕКТНАТА СТРАНА.
ДОРИ БЯХ ЧУЛ И ЗАПЛАШИТЕЛНИ ДУМИ ,НО НИЕ НЕ СЕ ПЛАШИМ ,ЗАЩОТО ОБИЧАМЕ РОДИНАТА СИ И ЩЕ ЖИВЕЕМ И СЕ БОРИМ ТУК.
НЯМА ДА ИЗБЯГАМЕ ОТ РЕАЛНОСТТА И НЯМА ДА КРИЕМ ИСТИНАТА.
ДОРИ ОТНОВО ЩЕ КУПЯ VOLVO ОТ ВАШАТА ФИРМА ,НО СЪС СПЕЦИАЛНИ УСЛОВИЯ ПО ДОГОВОРА ЗА ОБСЛУЖВАНЕ И АКО НЕ ГИ ПРИЕМАТ ОЗНАЧАВА ,ЧЕ НЕ ИСКАТ ДА СА ЧЕСТНИ И ОТКРИТИ.
pushi Wrote:Извинявай че и ние сме хора и никога няма да бъдем перфектни(това в кръга на шегата)
Запознат съм с твоя проблем досега никой клиент освен теб няма такъв проблем и няма нищо написано за него. правени са запитвания до VOLVO но и от там вдигат ръце така че аз лично незнам какво да кажа!
Колкото до обучението на механиците- има специална програма и досега н се случвало да се учим върхо колита на хората.
То специалните програми особенно във Варна ги знаем.Значи остави си колата за два три дена и после ще видим.
Относно проблема с оборотите има още три 40 ки от същата серия,ама хората не им останаха нерви.Не е само при мен Е проблема.
А ЗА ФАРЧЕТАТА КАКВО ДА КАЖА ,СМЕНИХТЕ ГИ И ПАК СЪЩОТО И ТОВА ЛИ НЕ ЗНАЯТ ШВЕДИТЕ.
ИЛИ ПРОСТО ИДЕЯТА С АКВАРИУМА Е ЕДЕАЛНИЯ ВАРИЯТ.
НЕ СЪМ ВИЖДАЛ АВТОМОБИЛ ,ОТ НОВИТЕ СЕРИИ СЪС ТАКИВА ПЛАЧЕЩИ ФАРЧЕТА И ДА ТЕ УБЕЖДАВАТ ЧЕ Е НОРМАЛНО
НЕСПОСОБНОСТТА ДА СЕ РЕШАТ ПРОБЛЕМИТЕ ДИПЛОМАТИЧНО ОЗНАЧАВА САМО ,ЧЕ СЕ БЯГА ОТ ОТГОВОРНОСТ И ЗАГУБА НА СРЕДСТВА ОТ СТРАНА НА НЕКОРЕКТНАТА СТРАНА.
ДОРИ БЯХ ЧУЛ И ЗАПЛАШИТЕЛНИ ДУМИ ,НО НИЕ НЕ СЕ ПЛАШИМ ,ЗАЩОТО ОБИЧАМЕ РОДИНАТА СИ И ЩЕ ЖИВЕЕМ И СЕ БОРИМ ТУК.
НЯМА ДА ИЗБЯГАМЕ ОТ РЕАЛНОСТТА И НЯМА ДА КРИЕМ ИСТИНАТА.
ДОРИ ОТНОВО ЩЕ КУПЯ VOLVO ОТ ВАШАТА ФИРМА ,НО СЪС СПЕЦИАЛНИ УСЛОВИЯ ПО ДОГОВОРА ЗА ОБСЛУЖВАНЕ И АКО НЕ ГИ ПРИЕМАТ ОЗНАЧАВА ,ЧЕ НЕ ИСКАТ ДА СА ЧЕСТНИ И ОТКРИТИ.
Колеги, не си изкарвайте гнева на хората, които са дошли в този форум да помогнат. Те работят в Мото Пфое, но не те определят цените и фирмената политика. Докато има само един оторизиран дълър на Волво в България така ще бъде. Конкуренция липсва и това рефлектира върху нас - клиентите.
Хората от фирмата са ни подали ръка - нека не я отхвърляме с пренебрежение. Не искам някой да си помисли, че защитавам Мото Пфое - напротив, и аз имам горчив опит и при двата си контакта с фирмата.
Искам да благодаря на Moruna, че се отзова на въпросите ми и по най-бърз начин си реших проблема - защото можеше да каже "абе тия и без това само ни плюят, я да се оправят сами".
Колеги, не си изкарвайте гнева на хората, които са дошли в този форум да помогнат. Те работят в Мото Пфое, но не те определят цените и фирмената политика. Докато има само един оторизиран дълър на Волво в България така ще бъде. Конкуренция липсва и това рефлектира върху нас - клиентите.
Хората от фирмата са ни подали ръка - нека не я отхвърляме с пренебрежение. Не искам някой да си помисли, че защитавам Мото Пфое - напротив, и аз имам горчив опит и при двата си контакта с фирмата.
Искам да благодаря на Moruna, че се отзова на въпросите ми и по най-бърз начин си реших проблема - защото можеше да каже "абе тия и без това само ни плюят, я да се оправят сами".
Rara
оборотни части нямаме и е малко сложно. давам ти наколко примера: електронен блок веднъж програмиран остава за този автомобил. друг пример за въпросния клапан за празен ход взима се в сервиза за проба да се обеди клиента че проблема е от него а-ла се оправя но клиента казва сега нямам въпросните пари ще дойда друг път за смяната. след 15мин. ти отиваш на магазина да си купуваш въпросния клапан казват ти да има го и струва толкова. ти казваш добре ще го взема колегата влиза в склада и ти дава отворен клапан с мазни петна по него. на теб каква ще ти е реакцията [-X . да има части само за проба също е невъзможно това са четири марки със по десетина модела всяка и петнайсетина филяла в различните градове представи си каква инвестиция е това колко място за съхранение на тези части е необходимо и т.н.
Rara
оборотни части нямаме и е малко сложно. давам ти наколко примера: електронен блок веднъж програмиран остава за този автомобил. друг пример за въпросния клапан за празен ход взима се в сервиза за проба да се обеди клиента че проблема е от него а-ла се оправя но клиента казва сега нямам въпросните пари ще дойда друг път за смяната. след 15мин. ти отиваш на магазина да си купуваш въпросния клапан казват ти да има го и струва толкова. ти казваш добре ще го взема колегата влиза в склада и ти дава отворен клапан с мазни петна по него. на теб каква ще ти е реакцията [-X . да има части само за проба също е невъзможно това са четири марки със по десетина модела всяка и петнайсетина филяла в различните градове представи си каква инвестиция е това колко място за съхранение на тези части е необходимо и т.н.