Сърдечно благодаря за съдействието, moruna!!!!! Както и за разбирането от страна на приемчика Деян Радев.
Другата седмица се надявам частта да е при вас и да отстраните проблема, за което не се съмнявам!
Малии как не го понасям тоз Радев :chain:
Me4kata Wrote:Здрасти и аз да попитам нещо,имам волво с40 модел 98 1,6 бензин и преди седмица се появиха проблеми с токовете.Смених акумолатора и карах два дни но се появи същия проблем.
карам си нормално със светнати фарове и пуснати чистачки около километър два и ми светна абс системат,продължих и ми светна и еърбека ,смених на габарити .Гледам вече чистачките трудно чистят дъжда и стрелката на оборотомера ту отчита ту не подскача нагоре надолу. Прибрах се у нас и включих фаровете да поработят и ми светна удивителна в червен цвят и загасих мотора.По-късно слезнах да препаля колата и се чува едно претракване и не пали.
дали акумолатора не е фалшименто или ими проблем в генератора.Предварително благодаря
По някаква причина алтернаторът (динамото) ти не зарежда - може да е "отшумял", може да е кофти ел.връзка... При мен се оказа шайбата на коляновия вал (?!) - прецакана, не върти ремъка и натам се сещай...
niki_sap Wrote:...на акумулатора се окисляват клемите постоянно. Обикновенно в такива случаи, започва дфа ми свети лампа Ламбда сонда, изчаквам понакога повече, понякога по-малко, завъртам наново и тя си пали.
Много гаден момент, нали? Намираш графитна грес или технически вазелин - почистваш клемите, обмазваш хубаво и караш. :mrgreen: Профилактика - преди всяка зима.
Цени за 'заключващ механизъм за преден колан шофьорски" за S40 1997 и цени за самата подмяна?
Цената е 105.73 лв( може само стотинките да съм объркал ).
Давам я в нов пост защото няма как да си променя стария, извинявам се.
Благодаря на колегата moruna, проблема е оправен и всичко е ок!!!
Получихме и следното предложение от МП по отношение на частите:
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=21&t=8371" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=21&t=8371</a><!-- l -->
Тази тема трябва да я направиме благодарствена, аз за пореден път благодаря на робин. Много е ценен
Такааа,
Както бях посъветван си направих диагностиката в МП.
Резултат:
Правено:
Диагностика + скъсано мъркуче на турбото и оглед по ходовата част- 270 лв.
Втулки на двете предни гуми + работата - около 500лв.
Няма да се прави в МП ако изобщо е за правене:
Амортисьори на двете предни гуми+ работата - около 800 - 900лв
Кормилна ос + работата - 2000 лв. ?!?!?!
И са им паднали цените??? Не ми се мисли какво е било когато не са им били паднали!
Тези цени са страшни, не знам за каква кола става въпрос, но в МП се ходи за диагностика и евнтуална сверка на цените. Ако колата ти е нова разбирам, но за 10годишна кола цените са безумни. Иначе амортисьори Закс са по 150лв парчето. Отделно за работа около 30-40лв на страна.