Волво Клуб - България

Full Version: moto pfohe
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
На мен даже ми са се обаждали по телефона за да ме питат дали съм доволен от обслужването. А анкетна карта попълвам всеки път, но незнам дали тези неща имат някакво значение.
На мен даже ми са се обаждали по телефона за да ме питат дали съм доволен от обслужването. А анкетна карта попълвам всеки път, но незнам дали тези неща имат някакво значение.
[quote="pushi"]
наистина има такива анкетни карти които ако искате попълваре преди факторирането на поръчката. но от тези анкетни карти повярвай ми не зависи на никой заплатата те са за статистика. за сведение на всички колеги от форума има тъй наречените технически журнали които са над 20000. в тях са описани възможни проблеми и техните решения. по проблема споменат от колегата sasho_s40 има доста такива журнали но повечето от тях са свързани с подмяната на доста скъпи части и от там идва следвщия въпрос както каза Роби, КОЙ ПЛАЩА?[/quote]

Да, съгласен съм теб, но до известна степен, колега pushi; както казват англичаните "Try walking into my shoes" или "Постави се на мое място"... Та, например, колегата Х идва при вас с определен проблем и му казвате, че може да е от това, това, това (според вашата документация - сервизни ръководства, техн. журнали и т.н.)... Какво прави той? Плаща (и то не малка сума) за смяна/ремонт на всяка част с евентуално "участие" в проблема? А е възможно да се окаже, че за проблема е "виновна" само една част... Защо е необходимо да плаща няколко, за да си реши проблема, при положение, че може да плати само за една част за отстраняването на определения проблем. Не е ли възможно, например с ваши оборотни здрави/нови части, да се проследи коя точно е частта за смяна, след като има толкова много и различни причини? То какво излиза: с парите на клиента апдейтваме сервизно-ремонтната документация...

Както писах и в една друга тема - всичко е въпрос на Управление...
[quote="pushi"]
наистина има такива анкетни карти които ако искате попълваре преди факторирането на поръчката. но от тези анкетни карти повярвай ми не зависи на никой заплатата те са за статистика. за сведение на всички колеги от форума има тъй наречените технически журнали които са над 20000. в тях са описани възможни проблеми и техните решения. по проблема споменат от колегата sasho_s40 има доста такива журнали но повечето от тях са свързани с подмяната на доста скъпи части и от там идва следвщия въпрос както каза Роби, КОЙ ПЛАЩА?[/quote]

Да, съгласен съм теб, но до известна степен, колега pushi; както казват англичаните "Try walking into my shoes" или "Постави се на мое място"... Та, например, колегата Х идва при вас с определен проблем и му казвате, че може да е от това, това, това (според вашата документация - сервизни ръководства, техн. журнали и т.н.)... Какво прави той? Плаща (и то не малка сума) за смяна/ремонт на всяка част с евентуално "участие" в проблема? А е възможно да се окаже, че за проблема е "виновна" само една част... Защо е необходимо да плаща няколко, за да си реши проблема, при положение, че може да плати само за една част за отстраняването на определения проблем. Не е ли възможно, например с ваши оборотни здрави/нови части, да се проследи коя точно е частта за смяна, след като има толкова много и различни причини? То какво излиза: с парите на клиента апдейтваме сервизно-ремонтната документация...

Както писах и в една друга тема - всичко е въпрос на Управление...
Да и на мен са ми звъняли да питат. Оплаках се от приемчика. На следващото посещение беше малко по не нагъл но си остана същият идиот. Не знам защо след като за няма нищо съм платил 1000 лева не мога и отношение да получа. Нито качество нито отношение. Е па като не ми искат парите няма да се натягам. Като станат повече недоволни тогава някои ще се усети.
Да и на мен са ми звъняли да питат. Оплаках се от приемчика. На следващото посещение беше малко по не нагъл но си остана същият идиот. Не знам защо след като за няма нищо съм платил 1000 лева не мога и отношение да получа. Нито качество нито отношение. Е па като не ми искат парите няма да се натягам. Като станат повече недоволни тогава някои ще се усети.
ogo1 Wrote:аз също имах съмнение относно взимането предвид на тези анкетни карти но жената ме увери че се взимат предвид и даже ме "обвини" че в 90% от тях се пишат хвалебствия а после недоволстваме и мърмориме. директно ме попита защо като повечето членове на вашия клуб са недоволни от МП /аз и казах така/ в анкетните карти няма такова нещо а само добри отзиви? така че моят съвет е взимат или не предвид Вие си ги попълвайте. нищо не Ви струва а откъде да знаете че утре някой няма да ги прочете и вземе предвид в МП.

повярвай ми четът се до една лично от началникът на сервиза и се води статистика.
ogo1 Wrote:аз също имах съмнение относно взимането предвид на тези анкетни карти но жената ме увери че се взимат предвид и даже ме "обвини" че в 90% от тях се пишат хвалебствия а после недоволстваме и мърмориме. директно ме попита защо като повечето членове на вашия клуб са недоволни от МП /аз и казах така/ в анкетните карти няма такова нещо а само добри отзиви? така че моят съвет е взимат или не предвид Вие си ги попълвайте. нищо не Ви струва а откъде да знаете че утре някой няма да ги прочете и вземе предвид в МП.

повярвай ми четът се до една лично от началникът на сервиза и се води статистика.
Rara Wrote:
pushi Wrote:наистина има такива анкетни карти които ако искате попълваре преди факторирането на поръчката. но от тези анкетни карти повярвай ми не зависи на никой заплатата те са за статистика. за сведение на всички колеги от форума има тъй наречените технически журнали които са над 20000. в тях са описани възможни проблеми и техните решения. по проблема споменат от колегата sasho_s40 има доста такива журнали но повечето от тях са свързани с подмяната на доста скъпи части и от там идва следвщия въпрос както каза Роби, КОЙ ПЛАЩА?[/quote]

Да, съгласен съм теб, но до известна степен, колега pushi; както казват англичаните "Try walking into my shoes" или "Постави се на мое място"... Та, например, колегата Х идва при вас с определен проблем и му казвате, че може да е от това, това, това (според вашата документация - сервизни ръководства, техн. журнали и т.н.)... Какво прави той? Плаща (и то не малка сума) за смяна/ремонт на всяка част с евентуално "участие" в проблема? А е възможно да се окаже, че за проблема е "виновна" само една част... Защо е необходимо да плаща няколко, за да си реши проблема, при положение, че може да плати само за една част за отстраняването на определения проблем. Не е ли възможно, например с ваши оборотни здрави/нови части, да се проследи коя точно е частта за смяна, след като има толкова много и различни причини? То какво излиза: с парите на клиента апдейтваме сервизно-ремонтната документация...

Както писах и в една друга тема - всичко е въпрос на Управление...

давам ти пример.
в журнала пише: при такъв и такъв проблем проблем провери това и това ако всичко е о.к смени това ако проблема не се отстрани смени това и тн. това се отнася както за гаранционни коли тала и за такивав извън гаранция. щом VOLVO плаща така и обикновенния клиент би трябвало да плати. от там идва и следващия въпрос при автомобил струващ 5000лв. как можеш да искаш клента да плати сума примерно от 3000лв. за отстраняването на проблема. затова не си мислете че ние сме обирджии винаги се въри по най-евтиния вариант за клиента нищоче от VOLVO са написали да правим съвсем друго.
Rara Wrote:
pushi Wrote:наистина има такива анкетни карти които ако искате попълваре преди факторирането на поръчката. но от тези анкетни карти повярвай ми не зависи на никой заплатата те са за статистика. за сведение на всички колеги от форума има тъй наречените технически журнали които са над 20000. в тях са описани възможни проблеми и техните решения. по проблема споменат от колегата sasho_s40 има доста такива журнали но повечето от тях са свързани с подмяната на доста скъпи части и от там идва следвщия въпрос както каза Роби, КОЙ ПЛАЩА?[/quote]

Да, съгласен съм теб, но до известна степен, колега pushi; както казват англичаните "Try walking into my shoes" или "Постави се на мое място"... Та, например, колегата Х идва при вас с определен проблем и му казвате, че може да е от това, това, това (според вашата документация - сервизни ръководства, техн. журнали и т.н.)... Какво прави той? Плаща (и то не малка сума) за смяна/ремонт на всяка част с евентуално "участие" в проблема? А е възможно да се окаже, че за проблема е "виновна" само една част... Защо е необходимо да плаща няколко, за да си реши проблема, при положение, че може да плати само за една част за отстраняването на определения проблем. Не е ли възможно, например с ваши оборотни здрави/нови части, да се проследи коя точно е частта за смяна, след като има толкова много и различни причини? То какво излиза: с парите на клиента апдейтваме сервизно-ремонтната документация...

Както писах и в една друга тема - всичко е въпрос на Управление...

давам ти пример.
в журнала пише: при такъв и такъв проблем проблем провери това и това ако всичко е о.к смени това ако проблема не се отстрани смени това и тн. това се отнася както за гаранционни коли тала и за такивав извън гаранция. щом VOLVO плаща така и обикновенния клиент би трябвало да плати. от там идва и следващия въпрос при автомобил струващ 5000лв. как можеш да искаш клента да плати сума примерно от 3000лв. за отстраняването на проблема. затова не си мислете че ние сме обирджии винаги се въри по най-евтиния вариант за клиента нищоче от VOLVO са написали да правим съвсем друго.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44