Волво Клуб - България

Full Version: С Какъв двигател е сегашното ви VOLVO и доволен ли сте?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Здравейте колеги. Изчетох всичките постове и останах с впечатлението, че съм пълен лаик относно видовете двигатели, характеристики и др. подобни. Никой от вас не спомена за приложението на брауновия газ (особено за дизеловите мотори, поради голямото КПД). Виждал съм монтиран генератор на НОН на Хюндай Санта ФЕ. Разходът пада с 2,5 л. и вредните емисии са много малко. Ако някой има впечатления, моля, споделете. За ВОЛВО с генератор на НОН не съм чувал. Пък аз имам намерение да пробвам с моето (D4192T3).
velev71 Wrote:, трака трака ама е супер!!
Малко 2Т масълце в нафтата ще редуцира проблема Smile
От 25 години карам собствените си автомобили на газ и никога няма да си купя нафтова кола,освен,ако не е автобус или камион!Защо ли,ами на газ и особено с ГИ е не само по-евтино и екологично но динамиката на автомобила си е за предпочитане,пред тази на "печката" и да не говорим за по-евтината подрьжка на двигателя и автомобила,като цяло!Да не говорим за безшумната кола на бензин с ГИ и липсата на досадните вибрации,които са постоянна величина при "печките"!Просто не виждам нито едно предимство на дизела,пред ГИ,а недостатьци,"печките" имат много!
Quote:А разбираш ли в Щатите и Канада правителствата ви как ви прицакват ограничавайки ви да карате само на бензин?
:twisted:
JMI не знам за колегата, но аз съм много ядосан от липсата на избор тука. Правилно че няма дизелови двигатели и ако има както споменах са ВАГ. По-стари дизелови мерцедеси се намират също, но тях ги търсят защото ги модифицират на олио. Единия от електричарите тука кара таквози животно , а самия мерцедес е от 1990 или нещо такова. Истината е че сме прецакани от качеството ни на избор. Има избор, но не е качествен. Тука винаги им казвам на колегите като си говорим за коли - само една марка да влезе от европа тука - по-вероятно френска и да вкара Пежо, Рено - Генералите ще фалират за по-малко от две години. Лично аз много харесвам дизела, но предпочитам бензина заради по-голямата гъвкавост относно алтернативни горива, а и е по-евтин. Политиката в Северна Америка относно нафтата е такава че е само за камионите и тежките машини. Причината е че от един барел се рафинира 10 пъти повече бензин отколкото нафта. Мисля че така беше. Това е една от причините. Вярвай ми аз съм един от хората които твърдят че ако не беше правителството да ги защитава Генералите щяха да са исторя вече. Едно е също сигурно - американците не могат да правят коли. Залагат на евтиното и екстрите, но боклука е боклук дори и да му вържеш панделка. :mrgreen:
JMI Wrote:
Ev-V50 Wrote:JMI, и аз следя опитите за възраждане на СААБ.Дано успеят и след 10-на години отново да станат големи играчи на пазара и отново да предлагат същите прекрасни автомобили Tongue Това доказано го могат!Пък и най-важното - вече ще са сводобно дишащи и освободили се от онова раково образувание GM :evil:

И гледам удобно си се спрял само на определени двигатели и масово пропускаш бензинките :lol: Защо ли?

Я виж как стоят тук нещата:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/5series/sedan/2013/showroom/technical_data/index.html">http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/5 ... index.html</a><!-- m -->

Двигателите им са учудващо близки като обем, и при дизелаците, и при бензина!С изкл. на някои от версиите с РСК при Волво, където са близки що се касае икономия, то в останалото любимата марка доста сериозно отстъпва при идентичните или сходни по обем двигатели.И ми се ще като прегледаш и ги сравниш, да ми кажеш как стоят нещата при осмака на БМВ и Т6 на Волво.Няма изобщо да те карам да ми правиш сравнение между осмака на Волво, който бързо бързо го спряха, заради изкл. лошите му х-ки.Да не се окаже, че 550i харчи по-малко от T6 на Волво.

Дай за начало това да видим, пък после ще минем при Ауди, а най-после и при Мерцедес.



Здравей,

пропускам бензинките, защото Волво се бият в гърдите само с икономичните си дизели, а и аз се интересувам само от дизели, от около 4-5 години насам карам само дизели и не искам да се набутвам с бензин! Бензин бих карал, само и единствено ако нещо невеятно изкочи на пазара като икономия, но повярвай ми 25-30 mpg не ме радва ама никак, след като и сега от голямата D5ца правя 40-45mpg, без проблем!
В момента окото ми е грабното от дизел хибрида v60 D6 -150+mpg (ако си гледал внимателно къде е конкуренцията от Мерцедес там с 85mpg), но парите му са много, моето xc70 e все още младок, а в момента имам и други преуритети! То ако ще си говорим за 80+mpg и новото V40 D2 115 ги прави тези неща и то без никакъв проблем, без да е дизел хибрид.
А разбираш ли в Щатите и Канада правителствата ви как ви прицакват ограничавайки ви да карате само на бензин?

P.S. mpg при мен са имперски (UK) галони, а не (US) американски!

Поздрави
Колега, това че ти се интересуваш само от един тип двигатели не значи, че трябва да си заравяш главата, като щраус.Нали се сещаш, че хората, които се интересуват само от бензин могат да кажат същото за дизелаците.
Освен това, така и не каза нищо за линка, който ти посочих.Там и бензинките и дизелаците са в болшинството си с по-добри показатели.Волво е конкурентно само, когато двигателите им са окомплектовани с РСК.При версия с АСК нещата се променят доста във вреда на Волво.Можеш и нещо за динамиката да напишеш!

А що се отнася до прецакването от страна на местните правителства, то се чувствам прецакан дотолкова, че тук те принуждават да караш Волво с АСК и нямаш голям избор откъм бензинови двигатели(тук в момента най-малкия двигател е Т5).Много бих се радвал да имах възможност да си купя Волво с 1,6 бензинов двигател и РСК, ама няма.
Дизел аз не харесвам и едва ли някога ще карам.Нещо повече.Тук хората в огромната си част не харесват дизел.Дори при производители, които предлагат опцията дизелак нямат голямо търсене.От 10 автомобила на Фауве, едва при 1-2 можеш да чуеш характерното тракане на дизелака.Просто тук са леко вманиачени и много ненормални на тема мощност и динамика.Там дизелака умирГа незабавно.Пък и като добавиш екстрата, че в много щати и провинции зимата е студено и температурите падат доста, то на дизелака съвсем не му остава поле за изява!Сега от Ауди гледам, че промотират дизелак, но е рано да се каже как ще го приемат.Ще се радвам и от Волво да проявят малко кураж и да пуснат хибрида си тук, за да видим как ще го приемат, а и да се види дали ще може реално разхода да му падне под 4,5-5 л..

пп: при мен са литри на 100 км, както в повечето държави по света!
Ev-V50 Wrote:
JMI Wrote:
Ev-V50 Wrote:JMI, и аз следя опитите за възраждане на СААБ.Дано успеят и след 10-на години отново да станат големи играчи на пазара и отново да предлагат същите прекрасни автомобили Tongue Това доказано го могат!Пък и най-важното - вече ще са сводобно дишащи и освободили се от онова раково образувание GM :evil:

И гледам удобно си се спрял само на определени двигатели и масово пропускаш бензинките :lol: Защо ли?

Я виж как стоят тук нещата:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/5series/sedan/2013/showroom/technical_data/index.html">http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/5 ... index.html</a><!-- m -->

Двигателите им са учудващо близки като обем, и при дизелаците, и при бензина!С изкл. на някои от версиите с РСК при Волво, където са близки що се касае икономия, то в останалото любимата марка доста сериозно отстъпва при идентичните или сходни по обем двигатели.И ми се ще като прегледаш и ги сравниш, да ми кажеш как стоят нещата при осмака на БМВ и Т6 на Волво.Няма изобщо да те карам да ми правиш сравнение между осмака на Волво, който бързо бързо го спряха, заради изкл. лошите му х-ки.Да не се окаже, че 550i харчи по-малко от T6 на Волво.

Дай за начало това да видим, пък после ще минем при Ауди, а най-после и при Мерцедес.



Здравей,

пропускам бензинките, защото Волво се бият в гърдите само с икономичните си дизели, а и аз се интересувам само от дизели, от около 4-5 години насам карам само дизели и не искам да се набутвам с бензин! Бензин бих карал, само и единствено ако нещо невеятно изкочи на пазара като икономия, но повярвай ми 25-30 mpg не ме радва ама никак, след като и сега от голямата D5ца правя 40-45mpg, без проблем!
В момента окото ми е грабното от дизел хибрида v60 D6 -150+mpg (ако си гледал внимателно къде е конкуренцията от Мерцедес там с 85mpg), но парите му са много, моето xc70 e все още младок, а в момента имам и други преуритети! То ако ще си говорим за 80+mpg и новото V40 D2 115 ги прави тези неща и то без никакъв проблем, без да е дизел хибрид.
А разбираш ли в Щатите и Канада правителствата ви как ви прицакват ограничавайки ви да карате само на бензин?

P.S. mpg при мен са имперски (UK) галони, а не (US) американски!

Поздрави
Колега, това че ти се интересуваш само от един тип двигатели не значи, че трябва да си заравяш главата, като щраус.Нали се сещаш, че хората, които се интересуват само от бензин могат да кажат същото за дизелаците.
Освен това, така и не каза нищо за линка, който ти посочих.Там и бензинките и дизелаците са в болшинството си с по-добри показатели.Волво е конкурентно само, когато двигателите им са окомплектовани с РСК.При версия с АСК нещата се променят доста във вреда на Волво.Можеш и нещо за динамиката да напишеш!

А що се отнася до прецакването от страна на местните правителства, то се чувствам прецакан дотолкова, че тук те принуждават да караш Волво с АСК и нямаш голям избор откъм бензинови двигатели(тук в момента най-малкия двигател е Т5).Много бих се радвал да имах възможност да си купя Волво с 1,6 бензинов двигател и РСК, ама няма.
Дизел аз не харесвам и едва ли някога ще карам.Нещо повече.Тук хората в огромната си част не харесват дизел.Дори при производители, които предлагат опцията дизелак нямат голямо търсене.От 10 автомобила на Фауве, едва при 1-2 можеш да чуеш характерното тракане на дизелака.Просто тук са леко вманиачени и много ненормални на тема мощност и динамика.Там дизелака умирГа незабавно.Пък и като добавиш екстрата, че в много щати и провинции зимата е студено и температурите падат доста, то на дизелака съвсем не му остава поле за изява!Сега от Ауди гледам, че промотират дизелак, но е рано да се каже как ще го приемат.Ще се радвам и от Волво да проявят малко кураж и да пуснат хибрида си тук, за да видим как ще го приемат, а и да се види дали ще може реално разхода да му падне под 4,5-5 л..

пп: при мен са литри на 100 км, както в повечето държави по света!
Американците винаги са имали изкривени представи за мощност :lol:
Правят голям 8 цилиндров мотор, минимум 5000сс, изкарват 200-210 к.с. при 1500 оборота, набиват му една 4-ст. АСК и се кефят на звука :mrgreen:
Вечни мотори, тип "круизери", но извратено като представа :mrgreen: :lol:
Те и дизелите им под 6000сс не ги разработват :lol:
Но да си призная - с голямо удоволствие бих карал един пикап с 454 SS (Big Block), пък нека да ми е зле 8-) Имах късмет да карам подобно животно на Силверадо 1500 и няма по-брутален пикап Smile
Аз пък искам да карам Волво V60 awd дизел хибрид, който отлита от 0-100км за около 6 секунди и гори 1,8 литра на сто! Wink
JMI Wrote:Аз пък искам да карам Волво V60 awd дизел хибрид, който отлита от 0-100км за около 6 секунди и гори 1,8 литра на сто! Wink

Ще трябва леко да те разочаровам. В германския форум вече имат 15-тина коли, които според зависи харчат между 4 и 7 л/100 км (без да смятаме електроенергията, а и тя е с пари, нали?). Досегашния рекорд е 4,2 л при средно дълги ежедневни преходи (~80 км) и тръгване на път със зареден от контакта акумулатор, така че към тия 4,2 литра трябва да добавиш и няколко евро за електроенергия. Иначе само на дизел си горят около 7/100 км. В общи линии 1,8/100 е чисто хипотетична стойност, като 50 км от всеки 75 се изминават само на ток и едва останалите 25 на нафта - имаше някаква измислена от ЕС формула за изчисляване на средния разход на плъгин-хибридите, но не мога да я открия.

Ето, в spritmonitor вече има 5 такива автомобила с реален разход от всекидневието.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.spritmonitor.de/en/overview/51-Volvo/1213-V60.html?fueltype=7&vehicletype=1&constyear_s=2011&constyear_e=2015&power_s=205&power_e=215&gearing=2">http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... &gearing=2</a><!-- m -->

Например този:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.spritmonitor.de/en/detail/593285.html">http://www.spritmonitor.de/en/detail/593285.html</a><!-- m -->

Към 4,17 л/100 километра нафта (5,82 евро) се добавят и 17,57 кВтч/100 км (още 3 евро или парите за още 2 литра нафта).

И едни впечатления от The Telegraph:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.telegraph.co.uk/motoring/car-manufacturers/volvo/10191687/Driven-Volvo-V60-Plug-In-Hybrid.html">http://www.telegraph.co.uk/motoring/car ... ybrid.html</a><!-- m -->
Здравей Иване,

всичко е супер,но те хващам в неточност! D5 215 сам по-себе си гори по-малко от 7 на xc70, a на V60 разхода ще осезателно по- малък! Комбинирания му разход по книжка на V60 D5 215 e 4.7 литра!!!
Второ първите, които си ми пуснал като линк са Немци, а те карат повярвай ми!!! Също така и обичат да манипулират резултати, както се обедих при последните ми две посещения там (но да предположим, че тези са собственици и нямат такъв интерес)!!!
Английското ревю в Телеграф е пълна манипулация, четох го много отдавна, Вестникът тук е Мирър и ако поживееш в Англия достатъчно дълго ще разбереш защо!

В крайна сметка съм съгласен с теб, че разхода 1,8/100 е хипотетичен и той надали ще бъде достигнат в реална обстановка на пътя! Дори и така, аз не мисля, обаче че цифрата ще е повече от 3-4/100, освободен си напълно от данъци поне тук, караш великолепна и супер бърза кола на цена разходи, на кола в клас мини и получаваш awd. Ако това не е супер сделка здраве му кажи! А на чичото от Телеграф му пожелавам да се върне след няколко години и да видим дали няма да има поводи да преразмисли написаното, но….се съмнявам. На някой хора им плащат добре да пишат глупости и са толкова дебелокожи, че щом портфейла им се пълни, могат и шибаните си задници да продадат!

П.С. Аз лично мога да накарам моето Волво да гори над 10 и то постоянно Wink , но аз го карам така, че да гори не повече от 7 и в същото време да не жертвам прекалено много динамика, където мога винаги използвам инерции, използвам максимално малко спирачки……...! Въпрос на личен избор и желание!

Поздрави
Данчо, всичко е на книжка - лабораторни измервания, по някакви си сложни математико-физични-химични и т.н. формули :lol:
Единствената истинска формула и разход, близък до реалния е този, който правят в "Ауто Билд" Германия - 50 км градско, 50 км извънградско и 50 км на магистралата с пълна газ! Ванката да ме поправи дали цитирам разстоянията точно, но при въпросния тест само Шевролет Камаро даде разход като по книжка - 18/100 :lol: Той и толкова си харчи :lol:
Всички останали лъжат!!! Най-големите лъжци са с малки двигатели и хибридите :mrgreen:
Така че - V8 и нагоре, за да не ви цакат с топла бира :mrgreen:
btw ... моята Октавия по книжка трябва да харчи 4,1/100 извънградско ... но под 4,5/100 (средно) не е падала, и то с попътен вятър и галене на педал. Е, това са си близо 10% лъжа, в най-идеалния случай!!!
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37