JMI Wrote:Ev-V50 Wrote:Цъ.
Първо е дизел, което на мен не ми допада.
Второ е хибрид, което е само преходна стъпка към "електричка".
Трето е грозно отпред :lol:
Много по-склонен бих бил на нещо такова:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=1kCG-WqpVnI">http://www.youtube.com/watch?v=1kCG-WqpVnI</a><!-- m -->
Дори и това обаче е все още далеч от истината, заради недостатъчния пробег и недостатъчно бързото пълно зареждане!
Незнам какво не му харесваш на това да е AWD и да е доста по-надежна от само електрическа, разчитайки и на дизелов двигател, то това е уникалното, а и разхода от 1,6-2 литра на сто! За предницата можем доста да поспорим, но това е въпрос на лична гледна точка.
Колата на Тесла, която си ми пуснал е някъде, където беше Волво преди 2-3 години, когато пуснаха за първи път C30 електрическо. Телслата, по която си се унесъл, струва адски много 102к долара, пари, с които можеш спокйно да си купиш V60 D6 hybrid и C30 Electric и ще си много по- щастлив човек повярвай ми! После колата отвън изглежда добре, макари че аз не намирам много разлика с Опел Инсиния, но вътре изглежда леко смешно а този брутален правоъгълен дисплей е не съобразен.Най- големия и недостатък на тази кола е че тежи много, а цикъла и е много кратък, за разлика от V60 hybrid! Въобще има някакви наченки на кола, но са много далеч от истината, а Американците, които си првят ревютата трупат пачки от това, да ходят да ги разправят тези неща на друго място. Европейския мозък винаги е бил с няколко хода по напред от тях. Толкова са некадърни, че за няколко десетилетия осраха себе си и половината свят, и оставиха Китай да им го начука толкова много, че те дори самите още незнаят, колко ще боли накрая!
Поздрави
Колега JMI, не е зле да попрочетеш малко повече как се развиват електричките!Лично аз следя с интерес всичко ново, което излиза на пазара
По отношение на външен вид е ясно, че всичко си е въпрос на вкус, но ако трябва да избирам между електричката на Волво, която няма откъде да се купи(поне не и тук) и електричката на Тесла, то единственият довод да избера Волво, ще е факта, че Волво са ми любимата марка!За останалото към днешна дата... ами всички доводи отиват към Тесла С .
1. Ц30 отпред определено е симпатяга, но отзад е най-грозното Волво за последните поне 20 години :mrgreen: Всеки естествено си има вкус, но в моите очи Ц30 отзад ... абе грозно си е.
2. пробегът на електричката на Волво е смешен на фона на този на Теслата!
3. Теслата можеш да си я купиш и да си я караш, а Ц30 може да си остане и само проект.
4. Характеристиките на Хамериканската електричка и тези на Ц30, са като да сравниш деня и нощта.Теслата е близо 5 метра дълга, ускорява от 0-100 за малко над 4 сек. при топ-версията, има пробег близо 500 км, мощността е над 400 к.с., а макс. скорост е над 200 км/ч и е с 5 места.
Ц30 от своя страна взима 0-100 за близо 11 сек., чувствително по-малко е като размери, има хилав пробег от малко над 160 км и най-важното - още се тества.Единствените му предимства са, че се очаква да е с 15-на хилки по-евтино, и да се зарежда напълно за 1,5 часа, което е впечатляващо на фона на масовите 5-8 часа при другите електрички!
5. По отношение на гаранцията, Тесла идва с 4 годишна гаранция и 80 000 км пробег(каквито доскоро бяха условията и на Волво тук), а на батерията е 8 години или 160 000 км пробег.Има и версия на батерия с неограничен пробег за 8 години.Батерията е скъпа - 10 000 гущера за малката и 12 000 гущера за по-голямата.При електричката на Волво не знам как стоят нещата, т.к. никъде не съм видял да е обявено нещо конкретно, освен прогнозна цена от 76 000 гущера.
И само да вметна, че тук дори хибрида на Волво го няма.Навярно, защото не харесват дизелаците, а и защото В60 не се предлага в моделната им гама(поне преди месец беше така).Смотана политика на компанията, какво да правиш :evil:
Не искам да ме разбираш погрешно, нито ти, нито другите колеги, но за мен хибридът е само преход от настоящето(ДВГ) към бъдещето(ел. автомобили).Покупката на хибрид е просто скъп експеримент, който изисква да речем между 100 и 300 000 пробег, за да си избие парите от инвестицията.
Електричките, когато достигнат нормални показатели на пробега и времето за зареждане на батерията, ще са без алтернатива.Когато Волво изкара на пазара електричка със среден пробег 500 км и време за пълно зареждане 30 минути максимум, то на драго сърце ще си го купя.В онзи бъдещ момент и цените на електричките ще са близки до нормалните.
Тогава Теслата едва ли ще ме заинтересува, при положение, че Волво предлага нещо със сходни х-ки.За съжаление Волво са до никъде с тяхните електрички.Времето ще покаже как ще се развия нещата!Дотогава ще си карам добрия стар бензинов двигател и изобщо няма да се замислям за хибрид!!!
Поздрави.