Волво Клуб - България

Full Version: С Какъв двигател е сегашното ви VOLVO и доволен ли сте?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
JMI Wrote:Двулитровия двигател е хубав, но ако е V40, то друго освен D2 или Т5 awd е един огромен разход на пари, без да се оправдае целта за покупката на тази кола! На всичко отгоре и автоматик, явно тези пари нещо не ги цените у вас? Wink

Колкото до сравнението с БМВ, явно Волвото не те харесва, препоръчвам ти да се върнеш към БМВ, явно добре си пасвате! Smile

Голямо посрещане на нов в форума. Confusedhock:
Човека му е направило нещо впечатление и сравнявайки го с друго нещо е попитал съвсем нормално.
Не ме карайте да слагам катинари из темите форумни... :roll: :?
JORO_86 Wrote:
JMI Wrote:Двулитровия двигател е хубав, но ако е V40, то друго освен D2 или Т5 awd е един огромен разход на пари, без да се оправдае целта за покупката на тази кола! На всичко отгоре и автоматик, явно тези пари нещо не ги цените у вас? Wink

Колкото до сравнението с БМВ, явно Волвото не те харесва, препоръчвам ти да се върнеш към БМВ, явно добре си пасвате! Smile
Big Grin Колата е подарък, не съм си я подбирал аз като конфигурация, а е автоматик заради жената. Знам че във форум на волво всяка друга марка е ''черна овца''. Просто съм карал доста коли и съм чел и следил тестове на петорно повече и съм наистина учуден от високия разход, не че половин-един литър на долу ще ми напълни портфейла. Но като ги сравня сходни модели, с по 150 коня и автомати /1 серия бмв, ауди а 3, голф 7/ от волво сами си посочват най-големия разход. Идеата ми това дали е заради едното гърло в повече или заради не добре подбран автомат, ръчката май е с по литър надолу? Иначе уважавам марката, преди половин година на косъм да взема едно S60, ама се отказъх /заради бмв/, сега надъхвам сестрата за S40. А ти казваш d2 за това купе е най-добре, не е ли мудно, поне така го изкарват в тестовете. Иначе колата върви много добре, малко стегнато е окачването, но се свиква.

 Здравей Жоро,

искам да ти се извиня за дръзкия тон! Това трябваше да прозвучи като шега по-скоро, но е леко грубо наистина!

Ако колата е подарък, това е много добре, трябва и аз да си намеря някой да ми прави такива скромни подаръци, но и да го науча поне да е правилният вариянт! Smile

Сега сериозно, това което си написал за другите марки не е вярно! Ако прекараш достатъчно време тук ще разбереш, че грешиш! Аз например харесвам Шкода и Субару доста, но съм анти настроен към Ауди и БМВ, защото не смятам, че смотаните им емблеми заслужават неоправдано големите пари и са ми смешни хората, които продължават като слепци да купуват немската идиотщина!

Незнам, защо Волвото не ви дава разход по-малък от това, което получавате. Може да се дължи на много неща начин на каране, подръжка……Ръчната скоростна кутия ще свали разхода на колата, но въпреки това си има начин дизела да се кара, за да гори малко. Аз карах едно V50 с този двигател D3 и мога да ти кажа, че разхода беше перфектен 5-6л/100км!

D2 e по- малък дизелов двигател, но кончетата са 115 и си има доста потенциял. Да не забравяме, че колата не много голяма и се кара предимно от жена ти, градско!

На мен не ми допада идеята малка кола автоматик или пък жена караща автоматик! Тази тенденция се налага и тук и малко дразни. Какво като е ръчна скоростната кутия и какво от това, че кара жена! Надявам се, проблема не е в това, че ходи на 12см токчета. Всичко друго си е въпрос на свикване и лично за мен автоматика е леко неудобство за малки коли с малки двигатели!

Поздрави
JORO_86 Wrote:
JMI Wrote:Двулитровия двигател е хубав, но ако е V40, то друго освен D2 или Т5 awd е един огромен разход на пари, без да се оправдае целта за покупката на тази кола! На всичко отгоре и автоматик, явно тези пари нещо не ги цените у вас? Wink

Колкото до сравнението с БМВ, явно Волвото не те харесва, препоръчвам ти да се върнеш към БМВ, явно добре си пасвате! Smile
Big Grin Колата е подарък, не съм си я подбирал аз като конфигурация, а е автоматик заради жената. Знам че във форум на волво всяка друга марка е ''черна овца''. Просто съм карал доста коли и съм чел и следил тестове на петорно повече и съм наистина учуден от високия разход, не че половин-един литър на долу ще ми напълни портфейла. Но като ги сравня сходни модели, с по 150 коня и автомати /1 серия бмв, ауди а 3, голф 7/ от волво сами си посочват най-големия разход. Идеата ми това дали е заради едното гърло в повече или заради не добре подбран автомат, ръчката май е с по литър надолу? Иначе уважавам марката, преди половин година на косъм да взема едно S60, ама се отказъх /заради бмв/, сега надъхвам сестрата за S40. А ти казваш d2 за това купе е най-добре, не е ли мудно, поне така го изкарват в тестовете. Иначе колата върви много добре, малко стегнато е окачването, но се свиква.
На харизан кон петалата не се мерят Wink
Да ти е честита и да си я карате със здраве! Само хубави моменти с нея Smile
Аз също бих предпочел автоматик ... явно заради това, че съм мързелив като натура, но определено колата е "по-мазна" във вървежа с автоматична кутия.
За разхода - покарайте я 15-20 000 км и ще "отпусне", тогава ще падне ... а и съм сигурен, че в момента й се кефите и затова похарчва Smile
За другите марки - аз лично за БМВ лоша дума не давам да се казва, не защото имах Е39-ка, но защото наистина са No.1 в момента ... е, не на нивото на ВОЛВО като безопасност, но са веднага след него Wink
Така че на бялото черно не казвам и не искам ... но като при всяка една марка, колкото е по-висок класът, толкова е по-качествена изработката 8-)
Добре дошъл още веднъж и милиони безаварийни км!
JORO_86 Wrote:. Знам че във форум на волво всяка друга марка е ''черна овца''. .
Участвам и чета в доста автомобилни форуми и мога да кажа, че форума на Волво е един от най-толерантните в това отношение. Изключвам настоящата тема, в която някои участници свалят нивото, но в другите форуми тези участници са повече Smile .
JMI Wrote:Аз карах едно V50 с този двигател D3 и мога да ти кажа, че разхода беше перфектен 5-6л/100км!

Нищо общо нямат двигателите. Двулитровите D3 и D4 вече не са на Пежо, ами са си нормални петаци на Волво, просто работния обем е намален от 2400 на 1984 куб. см чрез намаляване на хода на буталото от 93 на 77 мм. Тоест като изключим коляновия вал, твоя мотор 185 к.с.(D5244T4) и мотора на колегата с V40 (D5204T5) са почти 100% идентични.

5 цилиндров, 2400 куб. см: диаметър/ход на буталото: 81/93,1 мм, мощности от 163 до 215 к.с.
5 цилиндров, 1984 куб.см: диаметър/ход на буталото: 81/77 мм, мощности от 150 до 177 к.с.

А иначе за разхода на колегата с V40 - ще падне, като минеш 10 000 км разхода ще падне доста, сега двигателя не е разработен и все още е много стегнат. Разхода се нормализира чак при 30-40 000 км, този мотор се "отпуска" късно.
JMI Wrote:Аз карах едно V50 с този двигател D3 и мога да ти кажа, че разхода беше перфектен 5-6л/100км!

Нищо общо нямат двигателите. Двулитровите D3 и D4 вече не са на Пежо, ами са си нормални петаци на Волво, просто работния обем е намален от 2400 на 1984 куб. см чрез намаляване на хода на буталото от 93 на 77 мм. Тоест като изключим коляновия вал, твоя мотор 185 к.с.(D5244T4) и мотора на колегата с V40 (D5204T5) са почти 100% идентични.

5 цилиндров, 2400 куб. см: диаметър/ход на буталото: 81/93,1 мм, мощности от 163 до 215 к.с.
5 цилиндров, 1984 куб.см: диаметър/ход на буталото: 81/77 мм, мощности от 150 до 177 к.с.

А иначе за разхода на колегата с V40 - ще падне, като минеш 10 000 км разхода ще падне доста, сега двигателя не е разработен и все още е много стегнат. Разхода се нормализира чак при 30-40 000 км, този мотор се "отпуска" късно.
Да, извинявам се за неточността!!!!

Аз съм съм останал в заблуда, че от 2.0 литра на Пежо са им вдигнали кончетата и ги наименоват д3. Съжалявам мой пропуск, но това само може да ме радва, че от бронираната Д5-ца излизат още двигатели!!! Значи пари има и Волво се развива!
JMI Wrote:Да, извинявам се за неточността!!!!

Аз съм съм останал в заблуда, че от 2.0 литра на Пежо са им вдигнали кончетата и ги наименоват д3. Съжалявам мой пропуск, но това само може да ме радва, че от бронираната Д5-ца излизат още двигатели!!! Значи пари има и Волво се развива!
Тъкмо щях да те контрирам, че май се бъркаш за новия d3 и стария двулитров 136 коня, четири цилиндъра. На жена ми майка й е с такъв в С30, мисля че напредъка е осезаем откъм шум и работа, а и доста по динамичен. Иначе с всеки ден я заобичвам повече, просто отначало гледах на нея като Фокус + 15 хил.лв. Ама се обеждавам, че реално не е надценена като цена качество. А автомата си е удобство та дори необходимост за т.н. недобър шофьор. А разхода ме ядосва защото съм бензинджия по принцип, и всеки вика коолко малко ми гор дизела а реално не точно така. Много ми се иска да прочета за разработката на тоя двигател аа не намирам инфо, но това което е написал колегата ако е така много добре. Защото малко съм недоверчив към най-новите двигатели и техния down sizing. Радвам се че волво не са подели тази мода. Пример - 218 коня от 2 литра, четири цилиндъра на бмв, струва ми се, че е надут до край.
П.сС. Споко, не съм се засегнал, знам как е по форумите.
JORO_86 Wrote:
JMI Wrote:Да, извинявам се за неточността!!!!

Аз съм съм останал в заблуда, че от 2.0 литра на Пежо са им вдигнали кончетата и ги наименоват д3. Съжалявам мой пропуск, но това само може да ме радва, че от бронираната Д5-ца излизат още двигатели!!! Значи пари има и Волво се развива!
Тъкмо щях да те контрирам, че май се бъркаш за новия d3 и стария двулитров 136 коня, четири цилиндъра. На жена ми майка й е с такъв в С30, мисля че напредъка е осезаем откъм шум и работа, а и доста по динамичен. Иначе с всеки ден я заобичвам повече, просто отначало гледах на нея като Фокус + 15 хил.лв. Ама се обеждавам, че реално не е надценена като цена качество. А автомата си е удобство та дори необходимост за т.н. недобър шофьор. А разхода ме ядосва защото съм бензинджия по принцип, и всеки вика коолко малко ми гор дизела а реално не точно така. Много ми се иска да прочета за разработката на тоя двигател аа не намирам инфо, но това което е написал колегата ако е така много добре. Защото малко съм недоверчив към най-новите двигатели и техния down sizing. Радвам се че волво не са подели тази мода. Пример - 218 коня от 2 литра, четири цилиндъра на бмв, струва ми се, че е надут до край.
П.сС. Споко, не съм се засегнал, знам как е по форумите.
Разходът на една кола е много относително понятие ... при теб моторът е нов и е нормално да полапва повече, някои Орел-и дори горят х 1л./1000км масло докато се разработят Wink
Един пример за разход - при мен е средно 15/100 градско, а при Carburettor е под 10/100 градското. Не че аз тръгвам винаги първи, но моята кола се кара от жена ми през седмицата и нейните средни отсечки са около 4км, в задръстване. Е, колко да искам да ми харчи, като средната ми скорост е 22-25 км/ч, а на Carburettor e 50 км/ч и минава с едно запалване х 15-20 км Smile
Карай си спокойно колата и не му мисли ... +/- 1л./100 е никаква разлика Wink
Още повече, че сага и зима, така че покачване на разхода може да се очаква и от този факт!
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37