Волво Клуб - България

Full Version: С Какъв двигател е сегашното ви VOLVO и доволен ли сте?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Tisho Wrote:3. Зиме минаваш половин София докато се сети да загрее, че и парно пусне. Confusedhock:

Аз ти гарантирам, че моето дизелово xc70 ще те стопли по-бързо или еднакво в сравнение с твоето бензиново Волво. Същото нещо беше и дизеловата V50-ка, правил съм сравнение с бензинова кола, защото един приятел беше като тебе навит, че бензина топли по-бързо и загуби! Wink
Преди време трябваше да сменям колата на жена ми, а тя държеше новата да е Волво. След доста четене реших, че 95 коньовия дизел е най-подходящ. Изискванията ми бяха да е сравнително евтин за поддръжка с минимален шанс за проблеми. Икономията също е важна, а бензиновите двигатели на Волво не се славят с икономичност и не исках да се занимавам с газаджии. Година и нещо след покупката не само, че не съжалявам за избора, но дори съм много доволен. Дано и за в бъдеще няма проблеми Smile .
JMI Wrote:
Tisho Wrote:3. Зиме минаваш половин София докато се сети да загрее, че и парно пусне. Confusedhock:

Аз ти гарантирам, че моето дизелово xc70 ще те стопли по-бързо или еднакво в сравнение с твоето бензиново Волво. Същото нещо беше и дизеловата V50-ка, правил съм сравнение с бензинова кола, защото един приятел беше като тебе навит, че бензина топли по-бързо и загуби! Wink
По спомен, Тишо има като моята 80-ка (2.0Т).
Вярно е, страшно бързо загрява. Особено ако се раздвижи.
За дизела (конкретно за D5), малко по-бавно загрява, но е в много разумни граници.
А пък ако има и печка в ситуацията, там вече този "проблем" съвсем не е нещо, което заслужава внимание.
D4192T2 има подгревни свещи за антифриза, но не са добре реализирани и практически ползата от тях не е много голяма.
Моя дзвер е S80 с двигател D5252T MSA15.8 /мотора на ауди - 140 конювия Big Grin / и трансмисия AW5042 /4-степенен ХаФтуматик Big Grin Big Grin на aisn не на MG / .Вече 2г. и повече от 60 000км сме по пътищата родни и кои знае какви драми не сме имали. За вървенето много от разните му там BMW Аудита и всякъква друга сган дето си мисли , че е върха на сладоледа остават доста замислени / просто много пъти съм им гледал учудените физиономии в огледалото Big Grin / особено по по-дълги баири нагоре като Витиня или Моисеевите баири край Русе .Разход на гориво - 9в сититу ; 7,5-8л. по родните ХаУтубани Big Grin . За пушеците ,като не съм излизъл дълго от града започва да пропушва по светофарите но след пробег от стотина километра на дълго всичко си е ок. А на колегите дето изказаха в първите постове за драми около паленето в студено време , просто ми се иска да видят на -22,5С как пали тоя двигател.
Dodo 155 Wrote:
joro74 Wrote:Поседи 5 минути на софийски светофар и после говори за прогрес, комбинацията от Лукойл и среден пробег на автомобилите 400 000 км прави чудеса с въздуха. Преди да станат модерни печките в София се дишаше.
Това малко ми прилича на онзи лаф с парниковите газове - били много вредни и затова създадоха цяла система за заплащане, продажба и т.н. :lol:
Нали не се заблуждаваш, че стар дизел замърсява въздуха повече от стар бензин или такъв на газ? Еднакво - единият нафта, другият масло :mrgreen:
Може да заповядаш при моя D5 и ще го замерим ... а после твоя бензин на газ Wink
Първото нещо, което се скапва от газта е катализаторът - следва премахавне. После ламбдите започват да се бъгват - следва емулиране. Ако някой бензин на газ успее да си докара и 1/2 от заводските данни за вредни емисии ... ще се прекръстя на Хасан :mrgreen: :lol:
Сега очаквам реплика от рода "Моето Волво си има катализатор...", но не трябва за забравяме всичките Опели, Голфове и т.н., които са изтърбушени отвсякъде :lol:
Докато при дизелите - дори да махнеш DPF-а, пак не е толкова замърсяващ, колкото колите горящи бензин.
Но понеже се заформя пак вечното мерене на пишки - дизел/бензин ... аз спирам дотук ... няма да водя излишна полемика с никой!
За мен бензин с турбо е най-хубавият вариант за кола (без да му се слага газ), но поради липсата на читав избор си купих D5, за което пък не съжалявам Smile
За нищо не се заблуждавам, просто и нафтата и колите в БГ са смърдели. Аз съм изключение от общото правило, та като обобщение с и прав.:-). Газ нямам, няма и да имам дори да стане задължителна, ламбдата ми е още в гаранция, на преглед процентното съдържание на СО2 е толкова колкото пише във Вадис за този двигател - 0,2. Карам само със 100 октанов бензин защото си ме кефи да е тихо в колата. Сменям свещи на 20 000 км. D5 над 150 000 км и без DPF е абсолютен смърдел нареден до моята кола :-)
joro74 Wrote:За нищо не се заблуждавам, просто и нафтата и колите в БГ са смърдели. Аз съм изключение от общото правило, та като обобщение с и прав.:-). Газ нямам, няма и да имам дори да стане задължителна, ламбдата ми е още в гаранция, на преглед процентното съдържание на СО2 е толкова колкото пише във Вадис за този двигател - 0,2. Карам само със 100 октанов бензин защото си ме кефи да е тихо в колата. Сменям свещи на 20 000 км. D5 над 150 000 км и без DPF е абсолютен смърдел нареден до моята кола :-)
Евала на Жоро, това е кратко и ясно, бензин и без газ. Изключително дразнещо ми е да трака в колата направо ме влудява, ако има шум нека да е само от музикалната уредба. Нов, стар, безшумен дизел, не съм видял, нали кеф цена нямал, е има разликата между харча за бензин и нафта е цената в този случай Wink
Аз карах дизел на Форд 3 години - разхода му беше точно 2 пъти по нисък от Волвото, но разхода за ремонти убиваше всякаква идея за икономия. На всичкото отгоре ме изоставяше на път въпреки постоянните ремонти и поддържане. Бензинова кола досега никога не ме изоставяла на път и разхода за ремонти е несравнимо по нисък от дизелова. Сега брат ми се бори с дизел на Ауди - няма толкова проклет двигател, когато и да го погледна все има нещо за правене, сменяне, а километрите са му истински 250 000.
joro74 Wrote:Аз карах дизел на Форд 3 години - разхода му беше точно 2 пъти по нисък от Волвото, но разхода за ремонти убиваше всякаква идея за икономия. На всичкото отгоре ме изоставяше на път въпреки постоянните ремонти и поддържане. Бензинова кола досега никога не ме изоставяла на път и разхода за ремонти е несравнимо по нисък от дизелова. Сега брат ми се бори с дизел на Ауди - няма толкова проклет двигател, когато и да го погледна все има нещо за правене, сменяне, а километрите са му истински 250 000.

Да не V6 душегуб? Big Grin
5 години карах едно Пунто ТД.Супер двигател.На -25 си палеше спокойно.Сега съм с Volvo V40. 95 коня.Също дизел.Искам да видя на -15 как ще е.Честно казано държа си фиатчето в резерва.Имал съм коли и на бензин и на газ.Но газовата уредба толкова проблеми създаваше.за себе си съм решил.Вече само дизел.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37