Волво Клуб - България

Full Version: С Какъв двигател е сегашното ви VOLVO и доволен ли сте?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Все пак бензиновите започнаха да надделяват....

Радостно за мен е, че има доста хора, които искат да се радват на автомобилите си независимо от по-високата цена, която плащат.
Бензинов или дизелов - всеки кара това, което го радва. Както казват братята руснаци - на вкус и цвет товарищ нет. Всички сме тук заради предпочитанията си към марката "Волво" и нейните специфики, не само заради двигателите, които произвежда или монтира на колите си.
Така е, но все пак, за да сме пристрастни към една марка трябва да има солидни причини за това! Направата на двигателите, надежността и икономията са в основата на избора в днешния климат.
Аз пък си мисля, че за да си пристрастен не е нужно да има солидни причини, а е по скоро въпрос на усещане.
Аз лично съм фен на марката заради сигурността и комфорта, която дава на водача и пасажерите /писал съм в друга тема, че жена ми е жива благодарение на автомобил от тази марка/. Това за мен е най-важното, на втори план идва предпочитанието за вида двигател, което е индивидуално за всеки от нас. 24 години съм карал бензинови коли, от 8 години карам дизелови - не мога да отрека нито едните, нито другите, всеки тип си има плюсове и минуси. Важното е да ми доставя удоволствие и сигурност, когато съм в колата.
STEW Wrote:Бензинов или дизелов - всеки кара това, което го радва. Както казват братята руснаци - на вкус и цвет товарищ нет. Всички сме тук заради предпочитанията си към марката "Волво" и нейните специфики, не само заради двигателите, които произвежда или монтира на колите си.
+1 и ще те допълня - важното е, че няма попадения в последните 2 реда от анкетата Smile
Въпреки това сме малко феновете на марката по- света! А вие В България сте още по- малко в сравнение с други марки, но ако колите бяха Немски, а не Шведски тогава масовостта щеше да е огромна. Но каквото пипнат Шведите, винаги е с безкомпромисно качество!
JMI Wrote:Въпреки това сме малко феновете на марката по- света! А вие В България сте още по- малко в сравнение с други марки, но ако колите бяха Немски, а не Шведски тогава масовостта щеше да е огромна. Но каквото пипнат Шведите, винаги е с безкомпромисно качество!
Да, ама за това сме бутикова марка :lol: /както каза един майстор в сервиз/. СААБ са още по-малко и какво от това - хората си се кефят с тях и също са еталон за здравина и сигурност. Пък и народа пораства и поумнява - приятелят на дъщеря ми смени голф със СААБ /даже беше на последната среща/и разбра защо шведското е на почит. :lol:
STEW Wrote:
JMI Wrote:Въпреки това сме малко феновете на марката по- света! А вие В България сте още по- малко в сравнение с други марки, но ако колите бяха Немски, а не Шведски тогава масовостта щеше да е огромна. Но каквото пипнат Шведите, винаги е с безкомпромисно качество!
Да, ама за това сме бутикова марка :lol: /както каза един майстор в сервиз/. СААБ са още по-малко и какво от това - хората си се кефят с тях и също са еталон за здравина и сигурност. Пък и народа пораства и поумнява - приятелят на дъщеря ми смени голф със СААБ /даже беше на последната среща/и разбра защо шведското е на почит. :lol:


В една друга тема Мевдо питаше за класики от вида Волво 242 и прочие, като им видях цените около 5000 Паунда се продават в УК единични бройки, така че си прав за бутиковата марка! Волво никога не е продавало в огромни тиражи дори и в най-добрите години на марката, които са далеч назад в историята.
За марката...и собствениците и...
Имаше един епизод на Топ Гиър (мисля че пред последния сезон), в който бяха отделили половин предаване на Saab. Разказа историята му, показаха ранните модели, беше много интересно...но най-интересно ми беше, че бяха наредили в една редичка няколко мъже (култови и емблематични образи). И ги почнаха...за първия Джеръми казва "това е собственик на Ферари (и показват един 30-тина годишен мазен образ с шарени панталони, лъскави цайси и някакви лъскави пътъци, джвакащ дъвка). Следващият "Това е собственик на Ауди" (някакъв образ с анцунг, гледащ тъпо"..."Това е собственик на Пежо" (беше се обърнал с гръб)..."а това е собственик на Сааб" (и показват един добре облечен 40тина годишен мъж, с приятен външен вид и прическа), който се оказа главен архитект на някакъв град (не си спомням кой точно). Та там имаха в пред вид, че всяка марка си има определен кръг собственици (и ги бяха уцелили точно), и шведските коли винаги са били в кръга на архитектите и адвокатите Smile
Та, не е важно колко са собствениците на нашите шведки спрямо другите марки, важно е другото - качеството на тези хора Smile

Поздрави!
Smile
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37