Волво Клуб - България

Full Version: С Какъв двигател е сегашното ви VOLVO и доволен ли сте?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Ev-V50 Wrote:Добре е "дизелаците" да се замислят и над това:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://autobild.bg/%D0%A1%D0%B2%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%B7%D0%B4%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%B0-%D0%BE%D1%80%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F:-%D0%93%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D1%82%D0%B5-%D0%BE%D1%82-%D0%B4%D0%B8%D0%B7%D0%B5%D0%BB-%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D1%86%D0%B5%D1%80%D0%BE%D0%B3%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D0%B8/a809">http://autobild.bg/%D0%A1%D0%B2%D0%B5%D ... D0%B8/a809</a><!-- m -->


Това може и да има някаква научна стойност и достоверност, но не виждам къде си приложил статията с научните показания и доказателствата за това! Иначе всяка журналистка може да си пуска статийки и да има претенции за достоверност. Ако това беше истина мислите ли, че например Зоната на ограничение на емисиите в Лондон (Low emission zone) щеше да включва предимно дизелови коли, поради ниското количество на вредни емисии. До колкото съм запознат доста дизели влизат в тази зона без да заплащат допълнително такси. Само най-малолитражните бензинки като Тойота Айго и прочие с 1.0 бензинов двигател успяват да покрият тези норми. Аз също влизах с v50-то 2.0 дизел без да заплащам допълнително за зоната. Цените са доста сериозни за ден мисля беше около 10 паунда, а зоната обхваща по- голямата част на Лондон. Критериите с всяка година се завишават и цените нарастват, защото колите стават все по-зелени.

Така че сами си направете сметките дали такива статии са 100% достоверни. А има и от къде да се чете, информация, в излишък!

Поздрави
И да допълня за двигателите HDi на Пежо и Ситроен да най-са хубави когато са нови от магазина,но след 200000км. пробег моята практика с тях сочи,че са най-ненадежните тогава почват проблемите турбо ЕГР клапани,дюзи дори протичане на горивната помпа и т.н.Най-добрият дизел от новите си остава комън-рейла. Wink
Ev-V50 Wrote:Не, просто не мисля, че е за пренебрегване.Иначе ми се ще един ден всички да можем да си позволим да караме "електрички", за да не дишаме газове.

Ако ме питаш мен, това е колата над която се замислям сериозно! Няма Японски хибриди, няма секси Опел Ампери, това са манипулациии Wink
Първият пълен дизел хибрид, който е просто зашеметяващ, не е нито Немски, нито Японски, а V60 D6 full diesel hybrid Volvo насладете се, това е бъдещето:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.theregister.co.uk/2013/08/16/review_volvo_v60_plug_in_hybrid_4wd/">http://www.theregister.co.uk/2013/08/16 ... ybrid_4wd/</a><!-- m -->

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvocars.com/uk/campaigns/hybrid/pages/default.aspx">http://www.volvocars.com/uk/campaigns/h ... fault.aspx</a><!-- m -->
ЕЕЕ супер е просто нямам думи!!!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=EOB3j2UC3HA">http://www.youtube.com/watch?v=EOB3j2UC3HA</a><!-- m -->

Volvo V70 plug-in hybrid
Информацията ти е стара Данчо, но все пак ето един линк Wink
<!-- m --><a class="postlink" href="http://autobild.bg/volvo-v60-d6-plug-in-hybrid:-%D0%9A%D0%BE%D0%BC%D0%B1%D0%B8-%D1%87%D1%83%D0%B4%D0%BE/a3783">http://autobild.bg/volvo-v60-d6-plug-in ... 0%BE/a3783</a><!-- m -->
JMI Wrote:Това може и да има някаква научна стойност и достоверност, но не виждам къде си приложил статията с научните показания и доказателствата за това! Иначе всяка журналистка може да си пуска статийки и да има претенции за достоверност. Ако това беше истина мислите ли, че например Зоната на ограничение на емисиите в Лондон (Low emission zone) щеше да включва предимно дизелови коли, поради ниското количество на вредни емисии. До колкото съм запознат доста дизели влизат в тази зона без да заплащат допълнително такси. Само най-малолитражните бензинки като Тойота Айго и прочие с 1.0 бензинов двигател успяват да покрият тези норми. Аз също влизах с v50-то 2.0 дизел без да заплащам допълнително за зоната. Цените са доста сериозни за ден мисля беше около 10 паунда, а зоната обхваща по- голямата част на Лондон. Критериите с всяка година се завишават и цените нарастват, защото колите стават все по-зелени.

Така че сами си направете сметките дали такива статии са 100% достоверни. А има и от къде да се чете, информация, в излишък!

Поздрави
Мисля, че грешиш.
Стикери за Еко Зони

[Image: NOx_emissions_graphic.png]
Carburettor Wrote:
momcho00 Wrote:Е , Данчо , ела да те кача в 1.6-цата да видиш как за 1 километър или 5 минути работа на двигателя , как карам по къс ръкав на -10...без картони по решетките и шперплати пред радиатора :lol: Big Grin
Ако дизелЯрката загрее толкова бързо си хвърлям термостата през прозореца. Big Grin Wink Поздрави!

Дизелярката сутрин не и трябва загряване, тя си е гореща, почти ври... Хич не го чакам да загрява, като отида сутрин зимата при колата, вътре е баня, поне 25 градуса, стъклата са без сняг и лед, дори сухи, антифриза е на 70-75 градуса, свалям сакото, сядам по риза зад волана, паля топлия мотор и потеглям. И тая хубавиня е серийна при почти всички D5 Big Grin

Ето как изглежда сутрин Волвото при минус 7 градуса и след лек снеговалеж през нощта (на снимката не се вижда, но от стъклата се вдига пара). И двата автомобила са паркирани вечерта по едно и също време, преди да завали.

[Image: IMG_4272.jpg]
Колега, мисля си, че другите колеги имаха предвид да запалиш двигателя и да караш докато колата загрее и се затопли в купето.Поне аз така го разбрах :roll: Без подгряваници и други екстри :lol: То тук масово е разпространено да се слага на колите дистанционно запалване(даже и на моето Волво предния собственик е сложил такава изгъзица).Палиш си я през прозореца докато още се приготвяш, след 5-10 минути излизаш и колата е загряла, снега се е стопил, а вътре ду'а топлото.Но май не беше в това смиъла на написаното от колегите.
JMI Wrote:Момчо,

може и така да е, но идеята беше, че аз се стоплям много добре и с дизела и няколко минути повече едва ли са от такова голямо значение. Карах Сузуки Джимни като 3та кола по едно време, 1.3 бензин топлеше като ламя, за орицателно време! Какво от това след като с дизелото Волво съм готов за 10 минути, вместо за 5. Това, толкова ли е важно или просто няма какво по-сериозно да се изтъкне и се опитвате да си смучете от пръстите?

Поздрави

Да , мисля че ти се изказа по-надолу че живееме с мисълта за дизелите от 80те години.Мисля че има нещо вярно щото на мен като ми кажат дизел се сещам за един Ситроен Джъмпер върла линейка от 1999 година 2.5 мотор , която баща ми сутрин загряваше на скорост в обороти и я псуваше на майка по 1 час докато загрее.Тука в България мненията са ни такива , щото може би голяма част от народа ни кара трошки било то дизеляци или бензини от татово време.Ако се кача в някое Волво след 2005 година съм сигурен че и бензин и дизел ще ми харесват поравно и няма да ми се слиза от никоя от двете ! Поздрави.
JMI Wrote:Волво д5 няма нищообщо с HDI на Пежо, ако от някъде са вземали нещо то определено е Ауди 2.5TDI, който използват до 2003 година мисля в големиите Волва.

Дизеловите D5 са базирани на блока на 2,5-литровия бензинов петак на 850 - нямат нищо общо с 2.5 TDI на Ауди, който е базиран на мотора на Фиат Крома.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.autoworld.com.my/v2/news/nb_details.asp?CarMake=Volvo&hidAction=Search&awReviewID=1110&whichpage=10">http://www.autoworld.com.my/v2/news/nb_ ... ichpage=10</a><!-- m -->
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37