Волво Клуб - България

Full Version: С Какъв двигател е сегашното ви VOLVO и доволен ли сте?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
JMI Wrote:
Tisho Wrote:3. Зиме минаваш половин София докато се сети да загрее, че и парно пусне. Confusedhock:

Аз ти гарантирам, че моето дизелово xc70 ще те стопли по-бързо или еднакво в сравнение с твоето бензиново Волво. Същото нещо беше и дизеловата V50-ка, правил съм сравнение с бензинова кола, защото един приятел беше като тебе навит, че бензина топли по-бързо и загуби! Wink
Е , Данчо , ела да те кача в 1.6-цата да видиш как за 1 километър или 5 минути работа на двигателя , как карам по къс ръкав на -10...без картони по решетките и шперплати пред радиатора :lol: Big Grin
Ако дизелЯрката загрее толкова бързо си хвърлям термостата през прозореца. Big Grin Wink Поздрави!
momcho00 Wrote:
JMI Wrote:
Tisho Wrote:3. Зиме минаваш половин София докато се сети да загрее, че и парно пусне. Confusedhock:

Аз ти гарантирам, че моето дизелово xc70 ще те стопли по-бързо или еднакво в сравнение с твоето бензиново Волво. Същото нещо беше и дизеловата V50-ка, правил съм сравнение с бензинова кола, защото един приятел беше като тебе навит, че бензина топли по-бързо и загуби! Wink
Е , Данчо , ела да те кача в 1.6-цата да видиш как за 1 километър или 5 минути работа на двигателя , как карам по къс ръкав на -10...без картони по решетките и шперплати пред радиатора :lol: Big Grin
Ако дизелЯрката загрее толкова бързо си хвърлям термостата през прозореца. Big Grin Wink Поздрави!

Дизелярката сутрин не и трябва загряване, тя си е гореща, почти ври... Хич не го чакам да загрява, като отида сутрин зимата при колата, вътре е баня, поне 25 градуса, стъклата са без сняг и лед, дори сухи, антифриза е на 70-75 градуса, свалям сакото, сядам по риза зад волана, паля топлия мотор и потеглям. И тая хубавиня е серийна при почти всички D5 Big Grin

Ето как изглежда сутрин Волвото при минус 7 градуса и след лек снеговалеж през нощта (на снимката не се вижда, но от стъклата се вдига пара). И двата автомобила са паркирани вечерта по едно и също време, преди да завали.

[Image: IMG_4272.jpg]
joro74 Wrote:Аз карах дизел на Форд 3 години - разхода му беше точно 2 пъти по нисък от Волвото, но разхода за ремонти убиваше всякаква идея за икономия. На всичкото отгоре ме изоставяше на път въпреки постоянните ремонти и поддържане. Бензинова кола досега никога не ме изоставяла на път и разхода за ремонти е несравнимо по нисък от дизелова. Сега брат ми се бори с дизел на Ауди - няма толкова проклет двигател, когато и да го погледна все има нещо за правене, сменяне, а километрите са му истински 250 000.

Ти си карал Форд и ми говориш, че си карал дизелова кола!!! Confusedhock: То Форда не е кола, пък камоли дизелова! :lol:

Това за смърдящата Д5 е така, но колкто и да сменяш свещи и прочие ако изследваме газовете на бензина и тези отделени от дизела ще се плеснеш по челото при резултата! Но пък защо трябва да се ограничаваме само със стари дизели. Имам усещането, че някой от вас просто си живеят с мисълта за дизела от 1985 година. Помислете малко и спрете да живеете в заблуди, дизелите се промениха много от тогава и са на светлинни години пред пред бензиновите коли! Палят без проблем в студено време, Топлят не по-лошо от бензинова кола, двигателите им и компонентите имат огромен живот, по- икономични са, по- бързи и приятни за каране, по- чисти са от бензина на емисии. От където да погледна нещата дизела е изпреварил бензина по всички покаатели, губи само по- шум и по- цена, тъй като бензиновите коли са по-евтини за купуване, но и това е друг тяхен недостатък- губят си цената много по- бързо от дизелите!
Остана само шума, но ако някой е толкова капризен или по-скоро превзет, за да се откаже от дизелова кола по-тази причина, тогава аз лично не бих се интересувал, какво мисли по-въпроса конкретната личност!

Поздрави
momcho00 Wrote:
JMI Wrote:
Tisho Wrote:3. Зиме минаваш половин София докато се сети да загрее, че и парно пусне. Confusedhock:

Аз ти гарантирам, че моето дизелово xc70 ще те стопли по-бързо или еднакво в сравнение с твоето бензиново Волво. Същото нещо беше и дизеловата V50-ка, правил съм сравнение с бензинова кола, защото един приятел беше като тебе навит, че бензина топли по-бързо и загуби! Wink
Е , Данчо , ела да те кача в 1.6-цата да видиш как за 1 километър или 5 минути работа на двигателя , как карам по къс ръкав на -10...без картони по решетките и шперплати пред радиатора :lol: Big Grin
Ако дизелЯрката загрее толкова бързо си хвърлям термостата през прозореца. Big Grin Wink Поздрави!


Момчо,

може и така да е, но идеята беше, че аз се стоплям много добре и с дизела и няколко минути повече едва ли са от такова голямо значение. Карах Сузуки Джимни като 3та кола по едно време, 1.3 бензин топлеше като ламя, за орицателно време! Какво от това след като с дизелото Волво съм готов за 10 минути, вместо за 5. Това, толкова ли е важно или просто няма какво по-сериозно да се изтъкне и се опитвате да си смучете от пръстите?

Поздрави
JMI Wrote:Остана само шума, но ако някой е толкова капризен или по-скоро превзет, за да се откаже от дизелова кола по-тази причина, тогава аз лично не бих се интересувал, какво мисли по-въпроса конкретната личност!

Поздрави

Е, аз си признавам, дали съм превзет, щом така се твърди, но безшумен дизел няма, а паразитният шум ме дразни.

JMI Wrote:Момчо,
може и така да е, но идеята беше, че аз се стоплям много добре и с дизела и няколко минути повече едва ли са от такова голямо значение. ....
Поздрави


Това при наличието на подгряващи седалки едва ли има някакво значение, влизаш и ти топли на дупето, дали бензин или дизел без значение.
Това за великия дизел и Форд бяха пълни глупости. Най 'зеленият' двигател в момента е 6 литровия бензин на Мерцедес, има по ниски емисии и от Приус и хибридите на Lexus . Най добрият дизел е HDI на Пежо - съвместна разработка с Форд. D2 и D3 на Волво са си чист фордов HDI, D5 е доработка на основата тези двигатели.

Проблемът с емисиите е много по сложен от съдържание на някакви газове, но изискванията обръщат внимание само на това. Много е важно и горивото, с боклуците на Лукойл в България всякаква идея за ниски вредни емисии е смешна. Чисто нови двигатели с DPF и всякакви щуротии смърдят като 20 годишен атмосферен дизел заради странните смеси на Лукойл.
Добре е "дизелаците" да се замислят и над това:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://autobild.bg/%D0%A1%D0%B2%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%B7%D0%B4%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%B0-%D0%BE%D1%80%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F:-%D0%93%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D1%82%D0%B5-%D0%BE%D1%82-%D0%B4%D0%B8%D0%B7%D0%B5%D0%BB-%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D1%86%D0%B5%D1%80%D0%BE%D0%B3%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D0%B8/a809">http://autobild.bg/%D0%A1%D0%B2%D0%B5%D ... D0%B8/a809</a><!-- m -->
joro74 Wrote:. на преглед процентното съдържание на СО2 е толкова колкото пише във Вадис за този двигател - 0,2.
На последния преглед изрично държах на коректно анализиране на газовете за да съм сигурен, че катализатора ми работи. С еко чип тунинг и 2Т масло в нафтата, емисиите са напълно в норма, имам и документ за това Smile .
Ev-V50 Wrote:Добре е "дизелаците" да се замислят и над това:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://autobild.bg/%D0%A1%D0%B2%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%B7%D0%B4%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%B0-%D0%BE%D1%80%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F:-%D0%93%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D1%82%D0%B5-%D0%BE%D1%82-%D0%B4%D0%B8%D0%B7%D0%B5%D0%BB-%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D1%86%D0%B5%D1%80%D0%BE%D0%B3%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D0%B8/a809">http://autobild.bg/%D0%A1%D0%B2%D0%B5%D ... D0%B8/a809</a><!-- m -->
Напълно съм съгласен с това, но нали не очакваш всички да си зарежат дизелите и да купуват бензин за да слагат газ.
Не, просто не мисля, че е за пренебрегване.Иначе ми се ще един ден всички да можем да си позволим да караме "електрички", за да не дишаме газове.
joro74 Wrote:Това за великия дизел и Форд бяха пълни глупости. Най 'зеленият' двигател в момента е 6 литровия бензин на Мерцедес, има по ниски емисии и от Приус и хибридите на Lexus . Най добрият дизел е HDI на Пежо - съвместна разработка с Форд. D2 и D3 на Волво са си чист фордов HDI, D5 е доработка на основата тези двигатели.

Проблемът с емисиите е много по сложен от съдържание на някакви газове, но изискванията обръщат внимание само на това. Много е важно и горивото, с боклуците на Лукойл в България всякаква идея за ниски вредни емисии е смешна. Чисто нови двигатели с DPF и всякакви щуротии смърдят като 20 годишен атмосферен дизел заради странните смеси на Лукойл.


Двигателите hdi на Пежо не са съвместно разработени със Форд, а само 1.4 hdi тяхен zаедно. Моля те, когато прилагаш информация прави го по- коректният начин и не подвеждай хората. Също така най- зелените двигатели в момента съвсем не са това, което ти си писал виж линка по-долу:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.thegreencarwebsite.co.uk/top-10-green-cars/">http://www.thegreencarwebsite.co.uk/top-10-green-cars/</a><!-- m -->

Волво д5 няма нищообщо с HDI на Пежо, ако от някъде са вземали нещо то определено е Ауди 2.5TDI, който използват до 2003 година мисля в големиите Волва.

Поздрави
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37