01-18-2008, 07:57 AM
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94
01-18-2008, 07:57 AM
извънградско до 120км/ч.- 9- 9,5л./100км.
а в града-ужас 13-17л/100км.
а в града-ужас 13-17л/100км.
01-18-2008, 08:40 AM
Ноето V40 1.8 16v бензин - `98 година - градско 12, навън 6 - в крайна сметка съм доволен!
01-18-2008, 08:40 AM
Ноето V40 1.8 16v бензин - `98 година - градско 12, навън 6 - в крайна сметка съм доволен!
01-18-2008, 09:28 AM
Нашето V40 до момента не сме го засичали точно колко му е харчлъка. Просто сипваме и караме .:roll: Та от както я караме, а това е вече трети месец си събираме касовите бележки като зареждаме на бензиностанциите. Взех и направих една проста сметка - сумирах от бележките колко литра гориво сме заредили и като знам на колко хил.км. я взехме и сега на колко хил. е излиза средно разхода и е около 7,2л./100км. ... това е смесен разход, градско, извънградско, планинско и др. ... навсякъде където сме бръмчали с нея до сега :lol:
Заключение: Имайки предвит, че е зима, кара се на фарове, парното работи постоянно, работата сутрин докато позагрее а през това време стържеш заскрежените прозорци и т.н. разхода за мен е добър.
... А до колко данните в техническото отписание на автомобила са верени е спорно ... там и дават 5,4л/100км. смесен разход http://www.avtomarket.ru/scripts/info/tech/?id=30908
Заключение: Имайки предвит, че е зима, кара се на фарове, парното работи постоянно, работата сутрин докато позагрее а през това време стържеш заскрежените прозорци и т.н. разхода за мен е добър.
... А до колко данните в техническото отписание на автомобила са верени е спорно ... там и дават 5,4л/100км. смесен разход http://www.avtomarket.ru/scripts/info/tech/?id=30908
01-18-2008, 09:28 AM
Нашето V40 до момента не сме го засичали точно колко му е харчлъка. Просто сипваме и караме .:roll: Та от както я караме, а това е вече трети месец си събираме касовите бележки като зареждаме на бензиностанциите. Взех и направих една проста сметка - сумирах от бележките колко литра гориво сме заредили и като знам на колко хил.км. я взехме и сега на колко хил. е излиза средно разхода и е около 7,2л./100км. ... това е смесен разход, градско, извънградско, планинско и др. ... навсякъде където сме бръмчали с нея до сега :lol:
Заключение: Имайки предвит, че е зима, кара се на фарове, парното работи постоянно, работата сутрин докато позагрее а през това време стържеш заскрежените прозорци и т.н. разхода за мен е добър.
... А до колко данните в техническото отписание на автомобила са верени е спорно ... там и дават 5,4л/100км. смесен разход http://www.avtomarket.ru/scripts/info/tech/?id=30908
Заключение: Имайки предвит, че е зима, кара се на фарове, парното работи постоянно, работата сутрин докато позагрее а през това време стържеш заскрежените прозорци и т.н. разхода за мен е добър.
... А до колко данните в техническото отписание на автомобила са верени е спорно ... там и дават 5,4л/100км. смесен разход http://www.avtomarket.ru/scripts/info/tech/?id=30908
01-18-2008, 09:42 AM
Този сайт който гледаш е много популярен във форума,но лично според мен има доста неточности.опитай тук. <!-- m --><a class="postlink" href="http://bilmodel.dk/Biler/Volvo/">http://bilmodel.dk/Biler/Volvo/</a><!-- m -->
01-18-2008, 09:42 AM
Този сайт който гледаш е много популярен във форума,но лично според мен има доста неточности.опитай тук. <!-- m --><a class="postlink" href="http://bilmodel.dk/Biler/Volvo/">http://bilmodel.dk/Biler/Volvo/</a><!-- m -->
02-14-2008, 12:10 PM
това е статия от Lifestyle забележете разликата при волво само 19% тоест на второ място след отличника Тойота който е със 17% отклонение
<!-- m --><a class="postlink" href="http://lifestyle.ibox.bg/news/id_466674167">http://lifestyle.ibox.bg/news/id_466674167</a><!-- m -->
Лъжат ли производителите за разхода на гориво?
Тестовете им се провеждат в нереална обстановка- в лабораторни условия, имащи малко общо с реалното управление на кола.
От Станислав Бориславов
Последна редакция: 06.02.2008, 12:34 Публикуване: 31.01.2008, 13:57
Две от най-авторитетните автомобилни издания - италианското Quattroruote и германското Auto Bild, се опитват да установят отговора на един от най-често задаваните от шофьорите въпроси, в цитирано от вестник "Сега" изследване.
Служителите на списанията са проучили разхода на гориво при 124 автомобила и установили, че при нито един обявеният от производителите разход на гориво не съответства на реалния.
Според Quattroruote най-малката разлика е при "Тойота" RAV4, която се разминава само със 17% от обявеното. Най-сериозната пък е при БМВ 118 d, там отклонението е с цели 47%. Средната разлика е някъде по средата - около 30%.
При изследването на Auto Bild резултатите са подобни, като най-голямата разлика е при "Мерцедес" G 55 AMG - 53%.
Вместо отбелязаните в книжката на колата 15.9 л на 100 км колата харчи 24.3 л. Най-коректни се оказват "Ауди" А6 с дизелов агрегат, който показва отклонение само от 4,6 %. Малко по-високи, но напълно приемливи са разликите при "Ягуар" XJ6, "Рено Клио", "Ланд Роувър" Freelander и "Пежо" 4007.
Лъжат ли производителите за разхода на гориво?
Разликата между обявения от тях разход и действителния идва от начина на измерване. Нормите за провеждане на тестове важат в 50 държави, но се мерят в нереална обстановка- в лабораторни условия, имащи малко общо с реалното управление на кола.
Автомобилите работят на място върху валци. Няма как да се симулира реално ускорение при изпреварване, рязко спиране, дълго пъплене в колона и други подобни неща от улицата и пътя.
Наред с това тестовете се правят с изключен климатик и всяко друго оборудване, което може да окаже влияние върху разхода.
Някои държави са взели мерки срещу производителите, ако те обявяват "лъжлив" разход на гориво.
В Германия законът позволява на клиента да върне колата си, ако тя покаже с 30 % по-висок разход. За да се установи това обаче, тестът струва 3000 евро, които се поемат от клиента.
_______________________________________________________
Модел Разлика в %
"Алфа Ромео" 159 1.9 JTD + 28%
"Ауди" A6 3.0 TDi + 23%
БМВ 118 d + 47%
БМВ X5 3.0 d + 37%
"Ситроен" C1 1.0 + 30%
"Фиат" 500 1.2 + 37%
"Фиат Браво" 1.9 MJT + 34%
"Форд Мондео" 2.0 TDCi + 36%
"Форд С-Макс" 2.0 TDCi + 22%
"Нисан Кашкай" 1.5 dCi + 43%
"Опел Корса" + 37%
"Рено Туинго" 1.5 dCi + 37%
"Тойота Аурис" 2.0 D-4D + 30%
"Toyota" RAV4 D-4D + 17%
"Тойота Ярис" 1.0 + 33%
"Волво" V50 2.0 D + 19%
"VW Голф" 2.0 TDI GT + 20%
"VW Пасат" 2.0 TDI + 34%
<!-- m --><a class="postlink" href="http://lifestyle.ibox.bg/news/id_466674167">http://lifestyle.ibox.bg/news/id_466674167</a><!-- m -->
Лъжат ли производителите за разхода на гориво?
Тестовете им се провеждат в нереална обстановка- в лабораторни условия, имащи малко общо с реалното управление на кола.
От Станислав Бориславов
Последна редакция: 06.02.2008, 12:34 Публикуване: 31.01.2008, 13:57
Две от най-авторитетните автомобилни издания - италианското Quattroruote и германското Auto Bild, се опитват да установят отговора на един от най-често задаваните от шофьорите въпроси, в цитирано от вестник "Сега" изследване.
Служителите на списанията са проучили разхода на гориво при 124 автомобила и установили, че при нито един обявеният от производителите разход на гориво не съответства на реалния.
Според Quattroruote най-малката разлика е при "Тойота" RAV4, която се разминава само със 17% от обявеното. Най-сериозната пък е при БМВ 118 d, там отклонението е с цели 47%. Средната разлика е някъде по средата - около 30%.
При изследването на Auto Bild резултатите са подобни, като най-голямата разлика е при "Мерцедес" G 55 AMG - 53%.
Вместо отбелязаните в книжката на колата 15.9 л на 100 км колата харчи 24.3 л. Най-коректни се оказват "Ауди" А6 с дизелов агрегат, който показва отклонение само от 4,6 %. Малко по-високи, но напълно приемливи са разликите при "Ягуар" XJ6, "Рено Клио", "Ланд Роувър" Freelander и "Пежо" 4007.
Лъжат ли производителите за разхода на гориво?
Разликата между обявения от тях разход и действителния идва от начина на измерване. Нормите за провеждане на тестове важат в 50 държави, но се мерят в нереална обстановка- в лабораторни условия, имащи малко общо с реалното управление на кола.
Автомобилите работят на място върху валци. Няма как да се симулира реално ускорение при изпреварване, рязко спиране, дълго пъплене в колона и други подобни неща от улицата и пътя.
Наред с това тестовете се правят с изключен климатик и всяко друго оборудване, което може да окаже влияние върху разхода.
Някои държави са взели мерки срещу производителите, ако те обявяват "лъжлив" разход на гориво.
В Германия законът позволява на клиента да върне колата си, ако тя покаже с 30 % по-висок разход. За да се установи това обаче, тестът струва 3000 евро, които се поемат от клиента.
_______________________________________________________
Модел Разлика в %
"Алфа Ромео" 159 1.9 JTD + 28%
"Ауди" A6 3.0 TDi + 23%
БМВ 118 d + 47%
БМВ X5 3.0 d + 37%
"Ситроен" C1 1.0 + 30%
"Фиат" 500 1.2 + 37%
"Фиат Браво" 1.9 MJT + 34%
"Форд Мондео" 2.0 TDCi + 36%
"Форд С-Макс" 2.0 TDCi + 22%
"Нисан Кашкай" 1.5 dCi + 43%
"Опел Корса" + 37%
"Рено Туинго" 1.5 dCi + 37%
"Тойота Аурис" 2.0 D-4D + 30%
"Toyota" RAV4 D-4D + 17%
"Тойота Ярис" 1.0 + 33%
"Волво" V50 2.0 D + 19%
"VW Голф" 2.0 TDI GT + 20%
"VW Пасат" 2.0 TDI + 34%
02-14-2008, 12:10 PM
това е статия от Lifestyle забележете разликата при волво само 19% тоест на второ място след отличника Тойота който е със 17% отклонение
<!-- m --><a class="postlink" href="http://lifestyle.ibox.bg/news/id_466674167">http://lifestyle.ibox.bg/news/id_466674167</a><!-- m -->
Лъжат ли производителите за разхода на гориво?
Тестовете им се провеждат в нереална обстановка- в лабораторни условия, имащи малко общо с реалното управление на кола.
От Станислав Бориславов
Последна редакция: 06.02.2008, 12:34 Публикуване: 31.01.2008, 13:57
Две от най-авторитетните автомобилни издания - италианското Quattroruote и германското Auto Bild, се опитват да установят отговора на един от най-често задаваните от шофьорите въпроси, в цитирано от вестник "Сега" изследване.
Служителите на списанията са проучили разхода на гориво при 124 автомобила и установили, че при нито един обявеният от производителите разход на гориво не съответства на реалния.
Според Quattroruote най-малката разлика е при "Тойота" RAV4, която се разминава само със 17% от обявеното. Най-сериозната пък е при БМВ 118 d, там отклонението е с цели 47%. Средната разлика е някъде по средата - около 30%.
При изследването на Auto Bild резултатите са подобни, като най-голямата разлика е при "Мерцедес" G 55 AMG - 53%.
Вместо отбелязаните в книжката на колата 15.9 л на 100 км колата харчи 24.3 л. Най-коректни се оказват "Ауди" А6 с дизелов агрегат, който показва отклонение само от 4,6 %. Малко по-високи, но напълно приемливи са разликите при "Ягуар" XJ6, "Рено Клио", "Ланд Роувър" Freelander и "Пежо" 4007.
Лъжат ли производителите за разхода на гориво?
Разликата между обявения от тях разход и действителния идва от начина на измерване. Нормите за провеждане на тестове важат в 50 държави, но се мерят в нереална обстановка- в лабораторни условия, имащи малко общо с реалното управление на кола.
Автомобилите работят на място върху валци. Няма как да се симулира реално ускорение при изпреварване, рязко спиране, дълго пъплене в колона и други подобни неща от улицата и пътя.
Наред с това тестовете се правят с изключен климатик и всяко друго оборудване, което може да окаже влияние върху разхода.
Някои държави са взели мерки срещу производителите, ако те обявяват "лъжлив" разход на гориво.
В Германия законът позволява на клиента да върне колата си, ако тя покаже с 30 % по-висок разход. За да се установи това обаче, тестът струва 3000 евро, които се поемат от клиента.
_______________________________________________________
Модел Разлика в %
"Алфа Ромео" 159 1.9 JTD + 28%
"Ауди" A6 3.0 TDi + 23%
БМВ 118 d + 47%
БМВ X5 3.0 d + 37%
"Ситроен" C1 1.0 + 30%
"Фиат" 500 1.2 + 37%
"Фиат Браво" 1.9 MJT + 34%
"Форд Мондео" 2.0 TDCi + 36%
"Форд С-Макс" 2.0 TDCi + 22%
"Нисан Кашкай" 1.5 dCi + 43%
"Опел Корса" + 37%
"Рено Туинго" 1.5 dCi + 37%
"Тойота Аурис" 2.0 D-4D + 30%
"Toyota" RAV4 D-4D + 17%
"Тойота Ярис" 1.0 + 33%
"Волво" V50 2.0 D + 19%
"VW Голф" 2.0 TDI GT + 20%
"VW Пасат" 2.0 TDI + 34%
<!-- m --><a class="postlink" href="http://lifestyle.ibox.bg/news/id_466674167">http://lifestyle.ibox.bg/news/id_466674167</a><!-- m -->
Лъжат ли производителите за разхода на гориво?
Тестовете им се провеждат в нереална обстановка- в лабораторни условия, имащи малко общо с реалното управление на кола.
От Станислав Бориславов
Последна редакция: 06.02.2008, 12:34 Публикуване: 31.01.2008, 13:57
Две от най-авторитетните автомобилни издания - италианското Quattroruote и германското Auto Bild, се опитват да установят отговора на един от най-често задаваните от шофьорите въпроси, в цитирано от вестник "Сега" изследване.
Служителите на списанията са проучили разхода на гориво при 124 автомобила и установили, че при нито един обявеният от производителите разход на гориво не съответства на реалния.
Според Quattroruote най-малката разлика е при "Тойота" RAV4, която се разминава само със 17% от обявеното. Най-сериозната пък е при БМВ 118 d, там отклонението е с цели 47%. Средната разлика е някъде по средата - около 30%.
При изследването на Auto Bild резултатите са подобни, като най-голямата разлика е при "Мерцедес" G 55 AMG - 53%.
Вместо отбелязаните в книжката на колата 15.9 л на 100 км колата харчи 24.3 л. Най-коректни се оказват "Ауди" А6 с дизелов агрегат, който показва отклонение само от 4,6 %. Малко по-високи, но напълно приемливи са разликите при "Ягуар" XJ6, "Рено Клио", "Ланд Роувър" Freelander и "Пежо" 4007.
Лъжат ли производителите за разхода на гориво?
Разликата между обявения от тях разход и действителния идва от начина на измерване. Нормите за провеждане на тестове важат в 50 държави, но се мерят в нереална обстановка- в лабораторни условия, имащи малко общо с реалното управление на кола.
Автомобилите работят на място върху валци. Няма как да се симулира реално ускорение при изпреварване, рязко спиране, дълго пъплене в колона и други подобни неща от улицата и пътя.
Наред с това тестовете се правят с изключен климатик и всяко друго оборудване, което може да окаже влияние върху разхода.
Някои държави са взели мерки срещу производителите, ако те обявяват "лъжлив" разход на гориво.
В Германия законът позволява на клиента да върне колата си, ако тя покаже с 30 % по-висок разход. За да се установи това обаче, тестът струва 3000 евро, които се поемат от клиента.
_______________________________________________________
Модел Разлика в %
"Алфа Ромео" 159 1.9 JTD + 28%
"Ауди" A6 3.0 TDi + 23%
БМВ 118 d + 47%
БМВ X5 3.0 d + 37%
"Ситроен" C1 1.0 + 30%
"Фиат" 500 1.2 + 37%
"Фиат Браво" 1.9 MJT + 34%
"Форд Мондео" 2.0 TDCi + 36%
"Форд С-Макс" 2.0 TDCi + 22%
"Нисан Кашкай" 1.5 dCi + 43%
"Опел Корса" + 37%
"Рено Туинго" 1.5 dCi + 37%
"Тойота Аурис" 2.0 D-4D + 30%
"Toyota" RAV4 D-4D + 17%
"Тойота Ярис" 1.0 + 33%
"Волво" V50 2.0 D + 19%
"VW Голф" 2.0 TDI GT + 20%
"VW Пасат" 2.0 TDI + 34%