Quote:Не знам как е при вас, но при мен, когато двигателят работи на празен ход, т.е. колата не се движи - инфоцентъра не показва моментен разход на гориво.
Колега, при тази ситуация разхода на гориво не го показва, защото инфоцентъра показва смесен разход на гориво - тоест л/км. В случая километрите, които изминаваш са 0 и съответно разхода ти е равен на +безкрайност! При тези ситуации се измерва часов разход на гориво и ако не се лъжа инфоцентъра измерва и него. Така че в крайните показания на инфоцентъра би трябвало този разход също да бива отчетен. Не теория трябва да е така - не мога да кажа със сигурност ако не се изпробва
п.п. - аз лично няма да мога защото чисто и просто нямам инфоцентър
п.п.п - отплеснах се, а забравих темата
Моето е 440 89г. B18F мотор с изтръгнат катализатор (104к.с на dyno-test)
Имам газова уредба BRC на 5 месеца.
На газ: градско - 12,5 - 13,8 (л/км)
извънградско - 8,2 - ...15 (л/км)
На бензин (А95H) градко - около 10-11
извънградско - от 6,4 нагоре
Най-голямо значение си оказва карането. В момента градско си ми гори постоянно около 13, но почти няма ден, в който да не я вкарвам в 5000 оборота и нагоре, а и задръствания и т.н.
Всъщност най-голямо значение има положението на дроселовата клапа (тоест колко газ даваме). Ако се подава плавно и по малко разхода спада с литри. При извънградско 6,4 я засякох като карах през цялото време с около 120км/ч на 5-та (софия - ловеч, 13км второкласен път, 60-70 автомагистрала "хемус" и останалите 70-80 първокласен, Е71 май беше) с изключение на селата естествено - дават я като най-икономичен режим на работа.
п.п.п.п. - още нещо, сменяйте си често консумативите за по-икономична работа. Най-вече въздушния филтър (особено за колегите с газови уредби). Моя си го смених скоро и веднага ми падна разхода с около 1л. Е, верно че беше на около 12000км