Razsipnik Wrote:Не знам, кой модел е твоето Волво Пламена, но съотношението : ,,разход на гориво-вървеж-динамика" при Волво Куца....
Има и изключение като двигателите D5 например, но за разхода който прави Волво, вървежът е недостатъчен.
Ти например, на какво отдаваш факта, че ФВ Голф4-ка или 5-ца е по-уважавана кола на пазара втора ръка в България, отколкото Волво?
Извинявам се, че повдигам пост от 2-3 страници назад, но просто заради тези думи не се сдържах!
Колега, официално те каня да сравним вървежа и разхода на гориво на моята Т4ка и твоето ауди.
И за да не съм off/ по темата за разхода -> София - Поморие - Равда - Поморие - Бургас - Поморие - Бургас - Поморие - София = 979.5км със 77л. бензин
Магистрално каране - 120 км/ч с климатроник на отиване и 130-140км/ч без климатроник на връщане. Имаше и брутално задръстване между Петолъчката и Карнобат на отиване - визирам спри-тръгни и на моменти влачене с 10-15км/ч (<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=1492748">http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=1492748</a><!-- m -->)
Колеги, само да споделя още нещо... не смятайте разходите по колата само с горивото, а и частите, които са се счупили и сте сменили( не визирам и консумативите, но е хубаво и тях да сложите).
Това го казвам по простата причина, че имам приятел с уважавания голф 5 2.0 ТДИ 140к.с. с чип ~ 170, който от 2006г. до сега смени махових 1500лв, дроселова клапа 500лв, цилиндрова глава 2000лв (2.0 ТДИ моторите помпа-дюза имат дефектни глави и като мине пробег от над 100-120 000км се пукат) и т.н. и т.н. и т.н.. Та на тази цялата сметка като й тегля калемчето излиза още 4000лв. отгоре( тук не визирам парите за труд, които са дадени при ремонтирането, както и за другите малки дефекти като ЕГР на турбо и т.н.), което са 1515л. нафта. Обръщате всичко това като разход на гориво, а не като пари дадени за части и се получава изведнъж, че за 140те хиляди, които е навъртял реалния му среден разход не е примерно 6.5, а гони 8. Казвам го по простата причина, че аз до сега по моята съм сменил семеринг на хидравлична помпа - 13лв, маншон на кормилна рейка - 7лв и 2те задни втулки на носачите по 25лв броя + труд, който е 100лв за всичко( всичко общо 170лв) на фона на поне 4000те хилки вложени там излиза, че средния ни разход е с литър до два разлика, тъй като моят е между 8.5 и 9.5, зависи от стила на шофиране.
Сравнихме ги и по вървене, но за съжаление пича с голфа не пожела да се снима, защото знаеше какъв резил го чака, както и стана.
Та халал да са ви VW-тата и тем подобните... за мен от ВАГ групата само ПОРШЕ е марката!